Manuel,
Ik richt me hierbij tot jou, omdat jij in BKK woont. (Andre mag overigens ook antwoorden).
Ik heb een tijdje geleden een vraag op het forum gezet over tatoeages. Mijn vriendin en ik willen een tattoo laten zetten in BKK. Misschien weet jij een goed, betrouwbaar en schoon adres waar dat mogelijk is. Ik heb al een adres op Khao San Road, maar weet jij er nog een (of meerdere)
Alvast bedankt
Bangkok: must see and must do....
Moderator: Loempia
-
- Expat
- Contacteer:
Tatoeages
Beste Jantra,
Ik ben ongeveer zo'n beetje de "slechtse" als het om advies gaat wat taoeages betreft. Weet inderdaad dat er een paar shops rond Kaosan Road zitten, but that's about it.
Sorry, maar wellicht kan iemand anders je meer informatie verschaffen.
Met vriendelijke groet,
Andre Breuer
Ik ben ongeveer zo'n beetje de "slechtse" als het om advies gaat wat taoeages betreft. Weet inderdaad dat er een paar shops rond Kaosan Road zitten, but that's about it.
Sorry, maar wellicht kan iemand anders je meer informatie verschaffen.
Met vriendelijke groet,
Andre Breuer
What's your name? I'm fine thank you.
-
- Expat
- Contacteer:
- Ben
- Expat
Beer Berman Nr 2 is er ook al op Ram Intra Road die is mooier dan NR 1Manuel schreef:Tawandeang is een 'German Beerhouse'.kaar schreef:Een avond eten, drinken en entertainment in ‘Tawandeang’
Wat of waar is dat?
Het woord Duits dekt de lading in dit geval niet! Het is een micro brouwerij die dus hun eigen bier brouwen, welke goed zijn. Het is groot en heeft de hele avond door voornamelijk live muziek en een soort cabaret show. Eten is erg goed, zowel Thais als internationaal eten. Altijd vol, voornamelijk middle class Thai, niet veel buitenlanders. Sfeer is altijd uitstekend en het is de manier van uitgaan die de Thai leuk vinden. Eten, drinken, show en druk...
Locatie is aan Rama III road. Andre, gef even een goede manier om uit te leggen waar het is, jij zit er dichter bij....
en groter in april 2005 al geopend .