Hoi iedereen,
Ik wil graag met de Thaise family op vakantie naar Vietnam...
Mijn vraag aan jullie die misschien al in Vietnam geweest zijn.. welke stad is leuker, beter, intressanter, lekkerder, cultureler of gewoon fotogeniek?
Hanoi of Saigon (Ik noem het gewoon nog steeds Saigon (klinkt duizendmaal mooier dan How Chi Minh)
Ik bedoel de stad maar ook in de omgeving.. dus Hanoi en bijv Ha Long Bay en Saigon en bijv de mekhong rivier delta?
Uw advies graag?
Hanoi of Saigon?
Moderator: Loempia
- Khemkhaeng
- Volwaardig lid
- jumbo
- Expat
Re: Hanoi of Saigon?
HCM is boeiender, zeg ze wel hun goud 's-avonds niet om te doen want je riskeert een vingertje of een hand...
Veel plezier!!!!
Veel plezier!!!!
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
Mijn voorkeur is Hanoi. Genoeg te doen. Ha long bay is prachtig. Veel historie en musea. Masuleum zien. Eventueel reisje naar het noorden. Prachtige natuur. En Hanoi is vriendelijker en gezelliger.
En er zijn thaise restaurants voor de familie.
En er zijn thaise restaurants voor de familie.
pluk de dag (carpediem)
-
- kenner
mijn voorkeur gaat ook naar Hanoi; oud standscentrum, hoan kiem lake, mausoleum, tempels, musea, ...
en omgeving; perfume pagoda, sapa, halong bay, NimhBinh, ...
Hanoi is zeker cultureler en fotogenieker.
Hanoi is een beetje het vietnam van vroeger, HCM is een beetje het vietnam van de toekomst.
De mekong delta als daguitstap vanuit HCM is vooral veel in de bus zitten, zorg dat je zeker een overnachting hebt als je beslist te gaan.
Als je thaise familie "jong" is en graag uitgaat, in het zwembad van het hotel ligt en malls afloopt op zoek naar merkkledij en ander hippe spullen is HCM meer aangeraden.
en omgeving; perfume pagoda, sapa, halong bay, NimhBinh, ...
Hanoi is zeker cultureler en fotogenieker.
Hanoi is een beetje het vietnam van vroeger, HCM is een beetje het vietnam van de toekomst.
De mekong delta als daguitstap vanuit HCM is vooral veel in de bus zitten, zorg dat je zeker een overnachting hebt als je beslist te gaan.
Als je thaise familie "jong" is en graag uitgaat, in het zwembad van het hotel ligt en malls afloopt op zoek naar merkkledij en ander hippe spullen is HCM meer aangeraden.
- Khemkhaeng
- Volwaardig lid
In ieder geval bedankt voor de info die er nu is.
Nou we zijn met een groep van 10 ongeveer. Oudste is 61 en jongste is 18 gewoon met zn allen lekker een weekje naar Vietnam..
Nou we zijn met een groep van 10 ongeveer. Oudste is 61 en jongste is 18 gewoon met zn allen lekker een weekje naar Vietnam..