hallo
wij gaan op bezoek naar onze afs studente. Zij heeft bij ons een jaar school gelopen en zo heeft ze ons bier leren kennen.
Als wij haar deze zomer bezoeken hadden wij graag geweten of wij bier mogen meenemen naar thailand. Zijn blikjes beter dan bier in glas?
Hoeveel mogen we dan meenemen?
Mogen wij ook wat levensmiddelen meenemen ? Zijn er beperkingen?
alvast bedankt
drank meenemen
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- serpay
- Volwaardig lid
Re: drank meenemen
meen maar zo veel mogelijk mee uit Nederland. in Thailand is het tussen bepaalde tijden niet te koop!!!!
sarcasme off.
sarcasme off.
Alfisti rebeli
- KhunSugar
- Volwaardig lid
Om op uw vraag te antwoorden, maximum 1 liter alcoholische drank.kofalogu schreef:hallo
wij gaan op bezoek naar onze afs studente. Zij heeft bij ons een jaar school gelopen en zo heeft ze ons bier leren kennen.
Als wij haar deze zomer bezoeken hadden wij graag geweten of wij bier mogen meenemen naar thailand. Zijn blikjes beter dan bier in glas?
Hoeveel mogen we dan meenemen?
Mogen wij ook wat levensmiddelen meenemen ? Zijn er beperkingen?
alvast bedankt
Bij binnenkomst op de Thaise internationale luchthaven zijn er twee kanalen, de groene en de rode. Groen geen aangifte. Rood ik heb iets aan te geven of ben niet zeker.
Lees aandachtig onderstaande links, dan heb je een idee wat wel en niet Thailand binnen en buiten mag zonder aangifte te doen.
Custom services
Thai Customs
Natuurlijk zullen hier een aantal ervaringsdeskundigen kunnen uitleggen met wat ze al allemaal zonder enig probleem langs de douane geraakt zijn.
-
- Volwaardig lid
[quote="kofalogu"]hallo
Wat is ons bier voor een merk???
Heineken is daar volop te koop
Wat is ons bier voor een merk???
Heineken is daar volop te koop

-
- Expat
Als je je eigen eten en bier wilt hebben kun je haar misschien beter naar nederland uitnodigen 

-
- Volwaardig lid
Het is niet voor hemzelf,maar als geschenkje.
Meestal voel ik me goed in mijn vel......