Thailand voor de eerste keer

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Thailand voor de eerste keer

#16 Bericht door Ashakorat » vrijdag 01 mei 2015, 18:47

Veel tegenstrijdige meningen over het autorijden. Ik heb een paar maanden geleden een auto gekocht en ben zelf gaan rijden maar was behoorlijk voorbereid door mijn eerdere reizen met chauffeur en gids, gebruik van soongthauw enz. Rijden in thailand vind ik niet te vergelijken met rijden in engeland en zou ik bezoekers die de eerste keer in thailand komen niet aanraden.
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

Manos
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 217
Lid geworden op: dinsdag 05 juli 2005, 11:55

Re: Thailand voor de eerste keer

#17 Bericht door Manos » zaterdag 02 mei 2015, 23:31

Dag ik127,
Zou zeggen probeer het en huur een wagen bij een internationale bedrijf en neem alle verzekeringen er bovenop. Ongeval ...de farang is de klos.
Start ergens buiten Bkk en ga er van uit dat alles op de weg onvoorspelbaar is , er rijd een brommertje voor je en je denkt ik ga die lekker even voorbij maar dan gaat hij plots naar de andere kant, kan er zo een paar opnoemen maar ik begin na meer dan10 jaar een beetje hun doen en laten op de weg in te schatten.
Doe het en schrijf onderweg je bevindingen hier neer,als je er een baan in kan trekken zal dat een van de mooiste vakantie zijn ooit.
Plan niet te veel er zijn zo veel mooie plekken om langer dan een vlugge blik van te genieten maar een dag of twee rond te hangen.
Gaan met die banaan maar opletten

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”