Antislangen- of fabelplant ?

Informatie over cultuur en gebruiken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Antislangen- of fabelplant ?

#46 Bericht door prajak » zaterdag 12 oktober 2013, 07:24

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20487206

Voor wat het wetenschappelijk gezien waard is. Dat staat ook op de site zelf; zie de disclaimer.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Antislangen- of fabelplant ?

#47 Bericht door driver » zaterdag 12 oktober 2013, 22:08

Ruud / Prajak.

Dat jullie of anderen indien ze bijv gekwetst worden reageren begrijp ik wel dat was mijn insteek niet.
Als Sunbird bij Ruud en ook bij Prajak of andersom dat haal ik er even niet uit ? is geweest , het gezellig was etc en dan nu weer anders over sommige dingen schrijft blijkbaar en dat Ruud dan reageert begrijp ik ook maar ik bedoelde alleen maar dat je ook kunt denken , Laat maar gaan ik reageer niet en het waait wel over.
En misschien had / heeft Sunbird het weer wat anders bedoelt of gewoon wat anders kunnen reageren zodat het beter leesbaar was of weet ik veel eigenlijk.
Ik ken de situatie/verleden niet dus kan daar niets over zeggen vindt ik.
Prajak is hier ook vaak een omstreden figuur omdat hij hier altijd is en heel veel reageert daar is eerder al over geschreven en het is totaal niet belangrijk vindt ik wat ik of anderen daar van vinden zolang iedereen maar gewoon in zijn of haar waarde wordt gelaten.
Eens of niet eens , De ene keer ben ik dat wel , soms weer niet en als ik ergens prive ben ook in Thailand kan ik daar over praten ongeacht met of over wie maar hier op een openbaar forum vindt ik dat minder om te doen vandaar mijn opmerking in het algemeen om elkaar dan gewoon wat met rust te laten of gewoon sommige opmerkingen negeren.
Of doe het via een pm, of in ieder geval wat leesbaar in het openbaar :mrgreen:
Er zullen altijd weer mensen zijn die een ander niet mag of vindt dat een ander een sukkel is dat zullen sommige van hier misschien ook van mij denken maar dat boeit mij gewoon niet.
Soms krijg ik ook een pm met wat opmerkingen daar reageer ik dan ook op en meestal is het dan wel goed en zoniet jammer dan maar ik slaap er niet minder om.Ik denk ook wel eens.. dat had ik anders moeten zeggen maar ja tis al gebeurd dus laat maar gaan.
Aan iedereen mankeert wel wat en goed doen is nooit mogelijk denk ik zeker niet als je veel mailt /post zoals sommige hier dat doen dan krijg je ook veel commentaar maar dat weet je dus tracht je daar dan wat voor in te dekken denk ik dan maar.
Ik zit 3.5 jaar hier, heb er veel zien komen en ook weer zien gaan maar net als bij mijn eigen motorgroep zullen de diehards, de veelposters hier m.i altijd blijven en leuk of niet leuk voor sommigen hier leer daar mee leven en doe hier gewoon je eigen ding zou ik zeggen.
En jaloers / afgunstig/ het niet kunnen hebben dat er hier wat mensen zijn die meer aandacht krijgen of eisen of willen dat is op ieder forum wel van toepassing dus leef daar gewoon mee is mijn mening want dat gebeurt nu eenmaal .
En nogmaals...iedereen kan reageren op een opmerking die kwetsend overkomt of gewoon nergens op slaat vlgs die persoon maar doe het dan wat kien en schop elkaar niet openlijk onderuit doe dat dan per pm als het dan toch moet.
En het belangrijkste vindt ik : De moderators moeten gewoon rucksichtsloos alles verwijderen als het te persoonlijk wordt of te kwetsend oid ongeacht door wie er gepost is.

Wordt weer wat warrig denk ik maar wat ik nu eigenlijk bedoel kan ik wat lastig omschrijven maar hopelijk begrijpen de meeste het wel.

gr driver

Plaats reactie

Terug naar “Cultuur”