Kaart tbv rijden door thailand

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
mscholten
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 07 juli 2015, 18:35

Kaart tbv rijden door thailand

#1 Bericht door mscholten » vrijdag 10 juli 2015, 08:19

Goedendag,

Wij gaan het einde van het jaar naar Thailand en zullen daar zelf van Bangkok naar Chaingmai gaan rijden (via via natuurlijk). Welke kaart(en) zijn nodig?
We hebben vaker in andere landen gereden en kochten altijd goede kaarten van te voren zodat de weg altijd goed kunnen vinden.
Ik heb nu wel een kaart van de anwb maar vindt deze niet echt gedetailleerd genoeg, maar weet natuurlijk niet hoe het is in Thailand.

Wie heeft ervaring hiermee en wie weet wat goede kaarten zijn?

graag jullie reactie
bedankt.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Kaart tbv rijden door thailand

#2 Bericht door Henk Korat » vrijdag 10 juli 2015, 08:33

De beste kaarten zijn te koop bij de benzinestations. Je kan ze voor het land en de provincie krijgen. Hier in Nederland is niet veel te koop. Google Earth of Google Map geven dan de uitkomst.

Ik gebruik in Thailand TomTom en Google Map. Maar heb daarnaast een uitgebreide kaart in het Thais. Bevalt me uitstekend.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Gebruikersavatar
brake034
Expat
Expat
Berichten: 3527
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2012, 11:51

Re: Kaart tbv rijden door thailand

#3 Bericht door brake034 » vrijdag 10 juli 2015, 08:34

Michelin Thailand kaart nummer 751, schaal 1:1.370.000 is de kaart die ik al jaren gebruik. http://www.bol.com/nl/p/michelin-wegenk ... 011825776/

Daarnaast de GT-Rider kaarten: http://www.gt-rider.com/maps-of-thailand-laos-maps
Ik heb er een paar op voorraad en wil ze wel op sturen naar je?

Ik heb: Mae Sa Valley, de Samoeng loop kost 120 baht. Golden Triangle, the loop kost 250 baht. Laos kost 250 baht.
Opsturen doe ik tegen kostprijs.
Marcel

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Kaart tbv rijden door thailand

#4 Bericht door driver » vrijdag 10 juli 2015, 10:41

BKK /CM via de hoofdwegen kun je met iedere niet al gedetailleerde kaart rijden. Iets kleinere wegen staan ook op de boekjes in kaartvorm die ik in Thailand kocht.Namen weet ik nu niet ben niet thuis nu.Echte detail kaarten van bepaalde gebieden alleen nodig als je ook daar wilt rijden .Die Michelin kaart wat Brake aangeeft is m.i al best zat.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Kaart tbv rijden door thailand

#5 Bericht door driver » zondag 12 juli 2015, 10:44

Deze bedoelde ik :

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”