Get Off My Back

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Get Off My Back

#1 Bericht door Hua Thale » dinsdag 06 oktober 2015, 09:01

Petitie van World Animal Protection.


Bron World Animal Protection

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1434
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Get Off My Back

#2 Bericht door Joep » dinsdag 06 oktober 2015, 10:04

Gaan we ook gelijk een petitie opstarten tegen paardrijden, vissen in een kom, vogels in een kooitje, cavia in een tredmolen etc etc

Gebruikersavatar
foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zondag 09 juni 2013, 13:24
Locatie: WarinChamrap

Re: Get Off My Back

#3 Bericht door foppo » dinsdag 06 oktober 2015, 10:08

Joep schreef:Gaan we ook gelijk een petitie opstarten tegen paardrijden, vissen in een kom, vogels in een kooitje, cavia in een tredmolen etc etc
Mwha, misschien niet eens zo'n gek idee.....

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Get Off My Back

#4 Bericht door prajak » dinsdag 06 oktober 2015, 10:11

Vreemd dat ze zo laat komen. De Nederlandse en de Belgische reiswereld hebben het olifantenvermaak al lang op de verboden lijst gezet. Maar zolang de Chinezen het nog prachtig vinden en Thais er een boterham mee verdienen zal het doorgaan. Helaas. En dat geldt ook voor ander 'vertier' met dieren en hier en daar ook met mensen.

bontje
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 537
Lid geworden op: zondag 11 november 2012, 02:44

Re: Get Off My Back

#5 Bericht door bontje » dinsdag 06 oktober 2015, 14:45

Ik heb mijn leven lang postduiven gehad....Duiven liefhebbers worden door velen ook gezien als barbaren...Ik besteede net zoals veel liefhebbers nog steeds doen elke vrije minuut aan het verzorgen van mijn duifkes om ze in de beste conditie aan de start van de wedstrijden te brengen....Als het aan de partij van de dieren ligt dan behoort de duivensport en de sportvisserij binnen afzienbare tijd tot het verleden...Soms krijg ik het gevoel dat men in Nederland een beetje aan het doordraaien is.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Get Off My Back

#6 Bericht door Gardensafari » dinsdag 06 oktober 2015, 23:03

bontje schreef:Ik heb mijn leven lang postduiven gehad....Duiven liefhebbers worden door velen ook gezien als barbaren...Ik besteede net zoals veel liefhebbers nog steeds doen elke vrije minuut aan het verzorgen van mijn duifkes om ze in de beste conditie aan de start van de wedstrijden te brengen....Als het aan de partij van de dieren ligt dan behoort de duivensport en de sportvisserij binnen afzienbare tijd tot het verleden...Soms krijg ik het gevoel dat men in Nederland een beetje aan het doordraaien is.
Wat heet een beetje?
Maar ja, al die tuthola's van bijvoorbeeld de "Pierenpartij" vinden het heel normaal om op een paard te gaan zitten.
Dat het beest daar een hernia van kan krijgen interesseert ze niet.
Sporen aan de laarzen, want dat vindt dat beest lekker.
Maar vissen? Dat is dierenbeulen.
Dat je die vis daarna lekker kunt opeten... het interesseert ze niet.
Want als hun paard door de hoeven gaat, mag dat vlees niet worden opgegeten.
Dat is toch zó slecht.
Kijk, dat noem ik nu hypocriet.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”