Toekomst van dit forum?

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Toekomst van dit forum?

#31 Bericht door Gardensafari » maandag 22 september 2014, 22:36

driver schreef:Ik heb het ook over de vrijwillige opstappers/sters in mijn vorige post dat staat er toch ook ?.
...de opstappers/ sters..
Maar ook al stap je vrijwillig op dat houdt niet in dat je dan ook weer terug kunt komen als de leiding van TF daar andere ideeen over heeft lijkt me.

gr driver
Waarom niet?
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Toekomst van dit forum?

#32 Bericht door driver » dinsdag 23 september 2014, 05:16

Gardensafari schreef:
driver schreef:Ik heb het ook over de vrijwillige opstappers/sters in mijn vorige post dat staat er toch ook ?.
...de opstappers/ sters..
Maar ook al stap je vrijwillig op dat houdt niet in dat je dan ook weer terug kunt komen als de leiding van TF daar andere ideeen over heeft lijkt me.

gr driver
Waarom niet?
Lijkt me vrij simpel..Als er mensen terugkomen die bijv voor onrust zorgden in het verleden zal de TF leiding dit dan opnieuw accepteren ,of ze gewoon niet toelaten ?
Niet wij hier aanwezig of de binnenkomers maar de TF crew bepaalt mijns inziens hier de spelregels op de achtergrond en soms via een bericht ook wat op de voorgrond.
Meneer A bijv zorgde vaak voor gedoe en trammelant en meldt zich weer aan dan vindt ik het vrij normaal dat meneer A wordt geweigerdt ook al is hij in het verleden zelf opgestapt.
Meneer A is even een voorbeeld dat voor de duidelijkheid.

gr driver
Laatst gewijzigd door driver op dinsdag 23 september 2014, 05:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Toekomst van dit forum?

#33 Bericht door joepattaya » dinsdag 23 september 2014, 05:20

Ik zal mijn grijpstuiver hier ook maar deponeren.
Het feit dat ik me hier nog maar weinig vertoon heeft niet te maken met het feit dat ik onheus bejegend zou zijn, gestalkt werd of persoonlijk aangevallen, maar net als in Thailand is het op de fori (niet alleen dit forum dus) komkommertijd.
Er valt niet echt veel te melden, hoewel.....er is genoeg te melden, maar op de 1 of andere manier wordt al wat gemeld wordt gebagatelliseerd en vrijwel elke originele post ontaard in een zinloze hoop babbelarij die geen steek houdt.

Het schrikt nieuwkomers af en jaagt de "oudgedienden" weg.

Zonde aan de ene kant, maar gelukkig is er nog geen nieuw forum ontstaan zoals dat geweldige "dissidenten-forum" wat al geruime tijd opereert.

Respect is een groot woord, maar kan o zo gemakkelijk tentoon gespreid worden; niet alleen ten aanzien van personen, maar zeker ook ten aanzien van de inbreng van die personen.

Het posten om je hart te luchten of uit frustratie mondt altijd uit in iets wat je niet verwacht, maar wie de bal speelt, moet hem ook terugverwachten.

Het is in ieder geval jammer, dat dit forum steeds meer begint te lijken op een Nederlandstalige uitvoering van Thaivisa.com

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Toekomst van dit forum?

#34 Bericht door driver » dinsdag 23 september 2014, 05:33

Thaivisa ken ik verder niet maar er is op ieder forum wel iets wat voor een aantal mensen niet goed is.
Hoe dit forum MOET functioneren weer niemand hier denk ik en het verleden is geen graadmeter voor het heden lijkt me.
Zolang de leiding hier niet duidelijk aangeeft wat ze willen qua opzet en postings etc kan het hier toch gewoon gaan zoals het gaat ?

Goed is het nooit en wie en wat er ook post er zal altijd wel weer gedoe en gezeur onstaan en dat was ook in het verleden zo toen de opgestapte vaste posters er waren en toen ik spreek nu in mijn geval vanaf 2010 was er ook vaak discussie en geouwehoer en toen zijn er ook vaste posters weggegaan, Aangemeldt bij een nieuw forum en later zijn er wat net zo hard weer terug gekomen omdat het daar ook niet ging zoals het moest gaan blijkbaar.
Nu zijn er hier ook weer mensen weg om wat voor reden dan ook en gaat alles hier zijn gangetje en weliswaar wordt er veel minder gepost maar wat ik zie is dat er ook veel minder geouwehoer onder elkaar is of zie ik dat nu echt verkeerd ?

Ik moet weg kom er later wel op terug indien nodig...

gr driver

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1565
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Toekomst van dit forum?

#35 Bericht door jomel17 » dinsdag 23 september 2014, 09:24

driver schreef:
hanshu schreef:Of er zijn er meerderen die zich door de TS aangesproken voelen waardoor clubjesvorming een goed tegenargument vormt, zelfreflectie kom je niet zo vaak tegen, bendevorming wel...of noemen ze dat tegenwoordig supporters 5555


In Nederland noemen ze dat kliekvorming suikerklontje...

Toch mis ik hier Erik zijn productieve bijdragen in zijn typische stijl, jammer maar helaas...

En Erik en vele andere die zijn weggelopen uit vrije wil zijn van harte welkom terug,neem ik aan.
Dit forum is niet van ons wij zijn te gast dus als de opstappers/sters terug willen komen besluit de forum eigenaar in principe wie er wel of niet terug kunnen komen lijkt me.

Praat ik voor mezelf is bijna iedereen wel welkom maar een aantal stokers zie ik liever wegblijven.
Wie dat zijn is voor mezelf maar gasten die alleen maar een forum echt willens en wetens verzieken moeten lekker wegblijven of weggaan vindt ik of gewoon door de leiding worden gedeleted .

gr driver

Helemaal mee eens..
หลงรัก

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Toekomst van dit forum?

#36 Bericht door serpay » dinsdag 23 september 2014, 18:14

ach hoe de toekomst van dit forum er uit ziet weet ik niet en wil ik ook niet weten.
ik loop hier een kleine 8 jaar rond en heb er vele zien komen maar ook zien gaan.
sommige helaas maar sommige ook zonder traan te laten.
sommige ex leden zie ik nog steeds in thailand of soms ook wel hier, een paar hebben helaas de globe verlaten die ik regelmatig zag.
en wat sommige ook schrijven of doen moeten ze zelf weten, mij krijgen ze niet weg.
en ja ook ik kan soms lomp zijn maar dat is het aard van het beestje, leer er maar me leven.
en zo zijn er 500 mensen en 500 wensen en gedachten, een ieder ziet en voelt het anders, leer daar nu maar mee leven.
zo nu eerst een bitje :thumbsup:
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Toekomst van dit forum?

#37 Bericht door driver » dinsdag 23 september 2014, 19:23

Even off topic : Dark side of the moon ...... :clap:


Lekker jezelf blijven Serpay en als je een keer bot reageert kost je dat gewoon een Bitje ;)

gr driver

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Toekomst van dit forum?

#38 Bericht door Gardensafari » dinsdag 23 september 2014, 20:08

driver schreef:Even off topic : Dark side of the moon ...... :clap:


Lekker jezelf blijven Serpay en als je een keer bot reageert kost je dat gewoon een Bitje ;)

gr driver
En als het heel erg is twee.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Toekomst van dit forum?

#39 Bericht door driver » dinsdag 23 september 2014, 20:59

Gardensafari schreef:
driver schreef:Even off topic : Dark side of the moon ...... :clap:


Lekker jezelf blijven Serpay en als je een keer bot reageert kost je dat gewoon een Bitje ;)

gr driver
En als het heel erg is twee.
Daar kan ik wel mee leven ja :thumbsup:

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”