Utapao airport

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
MrMikie
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 01 juli 2015, 14:39

Utapao airport

#1 Bericht door MrMikie » zondag 31 januari 2016, 09:38

Beste mensen.
Ik ben 2 jaar geleden geland op U-tapao-airport (Pattaya) maar de door reis mogelijkheden waren daar niet voor handen, denk aan een bus of taxi.
Nu land ik er weer in april as om door te reizen naar Ban Phe (Ko Samed) mijn vraag is dus; zijn er nu wel taxi's aanwezig op dit vliegveld?
Alvast bedankt voor de reacties.

hanshu

Re: Utapao airport

#2 Bericht door hanshu » zondag 31 januari 2016, 10:33

Hotel taxi? bel Mr T, Mr Lee, Mr lek of weet ik hoe ze allemaal heten en vraag of ze je oppikken. Zo doe ik het altijd.

dikparthai
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: zondag 20 juli 2014, 17:47

Re: Utapao airport

#3 Bericht door dikparthai » zondag 14 februari 2016, 11:35

Vraag bij aankomst of iemand een tuk-tuk of een songtell (bathbus) kan bellen die je naar de bushalte voor het Sirikit-Hospitaal kan brengen (50 tot 100 Bath ) +50 Bath voor de beller.Daar kan je de bus naar Rayong nemen of rechtstreeks naar Ban Phee .Als je goed Thais spreekt kan je ook de kruising oversteken , na ca 100 meter zit links een klein kantoor met wachtruimte waar je buskaartjes kan kopen . Ook heb ik dan een telnr van een bathbus voor je .

MrMikie
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 01 juli 2015, 14:39

Re: Utapao airport

#4 Bericht door MrMikie » woensdag 17 februari 2016, 21:01

Dank je voor de reacties.
Heb een taxi geregeld naar Ban Phe 1500 THB.
Heb wel fotos gezien van eoa website van Utapao airport dat ze een taxi/bus balie hebben.

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Utapao airport

#5 Bericht door pong » zaterdag 20 februari 2016, 07:10

Nu er inmiddels veel meer airlines op vliegen is het aanbod naar Pattaya een stuk verbeterd- diverse minibusjes etc voor 150 bt-zetten je af op waar je wilt wonen. NAAR UTP dag tevoren bellen voor tijd+ophaalplek. Oa. ook van de BELLbus, die in andere opzichten nogal slecht bekend staande Roong Rueng coach-comp. Of er ook verbetring is naar Ban Phae wet ik niet.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”