Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2296 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 17 maart 2022, 23:01

Slechts 50% vandaag. Vitesse in de laatste seconde uitgeschakeld tegen een zwak Roma, en AZ in de verlenging er uit. Onverdiend, beide clubs. Ik had ze graag verder zien gaan.

PSV was geweldig. In Eindhoven maakten de Denen nog 4-4 maar 'thuis' gaan ze met 0-4 de bietenbrug op. Feijenoord had 'uit' al gewonnen en poeierde er een 3-1 achteraan in Rotjeknor.

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2297 Bericht door pjotter » vrijdag 18 maart 2022, 03:14

"Ajax wordt landskampioen" ? Ho ho Erik, nog niet helemaal zeker, ha ha (Al denk ik het ook). Maar de laatste 2 eredivisie wedstrijden, kwamen ze verekte goed weg ! Vraag me ooit af waar die term "Lucky Ajax" toch vandaan komt :giggle:
erik-kuijpers schreef: dinsdag 15 maart 2022, 23:12 Ajax er uit! Die Benfica-portdrinkers komen drie keer over de middellijn en scoren door een fout van Onana (want als je komt dan moet je hem hebben....) en daarmee is de CL voor dit jaar voorbij. Ajax is nog steeds geen top-8 van Europa!

Maar de miljoenen zijn binnen en mogelijk kunnen ze nu een paar goeie verdedigers kopen die 1,90 m en meer lang zijn want tegenover mensen als Vertonghen zijn de Ajaxieden kaboutertjes.

Ajax wordt landskampioen dus de CL komt er weer voor volgend jaar. Maar zonder Ten Hag; die zal de big money gaan halen, denk ik, aan de overkant van het kanaal. Gelijk heeft ie. Maar Ronald Koeman is vrij.....

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2298 Bericht door erik-kuijpers » zondag 20 maart 2022, 23:15

Pjotter, het scheelde niet veel! Ajax was in H2 stukken beter dan Feijenoord en maakte gehakt van ze. Terecht met 3-2 gewonnen en weer 2 pt voor op PSV. Dus de toestand aan de top blijft spannend.

Zag AZ stuntelen tegen W2; dat was erbarmelijk en gelukkig voor Fortuna werd het nog gelijk ook. Fortuna staat nu 15e en dat betekent nacompetitie. Het blijft spannend.

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2299 Bericht door pjotter » maandag 21 maart 2022, 10:44

Idd Erik. En voor de 3e keer op rij in de laatste minuten 😥
De fans zullen zeggen 'het is een kwaliteit' :Whistle:
Nog 7 wedstrijden als ik het goed heb. W'll see 🤞
erik-kuijpers schreef: zondag 20 maart 2022, 23:15 Pjotter, het scheelde niet veel! Ajax was in H2 stukken beter dan Feijenoord en maakte gehakt van ze. Terecht met 3-2 gewonnen en weer 2 pt voor op PSV. Dus de toestand aan de top blijft spannend.

Zag AZ stuntelen tegen W2; dat was erbarmelijk en gelukkig voor Fortuna werd het nog gelijk ook. Fortuna staat nu 15e en dat betekent nacompetitie. Het blijft spannend.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2300 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 26 maart 2022, 22:53

NED-DEN 4-2. Wat een lekkere weds en dat zonder naar de uitslag te kijken.

Twee aanvallende ploegen, lekker heen en weer, geen vuile overtredingen, een scheids die niet naar pekelzondes keek, nee, lekker laten foeballen. Ik heb genoten. Denk dat beide ploegleiders hun lesjes hebben geleerd voor volgende wedstrijden en verheug me al op de volgende interland.

Jong oranje maakte er in Sofia een potje van. Foei-foei-foei wat een aanfluiting. Ben benieuwd wat men a.s. dinsdag kan presteren tegen de Zwitsers....

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2301 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 29 maart 2022, 21:55

Best wel tevreden met de 1-1. Eerste helft de Duitsers wat beter maar daarna was het alleen oranje. Twee partijen die nog wat bij moeten leren en daarom zijn deze duels zo belangrijk.

Jong Oranje wint met 2-0 van de Zwitsers. Een vreemde tweede gele kaart, een trol van een Noorse scheids, maar de Zwitsers waren niks waard en jong oranje kan dus nog eerste worden.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2302 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 05 april 2022, 22:21

Als je de kwartfinale van de CL gaat kijken dan verwacht je wat en helemaal met toppers als Man City en Atletico M. Maar dat viel vet tegen. Atletico speelde negatief voetbal en wachtte op een foutje van Man City. Ach, het was even goed best leuk kijken...

Eindelijk in H2 lukte het Man City een goal te maken door het optreden van Kevin de B en Man City kon terecht winnen. In de return moet Atletico komen en kan Man City winnen. En dat verwacht ik ook.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2303 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 07 april 2022, 22:02

Het was niet veel, Feijenoord vanavond. De scheids ook niet want die keurde de 1-1 goed en dat was buitenspel. Maar dan in de laatste tel nog de winst prijsgeven? Met 3-3 naar Praag denk ik dat onze 010 er uit ligt. En daarna ligt Slavia er uit want die speelden als FC Knudde.

Onze lampjes uit Eindhoven deden het beter in Leicester. De 0-0 is een opsteker voor volgende week en ik kijk er naar uit!

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2304 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 14 april 2022, 22:03

Feijenoord redde de oranje meubelen! Met 1-3 ging Slavia de Maas in in Praag. Sinterklaas was er ook want er werden kado's uitgedeeld, dat wil je niet weten. Tenslotte een 'Slaaf' met rood er af en het was gebakken.

PSV was er niet bij. Leicester was de hele weds beter en dus ligt PSV er uit. Zondag kijken naar de bekerfinale Ajax tegen PSV in de Kuip. Ik denk dat Ajax wint.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2305 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 26 april 2022, 22:09

Heb genoten van de eerste halve finale tussen Man City en Real. Werd 4-3. Man City miste veel voorin en was achter zwak. Ze hadden er zeker zes in moeten knallen. Dus dat wordt spannend in Madrid.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2306 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 27 april 2022, 22:20

Vandaag was het aanzienlijk minder leuk. Gelukkig won Liverpool met 2-0 en nog verdiend ook. Ik zie ze volgende week ook wel winnen.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2307 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 28 april 2022, 22:08

Feijenoord met 3-2 naar Marseille. Mooie weds gezien, een goed 010 en een snel OM. Prima scheids ook. Wordt een hele klus volgende week voor 010.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2308 Bericht door driver » vrijdag 29 april 2022, 14:16

erik-kuijpers schreef: donderdag 28 april 2022, 22:08 Feijenoord met 3-2 naar Marseille. Mooie weds gezien, een goed 010 en een snel OM. Prima scheids ook. Wordt een hele klus volgende week voor 010.
Jammer van de 2-1 anders had de 3-0 er meer ingezeten denk ik.
Idd mooie wedstrijd dat beloofd nog wat in Marseille.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2309 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 05 mei 2022, 22:05

Mooi hoor van 010; de finale gehaald in Tirana over een paar weken. AS Roma is een lastige tegenstander en ik ben benieuwd. Maar dit nemen ze 010 niet af!

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2310 Bericht door serpay » donderdag 12 mei 2022, 17:18

mooi AJAX kampioen en terecht. schreuder nieuwe trainer kijken of hij het waar kan maken?
Alfisti rebeli

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”