visumaanvraag

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

visumaanvraag

#1 Bericht door robi6 » donderdag 17 oktober 2019, 14:19

De prijs van het via de ANWB aanvragen werd me niet duidelijk uit de diverse sites, ik ben dus naar het consulaat in A'dam getogen, waarbij ik de mogelijkheid kreeg, de ontbrekende papieren bij het afhalen te overhandigen. Zo bleek bij een 3maandverblijf een inkomensverklaring verplicht, in de vorm van bankafschriften van de laatste 3 maanden. hou hier dus rekening mee.

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: visumaanvraag

#2 Bericht door pjotter » vrijdag 18 oktober 2019, 01:16

Had 2 jaar geleden problemen bij de ANWB aanvraag. Om eerlijk te zijn was het niet de ANWB zelf maar de visacentrale waar zij zaken mee doen. Loopt via de ambassade in den Haag trouwens.
Ik was 61 en zou pas over 2 maanden echt pensioen krijgen tijdens de aanvraag. Ik wilde een NON IMM O single entry visum.
(dit visum om na 2 maanden een jaarextensie aan te vragen hier in Thailand) Visumcentrale weigerde dit aan te vragen omdat ik nog niet met pensioen was. Klopt niet. Nou, alles terug laten sturen en maar naar consulaat A'dam gereisd. Totaal geen probleem. Dat je je inkomen moest bewijzen was toen ook al hoor. Is een 'requirement' voor dit visum. Maar.....netjes dat je je gewenste visum hebt !! Veel plezier hier !!
robi6 schreef: donderdag 17 oktober 2019, 14:19 De prijs van het via de ANWB aanvragen werd me niet duidelijk uit de diverse sites, ik ben dus naar het consulaat in A'dam getogen, waarbij ik de mogelijkheid kreeg, de ontbrekende papieren bij het afhalen te overhandigen. Zo bleek bij een 3maandverblijf een inkomensverklaring verplicht, in de vorm van bankafschriften van de laatste 3 maanden. hou hier dus rekening mee.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”