Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Grenzeloos Verliefd
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 25 november 2013, 14:09

Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#1 Bericht door Grenzeloos Verliefd » woensdag 27 november 2013, 09:55

Beste forumleden,

Momenteel werken we van SNP Media aan nieuwe seizoenen van Grenzeloos Verliefd en Buitenlandse Bruiloft. In deze Net5-programma’s volgen we respectievelijk meiden die voor de liefde naar het buitenland verhuizen en meiden die in het buitenland gaan trouwen. Voor de aankomende seizoenen zouden we graag verliefde meiden naar Thailand willen volgen!
Mocht je dus dit forum bezoeken en binnenkort voor je Thaise liefde verhuizen of met hem trouwen, laat het ons weten! Wij gaan met je mee en maken een prachtige reportage van deze belangrijke stap.
Om aan te melden en voor meer informatie kan je mailen naar aanmeldingen@snpmedia.nl

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#2 Bericht door prajak » woensdag 27 november 2013, 10:13

En wij maar denken dat het juist westerse MANNEN zijn die naar Thailand gaan voor de liefde; ik denk meer dan 9 van de 10 en vaak ook nog op semi-ouderdom..... Maar je weet maar nooit.

Succes met jullie reportage !
Laatst gewijzigd door prajak op woensdag 27 november 2013, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#3 Bericht door prajak » woensdag 27 november 2013, 10:30

Even een vraagje: welke nationaliteit en woonland van die 'meiden' heb je op het oog ?

In het gat waar ik woon trouwen Thaise jongemannen wel met jonge dames, 'meiden' noemen jullie ze, uit Laos. Die verlaten dus hun vaderland om in een ander land te trouwen en lief te hebben. Kunnen die zich ook melden ?

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#4 Bericht door ron » woensdag 27 november 2013, 10:38

:giggle: Is een Nederlands programma Prajak.
Denk niet dat het de kijker in Nederland erg boeit als er een meisje uit Afrika naar de Noordpool verhuist....
Heb je trouwens die programma,s nooit gezien op BVN?

https://www.youtube.com/results?search_ ... iefd&sm=12

Ron.
Laatst gewijzigd door ron op woensdag 27 november 2013, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#5 Bericht door stevenl » woensdag 27 november 2013, 10:41

Grappig trpuwens dat ze hier vrouwen zoeken, van een andere site geplukt:
Voor nieuwe seizoenen van de Net5-programma's Grenzeloos Verliefd en Buitenlandse Bruiloft zijn we op zoek naar kandidaten! Voor de komende seizoenen zijn we op zoek naar Nederlanders met een Thaise liefde. Ben je verliefd op iemand uit Thailand en ben je van plan om je binnenkort voor langere tijd te vestigen in Thailand, meld je dan aan voor Grenzeloos Verliefd! Ga je binnenkort in Thailand met je grote liefde trouwen? Dan zijn we voor Buitenlandse Bruiloft naar je op zoek. Aanmelden kan door een email te sturen naar aanmeldingen@snpmedia.nl Deelname zal een prachtige documentaire opleveren van deze grote stap!

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#6 Bericht door prajak » woensdag 27 november 2013, 10:44

Oh ? Ik ben te lang weg denk ik. Maar ook NL programma's kunnen over buitenlanders gaan, je herinnert je de Mauro zaak.

BVN zendt toch alleen de 'publieke' uit van NL en VL ? Ik ken de hier genoemde programma's niet.

StevenL, inderdaad, hier is de tekst anders dan daar. Ik denk dat men op meerdere paarden wedt. Op schimmels en op die andere....... :giggle:
Laatst gewijzigd door prajak op woensdag 27 november 2013, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#7 Bericht door prajak » woensdag 27 november 2013, 10:46

"...Ga je binnenkort in Thailand met je grote liefde trouwen? Dan zijn we voor Buitenlandse Bruiloft naar je op zoek...."

Zouden ze ook 'onze' leeftijd meenemen ? Of vallen wij semi-ouwetjes er weer eens buiten ? Ik denk het antwoord al te weten........ :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#8 Bericht door Jim » woensdag 27 november 2013, 10:56

oude mannen + jonge vrouwen + thailand in een televisieprogramma :giggle:
dat programma gaat dan vast niet "grenzeloos verliefd" heten :cheesy:

ik denk dat er dan eerder een bekende misdaadverslaggever als presentator opduikt.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#9 Bericht door ron » woensdag 27 november 2013, 11:01

Jim schreef:oude mannen + jonge vrouwen + thailand in een televisieprogramma :giggle:
dat programma gaat dan vast niet "grenzeloos verliefd" heten :cheesy:

ik denk dat er dan eerder een bekende misdaadverslaggever als presentator opduikt.
Denk eerder dan aan een naamsverandering:

Grenzeloos gepind!

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Grenzeloos Verliefd
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 25 november 2013, 14:09

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#10 Bericht door Grenzeloos Verliefd » woensdag 27 november 2013, 11:20

Het klopt dat ik deze keer de oproep heb aangepast: ik kreeg te horen dat Net5 het liefste Nederlandse vrouwen volgt en dan is het zonde van de tijd van de Nederlandse mannen die zich aanmelden!

We volgen alleen Nederlandse meiden, omdat ons publiek zich daar het beste mee kan identificeren. We zoeken vooral Nederlandse vrouwen tussen de 20 en 40 jaar oud.

Ter toevoeging naar aanleiding van het bericht hieronder: Met 'ons publiek' wordt gedoeld op de doelgroep van de zender die het programma uitzendt, Net5. De zender richt zich met name op vrouwen tussen de 20-35 jaar, vandaar.
Laatst gewijzigd door Grenzeloos Verliefd op woensdag 27 november 2013, 11:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#11 Bericht door RuudThai » woensdag 27 november 2013, 11:38

Nou zeg, hebben we net de discussie gehad over discriminatie door Zwarte Piet veroorzaakt, krijgen we hier een discriminatie van mannen in het algemeen opgelegd!
"We volgen alleen Nederlandse meiden, omdat ons publiek zich daar het beste mee kan identificeren."
Asjemenou, wij mannen worden hier even weggezet want het 'publiek' kan zich daarmee niet identificeren!
Wat is dat voor 'publiek'? Henk&Ingrid soms, het deel van de natie dat verslingerd is aan SBS6 en aanverwante oppervlakkige zendgemachtigden? Die bij Nederlandse mannen die met een Thaise vrouw in zee gaan direct denken aan sekstoeristen?

Ik vind het een verkeerd uitgangspunt en hoop dat Grenzeloos Verliefd er nog eens diep over nadenkt en deze discriminerende uitgangspunten herroept.
Hmmm, misschien de berichten hier van Grenzeloos Verliefd maar eens doorgeven aan de Nederlandse pers? Die maakt daar wel gehakt van!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#12 Bericht door ron » woensdag 27 november 2013, 11:44

Afbeelding

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#13 Bericht door stevenl » woensdag 27 november 2013, 11:48

Prajak, jij bent toch een blonde stoot van 35 die binnenkort grenze(n)loos verliefd wil gaan trouwen?

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#14 Bericht door Jeanette » woensdag 27 november 2013, 12:06

Van dat soort emo- TV ben ik ook geen doelgroep en dat is wederzijds.
Ik denk ook niet dat topicstarter veel van doen heeft met zijn naam - seksloos en onpersoonlijk - de 'die emotie ga ik uitmelken' spat eraf.

Het heeft wel wat van op seks gebaseerde relaties :mrgreen: De ene partij wil zo goedkoop mogelijke tranen trekkende programma's maken en toch trappen daar altijd meisjes in die denken er veel gratis vluchten en een betaalde bruiloft er uit te halen.

De gekste TV programma's heb je hier met titels als ....

Mijn vieze vette verloofde ....
Hotter dan mijn dochter...
The biggest loser Holland ...
Ook getest op mensen... ?

.... en van al die programma's zijn wij geen doelgroep. [|(

Fijn hè?

:giggle3:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Emigreren voor de liefde - Grenzeloos Verliefd

#15 Bericht door Jim » woensdag 27 november 2013, 14:21

Grenzeloos Verliefd schreef: We volgen alleen Nederlandse meiden, omdat ons publiek zich daar het beste mee kan identificeren. We zoeken vooral Nederlandse vrouwen tussen de 20 en 40 jaar oud.
zit akang niet in die leeftijdsgroep?
volgens mij is ze al een tijdje engaged to be married.

een romantische bruiloft op het tropische eiland koh chang moet toch wel hoge kijkcijfers scoren..
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”