Ben heel erg benieuwd.

Moderator: Loempia
Hallo,PaulV schreef:Beste gast,
Wij wonen en werken in NL, maar hebben sinds kort een huis in Hua Hin.
De reden waarom wij voor Hua Hin kozen is dat het niet zo toeristisch is als Phuket en Pattaya, maar juist wel wat meer drukte heeft dan Cha Am.
Tevens kun je er uitgebreid golfen.
Hua Hin ontwikkelt zich behoorlijk op het moment, wat wij prettig vinden. Maar wij sluiten ook niet uit dat dit door kan schieten tot een nivo waarop ook wij het te druk gaan vinden. Dan zou het het best zo kunnen zijn dat Cha Am aantrekkelijker wordt. Strand en zee spreken in Cha Am sowieso veel meer aan dan in Hua Hin waar de strandstrook voor het grootste deel aan de hotels en resorts toebehoort, terwijl in Cha Am het strand veel meer open en toegankelijk is.
groet,
Paul
Dank u voor de info, ga de website even bezoeken.PaulV schreef:Hallo Johan,
Wij hebben ongeveer 2 km buiten het centrum en 3 km vanaf het strand een huis gekocht op het project The Heights I, tegen de eerste heuvelhellingen schuin tegenover het Olifantendorp. Het complex bestaat uit 39 woningen, waarvan de helft dubbelvloers en de andere helft Bungalow. De bebouwde oppervlakte is 215 m2, de kavels varieren tussen de 400 en 600 m2.
Er is ook een project Heights II langs de Phetkasem Road, richting zuiden. Dat ligt iets dichter bij het strand en ongeveer 3 km uit het centrum.
Hier is ook een ander type bungalow beschikbaar. Naar ik begrepen heb zijn daar nog woningen te koop.
De website van het project is http://www.theheightshuahin.com Hier staat redelijk wat informatie op.
Wij zijn op dit moment in Hua Hin om ons huis in te richten.
groet,
Paul
Ik heb even op de website gekeken en ik moet zeggen dat het er mooi uit ziet.PaulV schreef:Hallo Johan,
Het terrein is 24/7 beveiligd en er is maar een toegangsweg. Om het terein is een muur die vanaf de buitenkant enkele meters hoog is. Om op het terrein te komen moet je langs de beveiliging. Er is een kantoor op het terrein dat zorgt voor het sleutelbeheer en de wekelijks schoonmaak als wij er niet zijn of er geen huurders aanwezig zijn. Dat iss ook de reden waarom wij op zo een complex hebben gekocht, zodat we met een gerust hart de boel kunnen achterlaten.
groet,
Paul