2 Weken lang reizen door thailand op brommers.

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: 2 Weken lang reizen door thailand op brommers.

#16 Bericht door Hua Thale » zaterdag 14 maart 2015, 01:48

12 reacties verder en het begrip brommer/motor is moeizaam duidelijk geworden. :oops:
Wel een handvol gekochte 'brommers' op naam van een vriendin zetten en kopie paspoort dat durven we niet vreemde verhalen Mark.
Koop een fiets trap je makkelijk 100 km mee weg op een dag.
Beetje degelijk fiets ben je tussen de 5 en de 10 duizend Baht voor kwijt beetje korting per 6 tegelijk en na 14 dagen geven wij die aan plaatselijke school met de ja daar is die weer de loterij iedereen blij.
Trouwens ben je een trol of is dit in de kroeg verzonnen deze fakansie dat wouden ik even weten in alle vriendelijkheid. :)
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: 2 Weken lang reizen door thailand op brommers.

#17 Bericht door prajak » zaterdag 14 maart 2015, 02:03

Hua, fietsen is net zo leuk alleen een stukje gevaarlijker. Daar komen namelijk honden bij op de lijst van vervelende dan wel dodelijke zaken.

Fietsen heeft wel het voordeel dat je van de autobaan weg bent. Een goeie kaart er bij en je pakt de weg langs bos-strand-rivier-natuur. Kom een maand fietsen en geniet en dat heeft een NL koppel kort geleden afgesloten. Die hebben genoten.

Twee weken op de 'brommer' is echt te kort en zonder motorrijbewijs gewoon af te raden. En doen ze het toch dan heet dat 'eigen schuld dikke bult'.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: 2 Weken lang reizen door thailand op brommers.

#18 Bericht door Hua Thale » zaterdag 14 maart 2015, 02:42

Ik heb dat met de brommer van zeer dichtbij mee gemaakt ja juist ikzelf.
Schrok in de schemer van een stel honden week uit waarna de tegenligger mij met de zijkant van de auto een vijftal gebrokken ribben en een wervelfractuur bezorgden.
Heb je geen fiets voor nodig. :mrgreen:
Heb trouwens op mijn fiets wat ik inmiddels al weer twee jaar doet voor tijdverdrijf en hobby een tweetal lijmsokken vast geplakt van diameter 3/4 met tape met daarin een eind hout van een driekwart meter.
Past precies op de schuine buis van de fiets honden begrijpen dat gelijk als ze een eind hout zien wat de bedoeling is.
Abort attack.

Twee vier of zes weken is aan Mart maar geld omgerekend in tijd maakt je fakansie....................................................
Fietsen drie keer zo goedkoop en vier keer zo leuk echt waar. 8-)

Dit parkeer je zo bij je vriendin tot volgend jaar [Als ze het niet verkocht heeft inmiddels] :Whistle:

Afbeelding
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”