Werk & vrije tijd in Thailand & Nederland

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Werk & vrije tijd in Thailand & Nederland

#61 Bericht door elst99 » maandag 15 april 2013, 09:47

Nee Maverick dat heeft niets met Thailand te maken, jij kwam hierheen voor de tempels?
En daar is het je overkomen :D
Typisch Nederlands? :roll:
Geloof gelijk als je zegt, een Thaise die ook de Nederlandse cultuur kent, het een groter slagingspercentage heeft.
Maar contact maken met een Thaise is gemakkelijker dan in Nederland met een Nederlandse, dat is een gegeven.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

maverick62
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 128
Lid geworden op: donderdag 15 september 2011, 21:38

Re: Werk & vrije tijd in Thailand & Nederland

#62 Bericht door maverick62 » maandag 15 april 2013, 10:36

elst99 schreef:Nee Maverick dat heeft niets met Thailand te maken, jij kwam hierheen voor de tempels?
En daar is het je overkomen :D
Typisch Nederlands? :roll:
Geloof gelijk als je zegt, een Thaise die ook de Nederlandse cultuur kent, het een groter slagingspercentage heeft.
Maar contact maken met een Thaise is gemakkelijker dan in Nederland met een Nederlandse, dat is een gegeven.
Nee, jij gaat voor de rust naar Thailand. Helaas voor jou ben ik inderdaad niet voor de tempels gegaan. Ook is het mij niet overkomen in Thailand maar dat even buiten beschouwing gelaten.
Contact maken is toch iets wat jezelf doet of......... Maar even het volgende als je in NL de bar inloopt en je legt de juiste autosleutels op de bar dan weet je ook wat er op af komt :giggle: :giggle:

Maar ook is eerlijk er is een groot percentage die naar Thailand gaat voor de snelle wip, helaas wel ja daar moet de rest de wrange vruchten van plukken.

[|) [|)

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Werk & vrije tijd in Thailand & Nederland

#63 Bericht door elst99 » maandag 15 april 2013, 11:48

Zoals jullie weten, heb ik 15 jaar 7/8 maanden in Hua Hin midden in het centrum gewoond! In het hotel waren 40 kamers en een suite, wij huurden er het hele jaar, maar verbleven 6a 7 maanden, de andere gasten waren 70 tot 80% alleenstaande mannen, soms vrienden maaaar na 1 nacht, kwamen er altijd of heel vroeg al klikklak hakken of koppels naar beneden. Dan geef ik weer wat ik in 15 jaar waargenomen heb.
En ik niet alleen en het was toch en keurig hotel hoor, niks mis mee! En omdat de kamer niet p.p. Verhuurd wordt is het dus makkelijk om iemand mee te nemen.
Toch kreeg ik niet de indruk dat het allemaal sociaalwerkers waren ;) :roll: :giggle:
Vandaar mijn conclusie, de barstraat in Hua Hin zit vol met meiden, dat gaat hier toch iets makkelijker heb ik de indruk, dan in Urk, vrouwenpolder, Elst, Nijkerk, biggekerke en zelfs in Grijpskerke als je begrijpt wat ik bedoel.
In Yab Jum zal het vlotter gaan!
Maar iemand die zich daar niet in kan vinden, hoeft zich dat ook niet aan te trekken.
Ik kwam hier voor de warmte, van rust is in Hua Hin al een paar jaar geen sprake meer.
Mijn man heeft een vorm van reuma en artrose, vandaar!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

maverick62
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 128
Lid geworden op: donderdag 15 september 2011, 21:38

Re: Werk & vrije tijd in Thailand & Nederland

#64 Bericht door maverick62 » maandag 15 april 2013, 12:13

elst99 schreef:Zoals jullie weten, heb ik 15 jaar 7/8 maanden in Hua Hin midden in het centrum gewoond! In het hotel waren 40 kamers en een suite, wij huurden er het hele jaar, maar verbleven 6a 7 maanden, de andere gasten waren 70 tot 80% alleenstaande mannen, soms vrienden maaaar na 1 nacht, kwamen er altijd of heel vroeg al klikklak hakken of koppels naar beneden. Dan geef ik weer wat ik in 15 jaar waargenomen heb.
En ik niet alleen en het was toch en keurig hotel hoor, niks mis mee! En omdat de kamer niet p.p. Verhuurd wordt is het dus makkelijk om iemand mee te nemen.
Toch kreeg ik niet de indruk dat het allemaal sociaalwerkers waren ;) :roll: :giggle:
Vandaar mijn conclusie, de barstraat in Hua Hin zit vol met meiden, dat gaat hier toch iets makkelijker heb ik de indruk, dan in Urk, vrouwenpolder, Elst, Nijkerk, biggekerke en zelfs in Grijpskerke als je begrijpt wat ik bedoel.
In Yab Jum zal het vlotter gaan!
Maar iemand die zich daar niet in kan vinden, hoeft zich dat ook niet aan te trekken.
Ik kwam hier voor de warmte, van rust is in Hua Hin al een paar jaar geen sprake meer.
Mijn man heeft een vorm van reuma en artrose, vandaar!

Elst99, warmte is inderdaad goed, dicht tegen de 39C in Chiang Mai. Maar inderdaad voor de rust hoef je niet naar Hua Hin, dan is Chiang Mai beter.
Wat je weergeeft zie en hoor je in elk hotel toch. Noem mij een hotel op waar dat niet zo is, nou ja ok niet in Urk, maar elke naar toerisme ruikende stad well.

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”