spa in Bangkok of koh samui
Moderator: Loempia
-
- Expat
- Contacteer:
Elysium Spa and Massage is gevestigd aan soi 23 Sukhumvit Road. Dichtsbijzijnde skytrain station is Asoke, vandaar 5 a 10 minuten lopen. Dichtsbijzijnde metro station is Sukhumvit, ook vandaar uit 5 a 10 minuten lopen. In soi 23 is het ongeveer 200 meter en aan de rechterkant (komende vanuit Sukhumvit) en het is gelegen tegenover het Tai-Pan hotel.
Hoop julie allemaal te zien!!! Vraag altijd naar mij en leg uit dat je via het internet contact hebt gehad. Als ik er niet ben zal mijn vriendin mij bellen om uit bed te komen..... (Tegen die tijd is ce club open en heb ik wat meer dag tijd slaap nodig, LOL)
See you soon!!
Hoop julie allemaal te zien!!! Vraag altijd naar mij en leg uit dat je via het internet contact hebt gehad. Als ik er niet ben zal mijn vriendin mij bellen om uit bed te komen..... (Tegen die tijd is ce club open en heb ik wat meer dag tijd slaap nodig, LOL)
See you soon!!
Elysium Spa ook geschikt voor 15 jarige?
Ik vertrek 11 augustus met mijn 15 jarige zoon naar BKK. Om bij te komen van de vliegreis lijkt mij een bezoek aan Elysium een goed plan. Echter, is dit ook leuk mijn zoon?
-
- Expat
- Contacteer:
-
- komt net kijken
Dag Manuel,Manuel schreef:Heb regelmatig 'jongere' klanten. Jongsten zo ver rond de 10 jaar. Deze leeftijd was een beetje te jong maar rond de 15 jaar zou hij het best leuk vinden en ervan kunnen genieten.
Welkom!
Ik wil je allereerst bedanken voor de informatie die ik hier en daar van je zie. Het heeft me heel veel geholpen om een planning te maken van mijn verblijf in Bangkok. We verblijven in het Zenith hotel bij Sukhumvit Road en het is mijn derde keer dat ik naar BKK kom.
Ik wil nu nog een keer gebruik maken van jouw advies maar dan op het gebied van massage. Ik merk dat je vakkennis en ervaring hebt op het gebied van massage. Kan mijn vrouw die begin oktober 4 maanden zwanger is een heerlijk massage krijgen zonder risico's?

We komen namelijk aan op 1 oktober in BKK en zullen meteen gebruik maken van jouw diensten. Kan je mijn bovenstaande vraag aub beantwoorden en indien mogelijk per mail een digitale kaartje van je massage&spa salon versturen? Je kan me mailen op het volgende mailadres tolgakocabas@hotmail.com.
Alvast bedankt en tot 1 oktober, dus hou twee plekjes voor ons vrij en zet de Singha bier maar koud!

Groeten,
Suzan & Tolga
-
- Expat
- Contacteer:
Helaas, onze spa in Bangkok is gesloten en we zijn verhuisd naar Phuket... Mocht je hier komen dan zijn we jullie graag hier.
Voor een zwangere dame is het geen probleem om een massage te hebben je zult alleen sommige aroma olieen (etherische olieen) moeten vermijden. Een goede spa zal je zeker advies kunnen geven welke behandelingen en olieen goed zijn.
Voor een zwangere dame is het geen probleem om een massage te hebben je zult alleen sommige aroma olieen (etherische olieen) moeten vermijden. Een goede spa zal je zeker advies kunnen geven welke behandelingen en olieen goed zijn.
Het maakt niet uit dat jullie verhuist zijn naar Phuket. Wij zitten namelijk twee weken in Phuket Patong Beach. We gaan twee weken het Zuiden af en uiteindelijk lekker uitrusten in Phuket, dus een massage kunnen we die periode goed gebruiken. Kan je het adres geven, zodat we bij jullie langs kunnen komen. We verheugen er nu al op!Manuel schreef:Helaas, onze spa in Bangkok is gesloten en we zijn verhuisd naar Phuket... Mocht je hier komen dan zijn we jullie graag hier.
Misschien weet je ook een goede spa in Bangkok ergens in Sukhumvit? Bedankt nog voor je reactie!
Groeten,
Suzan & Tolga