Thaise reisverzekering

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
trangerkuda
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 211
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 06:58
Locatie: Trang - Thailand

Thaise reisverzekering

#1 Bericht door trangerkuda » donderdag 31 juli 2014, 02:47

In de online versie van de Bangkok Post van vandaag, staat onder meer een artikel waarin (niet voor het eerst) wordt gemeld, dat er nu een Thaise reisverzekering - Thailand Travel Shield geheten - beschikbaar is. Deze verzekering is bedoeld voor reizigers naar Thailand, die in eigen land geen reisverzekering kunnen afsluiten, vanwege het feit, dat hier - in Thailand dus - momenteel sprake is van het van kracht zijn van martial law.

De verzekering zou online geboekt kunnen worden. Als website wordt www.tourismthailand.org/thailandtravelshield genoemd, waar nadere informatie over een en ander te vinden zou moeten zijn.

In voornoemd artikel wordt eveneens wat nadere informatie vermeld. Voor geïnteresseerden c.q. zij die het niet te veel moeite vinden om zelf de website van de Bangkok Post te bezoeken, het artikel is getiteld: Travel insurance available to tourists.

Verder komen in het artikel ook nog een aantal andere aan reizen gerelateerde onderwerpen aan bod.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Thaise reisverzekering

#2 Bericht door Hua Thale » donderdag 31 juli 2014, 14:56

Hoewel ik het als bewoner van dit land niet echt nodig heb ben ik toch de Bangkokpost maar eens even door gaan zoeken.
Een linkje had erg makkelijk geweest. ;)
Zie toch ergens midden in het bericht wel een aantal uitsluitingen die door veel vakantiemannetjes en vrouwtjes ja zelfs kindjes met grote regelmaat gedaan worden in die periode.
Is mij vroeger toen ik nog een doorlopende reisverzekering had het een en ander in goed geluk ontgaan of lijk dat maar zo.
Heb tig jaar zo'n ding gehad zonder ooit een schade gevalletje geplaatst te hebben. 8-)
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”