Bram for President

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Bram for President

#31 Bericht door Ben » vrijdag 24 april 2015, 12:09

RuudThai schreef:Ik denk dat hij vooral gehouden moet worden aan zijn maximale spreektijd want hij is vaak erg breedvoerig en wijdlopig. En als je met maar 2 of 3 zeteltjes in de Kamer zit heb je erg weinig spreektijd bij elk onderwerp..... :|
Er zijn mensen die in 1 minuut iets beter uit kunnen leggen waar anderen 1 uur voor nodig hebben.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10297
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#32 Bericht door RuudThai » vrijdag 24 april 2015, 13:11

Ben schreef:
RuudThai schreef:Ik denk dat hij vooral gehouden moet worden aan zijn maximale spreektijd want hij is vaak erg breedvoerig en wijdlopig. En als je met maar 2 of 3 zeteltjes in de Kamer zit heb je erg weinig spreektijd bij elk onderwerp..... :|
Er zijn mensen die in 1 minuut iets beter uit kunnen leggen waar anderen 1 uur voor nodig hebben.
Er bestaan inderdaad van die mensen..... maar ik heb Bram M. nooit op die eigenschap kunnen betrappen.
Van de week bij Pauw wilde hij ook maar steeds zijn langdradige betogen doordrukken terwijl je het in enkele seconden had kunnen samenvatten. :neus:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Bram for President

#33 Bericht door ron » vrijdag 24 april 2015, 16:17

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”