Op zoek naar varkensboerderij
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Op zoek naar varkensboerderij
Via via heb ik vernomen dat er op dit forum een nederlander is die een varkensboerderij heeft in Thailand.
Vele berichten bekeken en woorden in de zoekmachine geplaatst maar geen boer gevonden ! Heeft iemand een idee waar deze boer te vinden is?
Thx :!:
Vele berichten bekeken en woorden in de zoekmachine geplaatst maar geen boer gevonden ! Heeft iemand een idee waar deze boer te vinden is?
Maar hoe kan ik van je dromen, als je mij niet slapen laat !
- Ben
- Expat
Re: Op zoek naar varkensboerderij
Heintje Komt&Gaat schreef:Via via heb ik vernomen dat er op dit forum een nederlander is die een varkensboerderij heeft in Thailand.
Het Klopt inderdaad ik heb ooit een stuk op internet zien staan hier,
op dit forum weet ik niet kan me niet herrinneren .
ik zal nog eens ff speuren .
- Ben
- Expat
- jumbo
- Expat
Vergis je niet Ben, er zit goed geld in een moo farm, Buddhisten eten overwegend geen rundvlees, paardenvlees zie je hier zelden, kippenvlees heeft het birdflu stigma.....dus varken en de (opkomende) struisvogelBen schreef:Als je geld genoeg hebt om er een te beginnen op grote schaalHeintje Komt&Gaat schreef:En Mart, wat denk jij daavan goed idee, of verloren tijd ?
zijn er wel andere dingen die meer op zullen brengen dan een mo farm.
![]()
Ik ken wel een knakker die dat doet, Heintje PM me maar, geef de reden aan waarom je hem wilt contacten en dan vraag ik of hij je wil contacten
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- Ben
- Expat
maar voor een beetje rendabele farm land stallen ed dan heb je hier ook wel heb je al snel 30 tot 50 millioen bathjes nodig .jumbo schreef:Vergis je niet Ben, er zit goed geld in een moo farm, Buddhisten eten overwegend geen rundvlees, paardenvlees zie je hier zelden, kippenvlees heeft het birdflu stigma.....dus varken en de (opkomende) struisvogelBen schreef:Als je geld genoeg hebt om er een te beginnen op grote schaalHeintje Komt&Gaat schreef:En Mart, wat denk jij daavan goed idee, of verloren tijd ?
![]()
Ik ken wel een knakker die dat doet, Heintje PM me maar, geef de reden aan waarom je hem wilt contacten en dan vraag ik of hij je wil contacten
J
als je die centen hebt kun ook nog wel andere dingen doen of helemaal niets, of je moet ontzettend veel van varkens houden .
- jumbo
- Expat
Rendement heeft zijdelings te maken met investering Ben en vaak negatief... je kan (zoals door mijn relatie bewezen) voor 3-4 mio thb een kleinschalige farm opzetten en er voldoende winst uit halen met mogelijkheden tot uitbreiding, ik denk nu 7 jaar na zijn start dat eea doorBen schreef:maar voor een beetje rendabele farm land stallen ed dan heb je hier ook wel heb je al snel 30 tot 50 millioen bathjes nodig .jumbo schreef:Vergis je niet Ben, er zit goed geld in een moo farm, Buddhisten eten overwegend geen rundvlees, paardenvlees zie je hier zelden, kippenvlees heeft het birdflu stigma.....dus varken en de (opkomende) struisvogelBen schreef: Als je geld genoeg hebt om er een te beginnen op grote schaal
![]()
J
als je die centen hebt kun ook nog wel andere dingen doen of helemaal niets, of je moet ontzettend veel van varkens houden .
interne groei en herinvestering van winsten nu verdriedubbeld is en daarvan kan hij knap leven.
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- Ben
- Expat
Klopt ben ik met je eens, ook een mogelijkheid maar dan moet je wel het eea aan geduld hebben 7 jaar .jumbo schreef:Rendement heeft zijdelings te maken met investering Ben en vaak negatief... je kan (zoals door mijn relatie bewezen) voor 3-4 mio thb een kleinschalige farm opzetten en er voldoende winst uit halen met mogelijkheden tot uitbreiding, ik denk nu 7 jaar na zijn start dat eea doorBen schreef:maar voor een beetje rendabele farm land stallen ed dan heb je hier ook wel heb je al snel 30 tot 50 millioen bathjes nodig .jumbo schreef: Vergis je niet Ben, er zit goed geld in een moo farm, Buddhisten eten overwegend geen rundvlees, paardenvlees zie je hier zelden, kippenvlees heeft het birdflu stigma.....dus varken en de (opkomende) struisvogel
J
interne groei en herinvestering van winsten nu verdriedubbeld is en daarvan kan hij knap leven.
J
-
- Expat
- Contacteer:
-
- komt net kijken
- Ben
- Expat
-
- komt net kijken