Kapsones? Ik bel mijn neef hoor!

Informatie over cultuur en gebruiken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Kapsones? Ik bel mijn neef hoor!

#1 Bericht door prajak » maandag 19 oktober 2015, 16:16

Kapsones? Ik bel mijn neef hoor!

Ja, dat kan.

Jij hebt kapsones of je wilt niet meewerken of je wilt niet betalen, en dan bel ik mijn neef. Moet je maar geen kapsones hebben, kapsoneslijer!

Zo werkt dat. Ik gooi met de naam Van Buren alsof het een wc pot is en dreig jou met maatregelen of een ‘onderonsje’ met een politiegeneraal ‘met relaties in de hoogste kringen’ en wat die kringen zijn, dat laat ik je wel even duidelijk merken.

Want ik heb relaties in die kringen en jij armzalige niet. Dus je doet wat ik zeg en ander laat ik je kielhalen door de hoogste kringen.

Wij Nederlanders halen de schouders op. Of lachen ons het schompes.

Van Buren? Dat ie maar wc potten gooit, die Prins Pils, en verder zoek ie ’t maar uit met zijn dure speedboot en een steiger en hekje rond zijn hut in Griekenland die wij betaald hebben. Een gouwen koets vol racisme ook nog. En zijn moeder met die dure roeiboot, ga daar die 200 euro maar halen, kaaskop!

Het maakt in Nederland geen indruk. Maar dan hier!

We herinneren ons nog een zekere familie (van de net gescheiden vrouw van de kroonprins) die het wel heel breed liet hangen dat ze relaties hadden en grof misbruik maakten van die ‘kringen’.

Maar ik lees vandaag dat meer lieden zich die ‘kringen’ aanmeten en gebruiken voor macht of voordelen of voorrang of weet ik wat allemaal.

De grootgeneraal heeft nu de militaire rechtbank gevraagd een aantal mensen, hoeveel wordt niet verklapt, op te pakken in afwachting van hun proces wegens ...

“…falsely claiming to be connected with the monarchy for personal gains…”

(tekst overgenomen met dank aan The Nation).

Tja, en op dat feit, majesteitsschennis, staat in dit land 15 jaar. Da’s geen kattenpis. We horen wel (of niet) hoe dat afloopt.

Weblink:

http://www.nationmultimedia.com/breakin ... 71183.html

Plaats reactie

Terug naar “Cultuur”