Hoppa!
Dubbel? Heb je wel goed gekeken?Gardensafari schreef:Ron, die zou dubbel moeten tellen!
Ik hou ook niet van die zoete pindakaas, maar ik ben wel gek op lekkere pittige satésaus, die gemaakt is van die zoete pindakaas.wanadee schreef: Maar kennelijk zijn er nog steeds mensen die geen pindakaas lusten terwijl het wel zoetekauwen zijn
Ook lekkerHerbergier schreef:Ik hou ook niet van die zoete pindakaas, maar ik ben wel gek op lekkere pittige satésaus, die gemaakt is van gemaakt van die zoete pindakaas.wanadee schreef: Maar kennelijk zijn er nog steeds mensen die geen pindakaas lusten terwijl het wel zoetekauwen zijn![]()
Ik krijg zelfs een grote fles chang niet op, dan liever 2 kleintjes, en anders cola als ze geen kleine hebben.wanadee schreef:Net een bekeuring gekregen, 40 km te hard. Was een mooie weg dus ik dacht gaaan.
Ta heeft afgedongen van 500 naar 300 baht![]()
En nu zit ikon een restaurant, heb een biertje bij mijn eten besteld maar hebben ze alleen vers bier. Dus ik dacht een tapbiertje te krijgen. Komen ze met een karaf van een liter aanzetten, normaliter geen probleem maar als ik nog moet rijden drink ik dat niet op.
Dit ruikt naar corruptie of omkoperij (FOEI) en daar houden sommige van onze leden (KS) niet van, dit moet volgens hun zwaar gestraft worden (SCHANDE).ron schreef:Ben je nog gepikt Han,of de boetes moeten onderhand duurder zijn geworden.
Ik betaal altijd 200 thb,zowel zwart in het zakje als een orgineel uitgeschreven bon door zo,n hogere piet van de politie.
Als ik van Pattaya naar Nongkai rij zit ik vaak op de 160/170 als ik betrapt wordt,en heb de 200thb al klaar liggen voor het geval dat....
Groet,Ron
Ik denk dat het duurder is geworden Ron, de vorige keer, twee jaar geleden, ook al.ron schreef:Ben je nog gepikt Han,of de boetes moeten onderhand duurder zijn geworden.
Ik betaal altijd 200 thb,zowel zwart in het zakje als een orgineel uitgeschreven bon door zo,n hogere piet van de politie.
Als ik van Pattaya naar Nongkai rij zit ik vaak op de 160/170 als ik betrapt wordt,en heb de 200thb al klaar liggen voor het geval dat....
Groet,Ron