30 Augustus TF Meeting strand Zandvoort...

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Gesloten
Bericht
Auteur
Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: 30 Augustus TF Meeting strand Zandvoort...

#151 Bericht door Ashakorat » maandag 31 augustus 2015, 19:46

Toppie verslag mannen, bedankt. Als het even kan ben ik er volgende keer bij. Met de kroketten van Henk of de sala van mij.

hanshu

Re: 30 Augustus TF Meeting strand Zandvoort...

#152 Bericht door hanshu » maandag 31 augustus 2015, 20:41

Wat een riant aanbod, Asha.....staat genoteerd.

hanshu

Re: 30 Augustus TF Meeting strand Zandvoort...

#153 Bericht door hanshu » dinsdag 01 september 2015, 05:44

driver schreef:Zandvoort was dus bereikt en op naar het strand dus waar Ron met Jeab en de kids al zouden zijn dachten we maar gezien zijn berichten vooraf had ik nog wat twijfels en dus ...Lopende naar beneden langs Thalassa rechtdoor het strand op en kijken ..en toen..heejjj...Daar stond Ron al te zwaaien en hij had heel bijdehand vondt ik al een tafel gereserveerd en nummer 2 was ook nog vrij en die konden we dus mooi bij tafel 1 aanschuiven en zie...Eretribuneplek in de speeltuin.!.

Kennis gemaakt met Jeab en met Ron en wat doe je dan ...beetje praten, bankzitten en wat drinken dus de eerste groene flesje meegenomen door Ron stonden na enige tijd op tafel aangevuld met wat chips en nootjes .
Even later kwam BKK Bert er ook aan lopen en die had al een poosje lopen zoeken naar die Yamaha vlag maar zag die niet en dacht...Zou het een geintje geweest zijn dan ?

Nee Bert , wij waren gewoon wat later en die parasol moet nog ffe worden opgezet dus haal je vriendin op en kom er lekker bij zitten.
Zo gezegt zo gedaan en Bert luste hoe verrassend ook wel een groene rakker en wij ook wel dus de toon werdt gezet : We blijven lekker zitten en gaan nog niet naar bed.
Inmiddels waren Ano en niem ook gearriveerd incl. waakhond en galant als we zijn werden de tafels keurig opgedeelt in :

Tafel 1...Afdeling groene flessen met her en der een rood blikkie en chips en nootjes .
Tafel2..Thaise dames incl. catering, kinderopvang en Sjangria en limonade drinksters.
Sukanya drinkt nooit maar die Sjangria kwam lekker binnen zag ik zo nu en dan en Ron had echt goed gezorgt voor ons want hij had nog wat groene flesjes achtergehouden in zijn auto dus qua drinken zat het wel goed.
Alsnog bedankt hiervoor Ron en vlgde keer zorg ik ervoor.

We kunnen nog veel schrijven en dat gaat mij wat minder goed af dan bijv. Ron dus de dag werdt al snel middag en rond 18.00 ? werdt het zo,n beetje tijd om weer huiswaarts te gaan en naar wat ik zo zag vondt iedereen het een geslaagd uitje dus zeker voor herhaling vatbaar.

Namens Suk en mijzelf iedereen bedankt voor dit spontaan opgezette uitje en misschien ...Wordt vervolgd...
Leuk stuk, Driver...en wat ook niet onbelangrijk is: Zandvoort heeft het ook overleefd.

Gesloten

Terug naar “Off Topic”