emigreren naar Thailand

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: emigreren naar Thailand

#61 Bericht door stevenl » dinsdag 27 januari 2015, 08:12

prajak schreef:' Nog even gekeken, en er staan nog veel meer fouten in die website. Dit bijvoorbeeld "Er is wel een beperking. Toeristen die Thailand binnenkomen met een ‘Visa Exemption’ (zonder visum), mogen maximaal slechts 90 dagen in Thailand verblijven, binnen een periode van 6 maanden" en dit "Stel dat je om één of andere reden toch enkele dagen langer dan de 30 toegestande dagen in Thailand moet blijven, dan kan je de stempel in je paspoort bij een Thaise immigratiedienst slechts één keer voor 7 dagen laten verlengen." is volstrekte onzin....'

Ik ben er ook voor om mensen die zo lang willen blijven DRINGEND te adviseren niet op een aankomststempel te komen. Laat ze toch een T visum halen. Ben je van veel gedoe af.

Het advies van Phranee is van EEN Imm kantoor. Dit land heeft er tig veel en allemaal hebben ze andere regels. Het blijft een rommeltje.
Hmm nee, gewoon onjuist en door geen enkel immigratiekantoor uitgevoerd zoals hier beschreven.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1582
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: emigreren naar Thailand

#62 Bericht door Herbergier » dinsdag 27 januari 2015, 08:21

Over die immigration kantoren, ben ik het helemaal met je eens Prajak, hier in Kapchoeng (provincie Surin) bij de immigration was er altijd een vrij soepel beleid, maar sinds 1 januari is er daar een nieuwe baas gekomen en dat soepele is helemaal verdwenen, toen ik daar twee weken geleden zat te wachten voor mijn jaar extension, werden er verschillend buitenlanders weggestuurd omdat ze hun papieren niet precies in orde hadden, dat terwijl ze daar al jaren komen en het altijd goed was, hij heeft ook het 90 dagen per post geschrapt, heel de provincie Buriram moet nu voor zijn 90 dagen naar Kapchoeng (provincie Surin), er zijn er die daar ongeveer 200km vandaan wonen en binnen de 50km vanaf een andere immigration, maar ze moeten toch naar Kapchoeng.
Alles van waarde is weerloos.

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”