Zwemmen in Ayutthaya of Bangkok
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
Zwemmen in Ayutthaya of Bangkok
Hallo,
Vanwege de warmte in Thailand henb ik de volgende vraag....
Weet iemand of er mogelijk heden zijn om in een warme stad (Bangkok en Ayutthaya) mogelijk heden zijn om te zwemmen of eigenlijk een verfrissende duik te nemen?
Groeten Ronald
Vanwege de warmte in Thailand henb ik de volgende vraag....
Weet iemand of er mogelijk heden zijn om in een warme stad (Bangkok en Ayutthaya) mogelijk heden zijn om te zwemmen of eigenlijk een verfrissende duik te nemen?
Groeten Ronald
Travel for more knowledge
-
- Volwaardig lid
Ronald,
Ik heb ik het Miami Hotel in Bangkok gezeten, en dat hotel had een groot zwembad... Moet je zeggen dat het Hotel vrij simpel en goedkoop was, dus voor het hotel ga ik niet terug, maar dat zwembad was goed te doen...
Denk dat je (tegen betaling) zeker even een duik kan nemen daar !!!
Ik heb ik het Miami Hotel in Bangkok gezeten, en dat hotel had een groot zwembad... Moet je zeggen dat het Hotel vrij simpel en goedkoop was, dus voor het hotel ga ik niet terug, maar dat zwembad was goed te doen...
Denk dat je (tegen betaling) zeker even een duik kan nemen daar !!!
Groetjes Denise
Love Thailand !!!
Love Thailand !!!
-
- Expat
- Contacteer:
- jumbo
- Expat
Sterker nog als gewoon naar een hotel met een zwembad gaat en je aan het zwembad gaat liggen is er niemand die je tegenhoud, speciaal niet bij de duurdere hotels; de staff wil niet voor l'l staan dus vragen je niets
Overal geld dezelfde regel als in NL; de brutalen hebben de halve wereld en in Thailand iets meer (Thaise versie
)
Tip; betaal hapjes en drankjes cash, dan kunnen ze niet naar je kamernummer vragen
En dan zijn er nog de Klongs waarin de localen zwemmen,
In Bangkok heb je verder nog een nepstrand met golven (ben effe de naam kwijt Manuel?) in de buurt van Fashion Island richting Minburi
J
Overal geld dezelfde regel als in NL; de brutalen hebben de halve wereld en in Thailand iets meer (Thaise versie

Tip; betaal hapjes en drankjes cash, dan kunnen ze niet naar je kamernummer vragen
En dan zijn er nog de Klongs waarin de localen zwemmen,
In Bangkok heb je verder nog een nepstrand met golven (ben effe de naam kwijt Manuel?) in de buurt van Fashion Island richting Minburi
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- heeft ervaring
-
- Expat
- Contacteer:
http://www.thailand.com/travel/recreati ... ansiam.htmjumbo schreef:In Bangkok heb je verder nog een nepstrand met golven (ben effe de naam kwijt Manuel?) in de buurt van Fashion Island richting Minburi
Dat is het Siam Water Park......