Vragen over onze reis naar thailand 2015

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Vragen over onze reis naar thailand 2015

#16 Bericht door Jeanette » zaterdag 11 juli 2015, 09:19

ferryenjoyce schreef: En wij hadden ook het idee dat het teveel was om in een reis te proppen, dus we zullen een paar eilanden moet schrappen helaas.

Dan raad ik je aan de eilanden van de andaman zee te laten vallen, dat scheelt een hoop reisuren en Koh Panang is tenslotte jullie eerste keus.

Nou wij houden gewoon van feesten, zowel binnen als buitenlands feesten bezoeken we graag.
Nu hebben wij een hoop bekenden die bij de full moon geweest zijn, en dit allemaal aanbevelen.
( op jou vraag: De muziek is gewoon lekker, de saamhoorigheid, de vreugde die iedereen uitstraalt alles bij elkaar maakt het gewoon top. ) Ik weet niet hoe oud je bent Jeanette, Maar ik zou toch eens een keertje met je dochter mee gaan. Dan begrijp je het . En ik denk dat je er geen spijt van zult krijgen...
Mijn dochter is nu 41. Zo'n kleine 15 jaar geleden deden we samen mee met Planetrace als fan en we hebben een paar mooie feesten gehad. Zij is nog superfan geworden. 8-)
En pas nog met mijn man uit ons dak gegaan bij de 2 Elvissen. :D

Je kunt met de fullmoon party ook op Koh Tao zitten en via een excursie naar de party gaan.
Dat is w.s. goedkoper want tijdens de fullmoon zijn de prijzen veel hoger.
En iedere km - op zee of op land- is al een verandering van eiland gevoel, daar hoef je geen 200 km voor te reizen.

Veel plezier. 8-)

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Vragen over onze reis naar thailand 2015

#17 Bericht door serpay » zaterdag 11 juli 2015, 14:10

ach jeanette neem aan dat je dan op een fullmoon party bent geweest op koh phanang.
anders kun je niet oordelen hierover.


Dit heeft dus niks met drugs te maken. Vind het ook een kansloze opmerking.
Er zijn ook mensen die geen drugs gebruiken en toch naar feesten gaan.

misschien een kansloze opmerking van mij, maar jullie zullen het wel ondervinden.
ben er 2x geweest de eerste keer in 1995 toen vond ik het een mooi feest met een lekkere sfeer.
echter in 2011 daar terug geweest en voor mij het totale feest naar de klote geholpen,
door drugsgebruik en andere rotzooi die daar op zeer grote schaal gebruikt wordt.
het mooie party sfeertje is totaal weg helaas.
maar vertel je verhaal als je terugkomt hoe jullie ervaring is.
http://www.hieristhailand.nl/hoe-overle ... oon-party/
prettige vakantie.
Alfisti rebeli

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Vragen over onze reis naar thailand 2015

#18 Bericht door Jeanette » maandag 27 juli 2015, 08:28

Over de volle maan van 28 september lees ik zojuist dat het dan bloedmaan is. :o
Dat wil zeggen dat de schaduw van de aarde de maan verduisterd en het strooilicht het rood kleurt.

Wie heeft er wel eens zo'n maansverduistering meegemaakt in Thailand?
En wat is daar voor de Thai landers de belevenis van?

:?:

Volgens dit ..... http://eclipse.gsfc.nasa.gov/LEplot/LEp ... Sep28T.pdf ..... kaartje is het in Nederland en in Thailand totale maansverduistering.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Vragen over onze reis naar thailand 2015

#19 Bericht door Jeanette » maandag 27 juli 2015, 08:30

Zeg het maar als het in een ander draadje moet maar hier hebben we het al eerder over de full-moon belevenissen gehad.

:?:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”