Het TF Voetbaltopic.

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2281 Bericht door serpay » maandag 21 februari 2022, 18:32

zo weer een week waarbij men zich afvraagt het nederlands voetbal zit in een dip...
helaas is er maar 1 elftal wat positief is internationaal.
woensdag zullen we moeten kijken of.....
wie weet.
denk wel bij verlies dat de zwijgende schrijvers (lees ratten hun gal spugen).
en het clubje de grond in boren.
bij winst zul je hen niet horen.
tochwel jammer. ik zeg hup AJAX
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2282 Bericht door erik-kuijpers » maandag 21 februari 2022, 23:01

Hum, meneer Serpay wenst het forum een drukke dag! 'denk wel bij verlies dat de zwijgende schrijvers (lees ratten hun gal spugen) en het clubje de grond in boren.'

De zwijgende leden; dat zijn er ruim 5.600! Chang en Loempia krijgen een hartverzakking als die allemaal gaan pennen!

Nu wens ik het forum het allerdrukste dagje ooit maar ik zie 020 liever winnen a.s. woensdag.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2283 Bericht door serpay » dinsdag 22 februari 2022, 17:57

ach lees in dit schrijvende topic, mijn fout.
maar zegt genoeg helaas.
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2284 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 22 februari 2022, 23:04

Juve had pech dat Villareal gelijk kon maken. Juve was leidend, de hele weds. Geef hen de beste kans in de return. Dan halen zij de kwartfinale.

Morgen onze 020. Ben benieuwd.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2285 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 22 februari 2022, 23:20

serpay schreef: dinsdag 22 februari 2022, 17:57 ach lees in dit schrijvende topic, mijn fout. maar zegt genoeg helaas.
Serpay, soms kan ik jouw gekeutel hier niet volgen.

Ik denk dat je spoken ziet ten aanzien van de schrijvende leden over Ajax. Misschien ben je woensdagavond wat vrolijker... :giggle2: Dan ben ik het ook....

Nou, ik sowieso! Morgen haalt de pedicure er van tig maanden coronanagels vanaf...maar geloof me, ik heb schone sokken aan... :giggle:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2286 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 23 februari 2022, 23:08

Genoten van een goeie pot voetbal! Een fijne weds, heen en weer kansen, goeie scheids, fijne sfeer in Lissabon. 2-2 Uitslag.

Toch is Ajax er nog niet. Had zat kansen maar Benfica had er meer, zeker in de 2e helft, en in de 1e helft verzuimde Ajax het af te maken. Ajax hoort bij de beste tien van Europa maar niet tot de absolute top. Als Ajax over drie weken niet meer laat zien dan vandaag dan knikkert het er uit. Maar de miljoenen zijn binnen.....

In NL wordt Ajax kampioen en wint het de beker. Dus voor volgend seizoen is deelname aan de C.L. al zeker.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2287 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 24 februari 2022, 23:05

PSV zwijnde hoor! Een aangeraakte bal en het werd 0-1 voor Eindhoven. Dus 0-2 voor. Makabi was veel en veel sterker maar zette de kansen niet om tot die ene dan. Het werd nog spannend maar vreemd genoeg, in de tweede helft zakte Makabi in en kreeg PSV plenty kansen maar benutte die niet. De extra tijd was heel lang door tuig-publiek van Makabi zijde (en wat een goeie scheids om te dreigen met staken!) maar PSV haalde het net.

Vitesse, dat was genieten. Na 20 minuten al 2-0 voor (dus 3-2) en Vitesse hield de aanval tegen de Weners die er niet doorheen kwamen. Een uitslag waarmee ik kan leven.

Dus PSV en Vitesse door. Nu zien wat Ajax er van kan bakken maar dat heb ik al gezegd.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2288 Bericht door erik-kuijpers » maandag 28 februari 2022, 07:55

Winnen van lager geplaatste clubs is niet altijd zeker. Ajax verslikte zich danig in Go Ahead dus dat wordt wat deze week Go Ahead tegen PSV in de beker. En Ajax heeft echt nog niet van AZ gewonnen....

Je zag dat het kleine Sparta het PSV erg moeilijk maakte en pas na de terechte rode kaart kon PSV doordrukken. Het kleine Cambuur staat nu op 8 en Heerenveen is helaas van de leg af.....

Dit soort verrassingen maakt het voetbal leuk.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2289 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 02 maart 2022, 23:23

Zo! Finalist nummer een is bekend. PSV uiteraard dat de Eagles kon afrekenen op hun eigen veld. Een stomme rooie kaart net als tegen Sparta en weg waren de adelaars. Maar was PSV indrukwekkend? Verre van dat! Slappe hap dus ik geef ze in de finale geen kans. Morgen weer een weds en ik geef AZ de meeste kansen.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2290 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 03 maart 2022, 23:45

Een mager AZ kon niet tegen Ajax op. Ajax kwam snel voor en AZ had geen macht genoeg om daar wat aan te doen. Na de 0-2 aan het einde van de weds was het over. In april de finale in de kuip en ik denk dat 020 dat gaat winnen.

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 762
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2291 Bericht door pjotter » vrijdag 04 maart 2022, 05:53

Denk ik ook Erik. Typisch wel weer is, dat de winst van PSV
( Hoe beroerd ook ) NIET op pagina 101 van NOS Teletekst stond en Ajax natuurlijk wel weer. :?:
erik-kuijpers schreef: donderdag 03 maart 2022, 23:45 Een mager AZ kon niet tegen Ajax op. Ajax kwam snel voor en AZ had geen macht genoeg om daar wat aan te doen. Na de 0-2 aan het einde van de weds was het over. In april de finale in de kuip en ik denk dat 020 dat gaat winnen.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2292 Bericht door erik-kuijpers » woensdag 09 maart 2022, 23:06

Zo effe hee! Wat een weds vanavond! Real M tegen Paris SG. Paris stond 1-0 voor uit de eerste match en reisde vol vertrouwen af naar Madrid. Een goeie scheids, de NL-er Makkelie, en de Fransen komen 1-0 voor dus 2-0.

Maar dan begint de Frans keeper te kl@@tviolen en komt Madrid 1-1 gelijk. Dat was de stimulans voor effectieve aanvallen en tenslotte is het 3-1 voor de Spanjaarden, dus 3-2, en gaat Real door naar de volgende ronde.

Liverpool ook, en dinsdag zien we hoe Ajax het gaat doen. Laten we er het beste van hopen.

Dit soort foebal-avonden zijn bij mij kostelijk. Dan gaat er 1,5 fles Chardonnay doorheen en in mijn maag. Gelukkig is de kwaliteit van de wijn voldoende om geen paracetamol te hoeven gebruiken....

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2293 Bericht door erik-kuijpers » donderdag 10 maart 2022, 23:04

Feijenoord geweldig! Vitesse en AZ botte pech maar dat PSV..... Hallo zeg! 4-4. Knullig achter komen maar wel de juiste vechtmentaliteit. Toch ben ik ontevreden want PSV had moeten winnen.

Maar het is zoals het is. We zien later wel verder. Volgende week Ajax.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2294 Bericht door Jim » vrijdag 11 maart 2022, 07:24

Jammer van de gemiste penalty van Gakpo.
Jammer dat er geen VAR was bij AZ, al denk ik dat ze dan in de eerste helft wel een penalty tegen hadden gekregen.
Hopelijk kunnen ze het goedmaken volgende week.

Alles voor de UEFA Coëfficiënt
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Het TF Voetbaltopic.

#2295 Bericht door erik-kuijpers » dinsdag 15 maart 2022, 23:12

Ajax er uit! Die Benfica-portdrinkers komen drie keer over de middellijn en scoren door een fout van Onana (want als je komt dan moet je hem hebben....) en daarmee is de CL voor dit jaar voorbij. Ajax is nog steeds geen top-8 van Europa!

Maar de miljoenen zijn binnen en mogelijk kunnen ze nu een paar goeie verdedigers kopen die 1,90 m en meer lang zijn want tegenover mensen als Vertonghen zijn de Ajaxieden kaboutertjes.

Ajax wordt landskampioen dus de CL komt er weer voor volgend jaar. Maar zonder Ten Hag; die zal de big money gaan halen, denk ik, aan de overkant van het kanaal. Gelijk heeft ie. Maar Ronald Koeman is vrij.....

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”