auto huren in thailand, buriram of zo?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1582
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: auto huren in thailand, buriram of zo?

#16 Bericht door Herbergier » dinsdag 07 juli 2015, 06:02

Gerrit, als jij toevallig weer een auto in Buriram wilt huren, dan heb ik hier een zeer betrouwbaar adres voor je, het is een site van een Engelsman, die ik persoonlijk erg goed ken en waarvan ik weet dat hij een goede service geeft en alle wagens goed verzekerd zijn.

http://www.buriramcarhire.com/
Alles van waarde is weerloos.

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: auto huren in thailand, buriram of zo?

#17 Bericht door gerrit11 » dinsdag 07 juli 2015, 09:48

Herbergier schreef:Gerrit, als jij toevallig weer een auto in Buriram wilt huren, dan heb ik hier een zeer betrouwbaar adres voor je, het is een site van een Engelsman, die ik persoonlijk erg goed ken en waarvan ik weet dat hij een goede service geeft en alle wagens goed verzekerd zijn.

http://www.buriramcarhire.com/
Hoi herbergier,

Ik leen de auto van een neef van me vrouwtje weer, die heeft 3 jaar geleden een nieuwe gekocht en werkt veel (chauffeur). Kost me dan weinig.. ;)
bedankt, een vriend die gaat rond dezelfde periode als wij en ik gaat m dat doorgeven. die woont ook daar in de buurt :thumbsup: !

groet gerrit

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1582
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: auto huren in thailand, buriram of zo?

#18 Bericht door Herbergier » dinsdag 07 juli 2015, 12:04

Ok, misschien zie ik je dan nog wel, ik woon 100m vanaf de grote weg, in een resort achter het Thada Chateau Hotel, precies in het midden tussen Buriram-stad en het voetbalstadion met het race circuit, ga ik linksaf dan loop ik in 20 min. naar het voetbalstadion en ga ik rechtsaf loop ik in 20 min. naar de stad.
Alles van waarde is weerloos.

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: auto huren in thailand, buriram of zo?

#19 Bericht door gerrit11 » woensdag 08 juli 2015, 19:45

Een andere vriend van mij gaat ook, en die woont of heeft een huisje vlak bij die bajes bij die grote antenne die je daar ziet,das op de weg die uitloopt op dat grote beeld van de koning, die jongen heeft William , ken je die niet? Moet haast wel, luidruchtige utrechter die houd van een biertje en kent volgens mij elke buitenlander in Buri Ram!!

heet jij joost toevallig?

die jongen verblijft in dat hotel..
Altijd leuk om landgenoten daar te zien!! :D

groet gerrit

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1582
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: auto huren in thailand, buriram of zo?

#20 Bericht door Herbergier » donderdag 09 juli 2015, 06:00

Natuurlijk ken ik William, mijn naam is inderdaad Joost, ik woon aan die andere kant van de bajes, we drinken regelmatig een biertje, ik heb gehoord dat hij volgende week deze kant weer opkomt en dan niet thuis slaapt, want hij heeft alle kamers goed verhuurd, maar in het Thada Chateau Hotel waar ze een mooi zwembad hebben voor zijn kinderen en een goed ontbijt voor 1000 baht per kamer p.d., hij zal verrast zijn als hij hier weer komt want er zijn hier heel veel buitenlanders bij gekomen en ook veel gezellige horeca gelegenheden, dus hij zal zich zeker niet vervelen.
Alles van waarde is weerloos.

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: auto huren in thailand, buriram of zo?

#21 Bericht door gerrit11 » donderdag 09 juli 2015, 08:32

ja klopt, hij vertrekt morgen (vrijdag). jammer dat ie niet zo lang kan blijven in thailand..
Daar zal je je niet snel vervelen, idd zoveel buitenlanders en horeca en shops, ik zou er de hele dag doorheen kunnen struinen op zoek naar van alles.

Dat Buri Ram is echt booming, daar heb je echt alles. Ik woon er wel een uurtje rijden vanaf, had liever daar in de buurt gewoond.. :|

Ik ga m iig opzoeken daar en zal jou dan ook wel tegenkomen. 8-)

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”