Respect ? Normen en waarden ?

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

Re: Respect ? Normen en waarden ?

#61 Bericht door Gardensafari » maandag 07 februari 2011, 19:26

Heer Prajak!

Wellicht ben ik niet geheel duidelijk geweest.
Overkomt mij wel vaker.
Ik ben lid van "het Koninklijk Nederlands Genotschap van de halve blauwe knoop".
En neen, in bovenstaande zin zit geen typo.
En in de zin eronder overigens ook niet.
Het genotschap zet zich in om het gebruik van uitsluitend natuurlijke alcoholieën te bevorderen.
Branden, stoken: het is de leden een gruwel.
Alleen alcohol die op natuurlijke wijze in de vloeistof belandt is tolerabel.
De feiten wijzen ook duidelijk die kant op.
Zo heeft Duits onderzoek aangetoond dat bier erg goed is voor de nieren.
De regelmatige inname ervan voorkomt goeddeels het ontstaan van steenachtige groeisels in bedoeld orgaan.
Frans onderzoek toont aan dat de inname van één tot vier glazen wijn per dag ook zeer gezond is.
In wijn zitten stoffen die het roesten aan de binnenzijde van het lichaam tegengaan.
Als je dus wijn drinkt, hoef je geen cola meer te drinken.
Zo drink ik dus 's avonds één fles rode wijn (ik heb groot uitgevallen glazen) en zes halve liters bier.

Ik heb ooit een Rus ontmoet die mij vertelde van een Russische onderzoek.
Dat toonde aan dat de consumptie van een fles wodka per dag buitengewoon gezond zou zijn.
Aangezien de man leed aan Korsakov, kon hij mij het waarom niet vertellen.
Ik meen dan ook dat de uitkomsten van het door hem bedoelde onderzoek minstens omstreden zullen zijn.

Tenslotte wil ik nog graag de uitvinder van de computer hartelijk dank zeggen.
Dankzij hem kan ik dit bericht middels een toetsenbord de wereld inslingeren.
Had ik de boodschap opgeschreven, dan had niemand deze kunnen lezen.
Want ik weet niet hoe het komt, maar mijn handen trillen de laatste tijd nogal...
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#62 Bericht door Jeanette » woensdag 09 februari 2011, 02:58

Ik ga dit geheel onthouden. Het geeft een excuus voor heinekengezwellen, al die mensen hebben geen nierstenen. Wat fijn voor ze.

Natuurlijk is ook;
Thee
sinaasappelsap
water (een erg sterke drank, het drijft de molens aan)
Groetjes, het ontbijt staat klaar.

joepattaya
Expat
Expat

#63 Bericht door joepattaya » woensdag 09 februari 2011, 03:14

Ik ben voorzitter van de 'bond tegen de hond' en tevens ere-lid van de club van de vergulde tepel (lees: koeie-uier).
Ik verorber dagelijks zo'n slordige liter melk en aanverwante produkten.
Dank de Heer voor de goddelijke schepping van de viervoeter die dit vorstelijke nat op regelmatige basis en geheel omniet voort brengt.
Met grote vrezen kijk ik uit naar het moment, dat de 1 of andere medische hotemetoot me gaat vertellen, dat ik beter bier of wijn kan gaan drinken dan mijn dagelijkse portie koeie-nat.

Ik wordt nu al chagrijnig als mijn maag en darm-stelsel even geen melk verdragen kan en ik, bijvoorbeeld, 5 dagen lang geen melk mag drinken.

Over alcohol? Ik drink het maar hoogst zelden. Niet dat ik het niet lekker vind of niet dat ik vind dat ik in combinatie met alcohol niet meer mag rijden, nee........ik kan er gewoonweg niet meer tegen en dat uit zich in een verschrikkelijke "day-after" reactie: hoofdpijn, lusteloos, lam en zonder fut.
Mocht ik eens een avondje door willen zakken, dan moet ik absoluut zorgen dat de dag erop vrij is van verplichtingen.

Ik zal een alcoholist niet snel veroordelen, ik zal een alcoholist alleen niet helemaal begrijpen. Ikzelf ben tenslotte ook verslaafd, zij het dan aan tabak en melk produkten.

wat heeft dat trouwens te maken met respect, normen en waarden? Sodeju.....helemaal niks. Tsjonge, tsjonge.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

jumbo
Expat
Expat

#64 Bericht door jumbo » woensdag 09 februari 2011, 03:19

Joep, speciaal voor jou en andere tepelverslaafden

http://www.rinf.com/columnists/news/cow ... for-humans
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”