koh Samui of koh Chang of...... juli 2015

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ing68
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 04 augustus 2014, 13:39

koh Samui of koh Chang of...... juli 2015

#1 Bericht door Ing68 » zondag 10 augustus 2014, 12:47

beste experts
juli 2015 plannen wij een trip naar Thailand, de laatste week willen wij een beetje relaxen op een eiland.
het is de bedoeling dat we dan nog familie treffen. het punt is alleen welk eiland.
wij neigen naar Koh Chang, strand en nog wel wat mogelijkheden om een waterval te zien of een boottocht te maken, maar gezien de regentijd is dat misschien toch niet handig
familie wil naar Koh Samui, als ik berichten lees over drukte en russen word ik hier niet blij van.
wie of wie heeft ervaring met beiden eilanden in juli of moeten we beide eilanden vergeten en voor bijvoorbeeld Koh Phangan gaan.
alvast bedankt voor julie reactie.

meer mensen, meer wensen

hanshu

Re: koh Samui of koh Chang of...... juli 2015

#2 Bericht door hanshu » maandag 11 augustus 2014, 18:59

Niemand reageerd dus zal ik het maar even proberen.
Vooropgesteld dat ik nog nooit in juli op Samui zowel koh Chang ben geweest.

Wel 7 jaar op Samui maar altijd in de periode november-maart......

Ik vraag me altijd af wat mensen zich voorstellen bij de regentijd. Samui is in november tot pak hem beet....half januarie berucht om de passaatregens maar ik kan me niet herinneren dat dat nou zo'n probleem is geweest.Tja...regen soms met bakken en daarna vrolijk naar het strand.Weg met de motorbike...uurtje schuilen en weer gaan...lekker door de plassen scheuren voor wat afkoeling.

Russen ben ik niet veel tegengekomen....ja,ik herinner me een backpacker op de parkeerplaats bij de Big-C die een praatje kwam maken.Ze zullen er wel zijn maar mij nooit opgevallen.

Koh Chang....ja ook mooi.

dinava2002
kenner
kenner
Berichten: 107
Lid geworden op: donderdag 14 juni 2012, 18:33

Re: koh Samui of koh Chang of...... juli 2015

#3 Bericht door dinava2002 » vrijdag 29 augustus 2014, 15:34

Wij hebben net in augustus op Samui geweest. Twijfelde ook om naar Koh Chang te gaan, maar omwille van de regen voor Samui gekozen. Russen vallen wel mee op Samui ivm Phuket. Het was wel redelijk drukop Samui....Koh Chang zal rustiger zijn.

josgodron
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: maandag 03 maart 2014, 15:02

Re: koh Samui of koh Chang of...... juli 2015

#4 Bericht door josgodron » maandag 01 september 2014, 17:25

Wij zijn ook op koh Samui geweest en de russen vallen best mee, geen all in resorts dus ze moeten ook gewoon betalen , je kan het niet vergelijken met de russen bv in Turkije gewoon doen !!

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”