Thaise postzegels gezocht

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
udonthani2
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: zondag 08 september 2013, 03:28

Thaise postzegels gezocht

#1 Bericht door udonthani2 » zondag 08 september 2013, 12:25

Tekoop gevraagd door verzamelaar.
Oude Thaise postzegels voor verzamelaar gevraagd
los of hele boekjes oude postzegels .aanbieden per prive mail gaarne
Dus uitsluitend oude soms zeer oude postzegels gezocht van Thailand.
Laatst gewijzigd door udonthani2 op zondag 08 september 2013, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Thaise postzegels gezocht

#2 Bericht door Edje » zondag 08 september 2013, 13:57

Ga eens naar een groot postkantoor. hebben allerhande zegels te koop. Ook horloges, brievenbussen en prullaria.
Groetjes; Edje

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Thaise postzegels gezocht

#3 Bericht door prajak » zondag 08 september 2013, 15:16

Meneer vraagt oude zegels. Dat lukt niet op een postkantoor. Bahtnet misschien ? Of anders marktplaats of zo ? Of hier de rommelmarkten aflopen. Zijn die er dan ? Ja, iedere dag duizenden.......

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Thaise postzegels gezocht

#4 Bericht door Edje » maandag 09 september 2013, 13:49

prajak schreef:Meneer vraagt oude zegels. Dat lukt niet op een postkantoor. Bahtnet misschien ? Of anders marktplaats of zo ? Of hier de rommelmarkten aflopen. Zijn die er dan ? Ja, iedere dag duizenden.......
Hoe oud is oud ?
In het postkantoor PTY soi 13 is een bovenverdieping met zeer uitgebreide zegelverkoop voor de fitalisten ( goed geschreven ?)
Heb er zelf een serie gekocht voor een NL vriend. Zegels die al lang niet meer in omloop zijn. Zelfs gestempelde zegels verkrijgbaar.
Groetjes; Edje

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Thaise postzegels gezocht

#5 Bericht door prajak » maandag 09 september 2013, 15:38

Ik zal eens in NK gaan kijken of ze een afdeling filatelie hebben. Maar wat ik normaliter zie is gangbaar spul. Eerst even het Thaise woord opzoeken want op het postkantoor hier spreekt niemand Engels.

Ho, schrijven wel, een beetje dan. Kreeg een email van een vriend die nu buiten Thailand is dat er een pakje voor hem zou komen. En ja, vanmorgen lag er een rood kaartje in zijn buitenbus. BROKEN stond er in keurig Engels op. O jee, ik begon al wat te vermoeden.

Op de pakjesafdeling achter het postkantoor, geen legitimatie gevraagd, daar komt het pakje....in een dikke plastic zak. Ik zie dat het pakpapier bruin nat is.....

Thuis open gemaakt en wat blijkt ? Er zaten enkele kilo's NL kaas in, Old Amsterdam en belegen komijn en een hompje polderkaas of zo en de sealing was gaan lekken. En dan is kaas ineens heel erg vet......

Open gemaakt en voor de gezondheid van mijn vriend de kaas maar even geproefd en ingepakt in meegeleverd kaaspapier. De koelkast in. En er nu twee weken vanaf blijven..... :mrgreen:

Nou ja, dan de speculaas maar, heer Ruudthai ! :giggle2:

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”