Neem geen (vuur)wapen mee naar Hong Kong

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Neem geen (vuur)wapen mee naar Hong Kong

#16 Bericht door elst99 » donderdag 08 oktober 2015, 14:28

Ieder normaal denkend mens zal het uit het hoofd laten dergelijke dingen mee op reis te nemen, dus net als drugs, nooit doen dus.
Wat 'gekken' doen kun je niet voor zijn, zullen altijd mensen zijn die het uitproberen.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Neem geen (vuur)wapen mee naar Hong Kong

#17 Bericht door Jeanette » donderdag 08 oktober 2015, 15:38

En voor mijn gevoel as het maar een paar jaar geleden, het schoot mij als tv item te binnen dus ik googlede erop.
Kun je nagaan hoe hard de tijd gaat.

[|)

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Neem geen (vuur)wapen mee naar Hong Kong

#18 Bericht door Lammert de Haan » donderdag 08 oktober 2015, 15:43

elst99 schreef:Ieder normaal denkend mens zal het uit het hoofd laten dergelijke dingen mee op reis te nemen, dus net als drugs, nooit doen dus.
Wat 'gekken' doen kun je niet voor zijn, zullen altijd mensen zijn die het uitproberen.
Daar heb je volstrekt gelijk in Elst99.

Wat 'gekken' doen kun je niet voor zijn, zullen altijd mensen zijn die het uitproberen."

"Gekken" (of iets "vriendelijker" uitgedrukt: "enigszins" gestoorden" :giggle2:, maar het blijft natuurlijk wel één pot nat) zullen het blijven proberen. Vandaar dat ik de link die Jeanette plaatste een goeie vond: "Blijf waakzaam en laat de geschiedenis zich niet herhalen". Alhoewel: garanties zijn er nooit te geven, helaas. :happyno:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”