De Chinees......

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De Chinees......

#151 Bericht door ron » zaterdag 30 december 2017, 20:35

"Heden overleden" zal ik zeker niet als enige denken als ik de forumpagina aanklik,
en zie dat er niets meer wordt geschreven.
Niemand heeft daar nog trek in,door diverse oorzaken.

De paar berichten die nog geplaatst werden de laatste tijd,zijn niet meer in de gezellige trant van weleer,
waar nog een normaal gesprek/discussie mogelijk was.
Ik neem dit topic als voorbeeld,terwijl er nog meerdere zijn waar dit het geval is.

Leuk om dit topic nog eens na te lezen en te kijken hoe dingen gebeuren....... :idea:
Wens een ieder een fijne jaarwisseling toe en een gezond 2018.
Misschien.....heeeeel misschien wordt het nog eens wat met dit forum,
als een ieder wat water bij de wijn zou kunnen doen
en niet als betweter een ieder zijn mening met de grond gelijk wil maken.

Groet Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
SmiqL
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: woensdag 08 mei 2013, 09:41
Locatie: Chonburi
Contacteer:

Re: De Chinees......

#152 Bericht door SmiqL » zaterdag 30 december 2017, 22:01

Maar weet je een Thailand gerelateerd alternatief? Ollebolleke is me té simpel en 'Thailand blog' wordt gerund door de Stasi. Thailandtref is een goede site maar daar komt al helemaal geen hond, althans niet in de comments. Thaivisa.com is voor zover ik weet nog steeds de beste, maar ja, dat is dan weer ENGlies.

Een forum stijl zoals dit en thaivisa lijkt me sowieso een eerste vereiste.

Ps aan Admin. Waarom wordt bij het uiteindelijke versturen "Thailand blog" (maar dan aan elkaar, zonder spatie) omgezet naar "thailandforum"? Vreemd.
ron schreef:"Heden overleden" zal ik zeker niet als enige denken als ik de forumpagina aanklik,
en zie dat er niets meer wordt geschreven.
Niemand heeft daar nog trek in,door diverse oorzaken.

De paar berichten die nog geplaatst werden de laatste tijd,zijn niet meer in de gezellige trant van weleer,
waar nog een normaal gesprek/discussie mogelijk was.
Ik neem dit topic als voorbeeld,terwijl er nog meerdere zijn waar dit het geval is.

Leuk om dit topic nog eens na te lezen en te kijken hoe dingen gebeuren....... :idea:
Wens een ieder een fijne jaarwisseling toe en een gezond 2018.
Misschien.....heeeeel misschien wordt het nog eens wat met dit forum,
als een ieder wat water bij de wijn zou kunnen doen
en niet als betweter een ieder zijn mening met de grond gelijk wil maken.

Groet Ron.
Laatst gewijzigd door SmiqL op zaterdag 30 december 2017, 22:09, 3 keer totaal gewijzigd.
*** The best Slaves are the ones who think they are free ***

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De Chinees......

#153 Bericht door ron » zaterdag 30 december 2017, 22:04

[|(
Laatst gewijzigd door ron op maandag 01 januari 2018, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De Chinees......

#154 Bericht door ron » zaterdag 30 december 2017, 22:07

[|(
Laatst gewijzigd door ron op maandag 01 januari 2018, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De Chinees......

#155 Bericht door ron » zaterdag 30 december 2017, 22:09

[|(
Laatst gewijzigd door ron op maandag 01 januari 2018, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
SmiqL
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 63
Lid geworden op: woensdag 08 mei 2013, 09:41
Locatie: Chonburi
Contacteer:

Re: De Chinees......

#156 Bericht door SmiqL » zaterdag 30 december 2017, 22:14

ron schreef:Ps. Waarom wordt bij het uiteindelijke plaatsen "Thailand blog" (maar dan aan elkaar, zonder spatie) omgezet naar "thailandforum"? Vreemd.

Dat is een geautomatiseerd proces, ingevoerd door de beheerder van deze site.
Het WAAROM zou je hem zelf kunnen vragen.

Naar aanleiding van je laatste 3 reacties heb ik zo'n vermoeden waarom deze site zo doods is ...
*** The best Slaves are the ones who think they are free ***

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De Chinees......

#157 Bericht door ron » zaterdag 30 december 2017, 22:16

[|(
Laatst gewijzigd door ron op maandag 01 januari 2018, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: De Chinees......

#158 Bericht door rfms » zondag 31 december 2017, 03:28

Ik begrijp je en ik ben het met je eens Ron.
Het is inderdaad bijzonder jammer dat dit, tot enkele maanden terug, leuke en levendige forum, volledig op het punt staat te verdwijnen.
Welliswaar ben ik volledig akkoord met het feit dat sommige leden, waaronder ikzelf, behoorlijk over de schreef zijn gegaan.
Leden die het reglement niet volgen mogen best terecht gewezen worden en/of een tijdelijke ban krijgen, doch dit is blijkbaar niet de bedoeling.
Jammer, jammer, jammer.
:cry: :cry: :cry:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De Chinees......

#159 Bericht door driver » zondag 31 december 2017, 09:20

SmiqL schreef:
ron schreef:Ps. Waarom wordt bij het uiteindelijke plaatsen "Thailand blog" (maar dan aan elkaar, zonder spatie) omgezet naar "thailandforum"? Vreemd.

Dat is een geautomatiseerd proces, ingevoerd door de beheerder van deze site.
Het WAAROM zou je hem zelf kunnen vragen.

Naar aanleiding van je laatste 3 reacties heb ik zo'n vermoeden waarom deze site zo doods is ...
Geregistreerd Mei 2013. Aantal geplaatste berichten 29. Dar zou ook een der redenen kunnen zijn dat een forum doods is lijkt me. Als het overgrote merendeel wel aangemeld is maar amper post gebeurt er ook niks. Degenen die wel regelmatig posten lopen weer het risico in discussies te raken met alle gevolgen van dien. En daarom zijn er wslijk weer veel mensen die niet posten omdat ze geen zin in negatief gedoe hebben. Kortom: Wie het weet mag het zeggen om hier weer wat gezelligheid terug te krijgen.

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: De Chinees......

#160 Bericht door KhunSugar » zondag 31 december 2017, 10:06

Als we spreken over ‘gezelligheid’.
Was dat dan voor of na het wegpesten van een aantal leden die hier vrij actief waren en tenminste iets te vertellen hadden ?
Dat zij die niets te vertellen hebben zwijgen siert hen.

Gewoon een bedenking hoor, verder niets achter zoeken.

En voor de jaarwisseling, ‘Let the fork be with you’.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De Chinees......

#161 Bericht door driver » zondag 31 december 2017, 11:03

KhunSugar schreef:Als we spreken over ‘gezelligheid’.
Was dat dan voor of na het wegpesten van een aantal leden die hier vrij actief waren en tenminste iets te vertellen hadden ?
Dat zij die niets te vertellen hebben zwijgen siert hen.

Gewoon een bedenking hoor, verder niets achter zoeken.

En voor de jaarwisseling, ‘Let the fork be with you’.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gezelligheid voor of na de weggepesten of door andere mensen die mede door wat oudgedienden weggepest zijn? Diezelfde oudgedienden zijn later weer weggepest of zelf opgestapt. Er is altijd wel gedoe geweest tussen personen hier en dat is op meerdere forums zo. Niet alleen Thailand gerelateerd. Zolang er iedere keer weer betweters en haantjes opstaan wordt het nergens gezellig ongeacht waar je zit ua forum. Maar er zijn hier periodes geweest dat je mede off topic, Lees niet Thailand gerelateerd wat kon geinen en grollen met wat mensen waar je dan vervolgens weer een wat betere band mee kreeg. Een aantal oudgedienden, lees vaste posters waren hier niet echt blij mee en dus reuring in de tent met alle gevolgen vandien. Iedereen die hier al wat jaartjes zit weet echt wel van de bekende hoed en de rand lijkt me. Voorbeelden erbij halen wie er wel of niet debet aan zijn dat dit forum nu doods is wordt het bekende gebed zonder eind denk ik mede omdat iedereen het toch weer anders ziet.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: De Chinees......

#162 Bericht door serpay » zondag 31 december 2017, 11:48

Er zijn in totaal 31 gebruikers online :: 5 geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten (Gebaseerd op de gebruikers die actief waren gedurende 5 minuten)
De meeste gebruikers ooit tegelijkertijd online was 175 op Vrijdag 09 December 2016, 03:53

Geregistreerde gebruikers: Bing [Bot], Google [Bot], serpay, traveller9710, Yahoo [Bot]

dit is mijn reden van weinig posten.
er zijn hier nog genoeg oudgedienden aanwezig en kijken mee om vervolgens op ander sosiaal media die persoon af te vallen helaas.
van mij mag het zo zijn dat gasten niets kunnen lezen en iedereen zien die online is, dan zal ik ook meer gaan posten zowel positief maar ook negatief over Thailand en andere zaken.
een fijne jaarwisseling en een goed 2018
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De Chinees......

#163 Bericht door driver » zondag 31 december 2017, 12:30

Ik zit alleen hier en niet op ander sociaal media wat betreft Thailand gerelateerd. Of men daar bijvoorbeeld mij afvalt weet ik niet maar zowel hoor ik dat via via wslijk toch wel. . Doe altijd mijn eigen ding ongeacht waar en mocht blijken dat ik ergens echt door de mangel wordt gehaald in het negatieve benader ik die persoon wel om eea op te lossen oid. Het weinig posten hier van mij de laatste maanden is mede omdat niemand hier wat post eigenlijk waar ik iets mee kan. Puur Thailand gerelateerd kan ik ook niet echt omdat ik er niet woon en er nu twee jaar niet geweest ben. Off topic zoals praathuis ligt ook stil de laatste tijd dus is er voor mij weinig spraakvoer momenteel op dit forum. Zit bij wat Ducati motorgroepen waar ik me prima vermaak tot nu toe dus hier blijf ik net als veel anderen wel wat meelezen en reageer daar waar ik het nodig of leuk vindt.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De Chinees......

#164 Bericht door ron » zondag 31 december 2017, 12:50

[|(
Laatst gewijzigd door ron op maandag 01 januari 2018, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: De Chinees......

#165 Bericht door KhunSugar » zondag 31 december 2017, 12:53

driver schreef:
KhunSugar schreef:Als we spreken over ‘gezelligheid’.
Was dat dan voor of na het wegpesten van een aantal leden die hier vrij actief waren en tenminste iets te vertellen hadden ?
Dat zij die niets te vertellen hebben zwijgen siert hen.

Gewoon een bedenking hoor, verder niets achter zoeken.

En voor de jaarwisseling, ‘Let the fork be with you’.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gezelligheid voor of na de weggepesten of door andere mensen die mede door wat oudgedienden weggepest zijn? Diezelfde oudgedienden zijn later weer weggepest of zelf opgestapt. Er is altijd wel gedoe geweest tussen personen hier en dat is op meerdere forums zo. Niet alleen Thailand gerelateerd. Zolang er iedere keer weer betweters en haantjes opstaan wordt het nergens gezellig ongeacht waar je zit ua forum. Maar er zijn hier periodes geweest dat je mede off topic, Lees niet Thailand gerelateerd wat kon geinen en grollen met wat mensen waar je dan vervolgens weer een wat betere band mee kreeg. Een aantal oudgedienden, lees vaste posters waren hier niet echt blij mee en dus reuring in de tent met alle gevolgen vandien. Iedereen die hier al wat jaartjes zit weet echt wel van de bekende hoed en de rand lijkt me. Voorbeelden erbij halen wie er wel of niet debet aan zijn dat dit forum nu doods is wordt het bekende gebed zonder eind denk ik mede omdat iedereen het toch weer anders ziet.
Bedankt
Nu heb ik begrepen wat er met 'gezelligheid' op dit forum bedoeld wordt.
Ook begrepen dat er net als op andere fora steeds gedoe zal zijn, wegens ieders vorm van interpretatie van toonloze, gevoelloze tekst, wat eigen is aan fora. We zwijgen dan nog over de vooroordelen...
En ja, als er echt niets is waarover een debat, met volwassen welvoeglijk taalgebruik kan gevoerd worden, zal een weerpraatje steeds het ijs breken.
We zien wel wat het wordt in 2018.
Wat mij zeker niet zal weerhouden te reageren is wie er hier meeleest en nog minder wie er online is, ik heb immers niets te verbergen en terwijl men van mij praat zwijgt men van een ander. Reageren naar de smaak van de lezer(s) is mijn ding niet. Mijn mening ventileren naar het humeur van de dag dan weer wel.

Doei

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”