3 weken Thailand

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
RoosVerbakel
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: vrijdag 11 maart 2016, 11:57

3 weken Thailand

#1 Bericht door RoosVerbakel » maandag 14 maart 2016, 12:31

Hi All,

Mijn naam is Roos en deze zomer willen mijn vriend en ik 3 weken naar Thailand van 6 t/m 27 juli. We gaan rond reizen maar willen overal wel een beetje de tijd nemen, ook gaat onze voorkeur naar veel strand vandaar dat we al snel naar de kust reizen.. Ik heb al een klein idee qua schema maar ik ben benieuwd naar jullie aanvullingen en of opmerkingen:

6 juli AMS -Bangkok
7 juli aankomst bangkok
8 juli Bangkok
9 juli bangkok - nachttrein changmai
10 juli changmai
11 juli changmai
12 juli changmai
13 juli ntb
14 juli ntb
15 juli ntb
16 juli Krabi
17 juli Krabi
18 juli Krabi
19 juli Koh pi pi
20 juli Koh pi pi
21 juli Koh pi pi
22 juli Koh lanta
23 juli Koh lanta
24 juli Koh lanta
25 juli Koh lanta
26 juli Bangkok
27 juli terugreis Bangkok - AMS


Ook ben ik benieuwd of ik alles van te voren moet boeken of gewoon ter plaatste opzoek kan gaan naar een hotel. voor de eilandjes ben ik opzoek naar van die bungalows op het strand. Iemand ervaring mee?

Alvast heel erg bedankt! :giggle3:
Roos

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: 3 weken Thailand

#2 Bericht door pong » dinsdag 15 maart 2016, 21:28

Het is dus geen kwestie van 100/0, en al helemaal niet van moeten, maar hangt af van wat julie willen qua slaapplek, en van de plaats en tijd in het jaar. bedenk dat vooral de goedkopere plaatsen vaak geheel niet op www of booking etc staan-dus dat beperkt je keus al enorm. Gewoon langskomen en zien. Dat hangt mede ervanaf of je al wat reiservaring hebt met dat soort zaken. Als je van het type ergsnelinpaniek bent, dan heb je nog tijdsat om je stressweerstand wat op te bouwen. Overigens; OP het strand mag niet gebouwd worden en is eigenlijk /moet eigenlijk overal vrij toegankelijk zijn. Ernaast mag wel.
AirAsia biedt goekdope direct flites van CMai naar bvb Phuket/Krabi/HaadYai, mogelijk niet allemaal elke dag-dat loont wel om vooraf te boeken.
Verder ben ik niet zo'n strandman en zie totaal het nut niet ervan in om eiland1 voor eiland2 om te ruilen-dat strand/zand ziet er overal eender uit. Maar ieder z'n meug. Bedenk dat PHix2 schreeuwend duur en door velen als erg nepperig wordt gezien-maar alles is relatief.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”