Slapen
Moderator: Loempia
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Re: Slapen
Willem, zie deze link: https://www.vitaminesperpost.nl/actueel ... wsQAvD_BwE
Valeriaan helpt ook als je last hebt van de duivel....
Kruidvat heeft kruidenthee met valeriaan. Zie hun site. Ik wil best wat opsturen naar je als het maar aankomt....
Valeriaan helpt ook als je last hebt van de duivel....
Kruidvat heeft kruidenthee met valeriaan. Zie hun site. Ik wil best wat opsturen naar je als het maar aankomt....
- wpdl
- Volwaardig lid
Zal eens even snuffelen in winkel en online shop lazada Erik.
Pot Valerian heb ik wel eens daar gekocht, maar die is een beetje in een hoekje verdwenen.
Als de nood aan de man komt zal ik je via PB benaderen.
Algemeen vraagje schijnbaar slaapt vrijwel eenieder als een roosje gezien de reacties, of leest men vol verwachting mee?
Pot Valerian heb ik wel eens daar gekocht, maar die is een beetje in een hoekje verdwenen.
Als de nood aan de man komt zal ik je via PB benaderen.
Algemeen vraagje schijnbaar slaapt vrijwel eenieder als een roosje gezien de reacties, of leest men vol verwachting mee?
-
- Expat
Willem en Erik,
ik lees inderdaad vol verwachting mee.
Met inslapen heb ik geen probleem ondanks dat ik tot vlak voor slapen gaan bij de pc zit.
Ik word echter na een paar uur slapen , nog voor de zon opkomt, weer wakker en val daarna niet meer in een diepe slaap.
Ik heb geen idee hoeveel uur ik geslapen heb want er is geen klok in mijn slaapkamer, merk wel dat mijn vrouw dan ook al vaak wakker is maar die gaat dan op haar telefoon zitten kijken...
ik lees inderdaad vol verwachting mee.
Met inslapen heb ik geen probleem ondanks dat ik tot vlak voor slapen gaan bij de pc zit.
Ik word echter na een paar uur slapen , nog voor de zon opkomt, weer wakker en val daarna niet meer in een diepe slaap.
Ik heb geen idee hoeveel uur ik geslapen heb want er is geen klok in mijn slaapkamer, merk wel dat mijn vrouw dan ook al vaak wakker is maar die gaat dan op haar telefoon zitten kijken...
หลงรัก
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Jomel, als je overdag niet in slaap sukkelt dan heb je slaap genoeg gehad. Ik heb aan een uur of vijf genoeg als ik die maar kan doorslapen en dat kan nu niet. Dus heb ik overdag slaap. Het aantal uren slaap is voor iedereen verschillend. Ik heb ook geen klok in de kamer maar wel mijn mobieltje dus ik weet echt wel hoe laat het is.
- jumbo
- Expat
Ik slaap al jaren nooit meer als 6 uur maar nu ik ouder wordt begint dat te tonen en wellicht dat ik daar iets aan kan doen
CBD via ebay wel Thailand in te krijgen, maar niet via courier, wel via regular mail
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- wpdl
- Volwaardig lid
Watertjes jumbo?
Heb pas eens verschillende aangekocht bij de Tesco.
Tipco leafly aangezien je toch ook beter water kan drinken voor je nachtrust geprobeerd en hoewel de smaak niet echt lekker is een stuk beter de ogen toegesloten heb.
Half flesje per keer tot nog toe.
En ja 6 uur slapen is niet veel, maar als je dan ook slaapt, is het ook weer niet om over te klagen lijkt mij.
Heb pas eens verschillende aangekocht bij de Tesco.
Tipco leafly aangezien je toch ook beter water kan drinken voor je nachtrust geprobeerd en hoewel de smaak niet echt lekker is een stuk beter de ogen toegesloten heb.
Half flesje per keer tot nog toe.
En ja 6 uur slapen is niet veel, maar als je dan ook slaapt, is het ook weer niet om over te klagen lijkt mij.
-
- Expat
Slaap gelukkig goed, zonder hulpmiddelen.
Liggen en slaap binnen 5 minuten (tenzij..,...
)
Nu moet ik ' s nachts meestal wel een sanitaire stop maken, maar ook dan slaap ik makkelijk verder.
Vroeger meestal 6 tot 7 uur per nacht, nu zit ik wel op 7 tot 8 uur. Ga wel op een nagenoeg vast tijdstip naar bed en sta ook altijd rond dezelfde tijd op (zonder wekker ).
Ook hier geen wekker in de slaapkamer, wel een telefoon.
Liggen en slaap binnen 5 minuten (tenzij..,...

Nu moet ik ' s nachts meestal wel een sanitaire stop maken, maar ook dan slaap ik makkelijk verder.
Vroeger meestal 6 tot 7 uur per nacht, nu zit ik wel op 7 tot 8 uur. Ga wel op een nagenoeg vast tijdstip naar bed en sta ook altijd rond dezelfde tijd op (zonder wekker ).
Ook hier geen wekker in de slaapkamer, wel een telefoon.
- Ronny010
- Zeer veel ervaring
Dokters bezoek, nieuwe matras , anijs melk.
- jumbo
- Expat
Ik slaap eenvoudig in en de meeste middeltjes zijn een remedie voor moeilijk inslapen
Mijn rem slaap is licht, ik word wakker voor een sanitaire stop en vervolgens duurt het tot 2 uur voordat
ik weer in slaap val.
Vroeger had ik daar wel een remedie voor, maar je, de vrouw wordt ook een dagje ouder

Mijn rem slaap is licht, ik word wakker voor een sanitaire stop en vervolgens duurt het tot 2 uur voordat
ik weer in slaap val.
Vroeger had ik daar wel een remedie voor, maar je, de vrouw wordt ook een dagje ouder

-
- Expat
- Ronny010
- Zeer veel ervaring
anijs melk, zo gek nog niet het forum slaapt al dagen 

- jumbo
- Expat
Gelukkig is er nog altijd ruimte voor sarcasme, maar bedankt voor je bijdrage