Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#1 Bericht door prajak » dinsdag 18 december 2012, 17:45

Printen44 en ik hebben besloten dit onderwerp niet in te vullen.

Het komt door de zeurkwabben in dit forum.

Zeurkwabben zijn de mensen die zelf niets hebben gepresteerd in het geven van informatie over Thailand, die een blauwe maandag lid zijn, die vals op de man spelen, die teksten doelbewust verdraaien, die prive-aangelegenheden van forumleden suggereren en dan misbruiken. Het zijn galbakken die de boel verzieken. Ach, komt in ieder forum voor. Overal zit wel kwaadaardig volk.

De serieuze mensen weten ons wel te vinden en krijgen netjes antwoord.

Ik zal Chang vragen het andere hoofdstuk weg te halen.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#2 Bericht door printen44 » woensdag 19 december 2012, 06:23

Uiteraard ben ik het met Prajak eens. We hadden eerder contact hierover.

De kans was levensgroot dat wat wij schreven door enkele leden van het forum aangegrepen zou worden om ons belachelijk te maken, van de topic enorm af te wijken en dat wij niet serieus genomen zou worden.

Het onderwerp is te serieus en te belangrijk om door enkele forumleden hun persoonlijke frustraties op ons te ventileren.

En net zoals Prajak schreef, als het forumleden zijn die van het item serieuze voorlichting en/of informatie van of Prajak of van mij, maar ook van allebei willen hebben, zijn wij meer dan bereidt ieder zoveel mogelijk voorlichting en/of informatie te verschaffen.

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#3 Bericht door torkom » woensdag 19 december 2012, 08:42

printen44 schreef:Uiteraard ben ik het met Prajak eens. We hadden eerder contact hierover.

De kans was levensgroot dat wat wij schreven door enkele leden van het forum aangegrepen zou worden om ons belachelijk te maken, van de topic enorm af te wijken en dat wij niet serieus genomen zou worden.

Het onderwerp is te serieus en te belangrijk om door enkele forumleden hun persoonlijke frustraties op ons te ventileren.

En net zoals Prajak schreef, als het forumleden zijn die van het item serieuze voorlichting en/of informatie van of Prajak of van mij, maar ook van allebei willen hebben, zijn wij meer dan bereidt ieder zoveel mogelijk voorlichting en/of informatie te verschaffen.

Da's nou jammer ! Aangezien ik emmigratieplannen heb en elke tip en elke "stap" wel kan gebruiken was ik zeer geintereseerd in dit onderwerp. Helaas heb ik echter met beiden een zeer slechte band en verdom het om info via priveberichten bij hun op te vragen (als ze die al zouden willen geven). Ik zal mijn informatie dus elders moeten zien te krijgen.

Persoonlijk vind ik dat deze informatie een uitstekend topic in dit forum zou kunnen zijn en de makers zouden zich niks moeten aantrekken van eventuele kritieken. Dat doen ze in andere topics ook niet ....!
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#4 Bericht door Henk Korat » woensdag 19 december 2012, 09:10

Ik zal me te zijnerzijds bij jullie melden om advies van jullie te krijgen. Jullie zijn ervaren genoeg.

Ik vind het jammer dat steeds weer onderwerpen naar de grootjes worden geholpen door forumleden die, om welke reden dan ook, hun eigen zinnen willen doorzetten. Jammer.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1565
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#5 Bericht door jomel17 » woensdag 19 december 2012, 10:21

Henk Korat schreef:Ik zal me te zijnerzijds bij jullie melden om advies van jullie te krijgen. Jullie zijn ervaren genoeg.

Ik vind het jammer dat steeds weer onderwerpen naar de grootjes worden geholpen door forumleden die, om welke reden dan ook, hun eigen zinnen willen doorzetten. Jammer.
Ik sluit me hier volledig bij aan
หลงรัก

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#6 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 19 december 2012, 13:28

't Is jammer dat de meerderheid moet lijden onder de vervelende berichtjes van een enkeling.
Misschien dat jullie dit nog eens kunnen heroverwegen. En een brede rug en een olifantenhuid doet wonderen
Live your dream, don't dream your life.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1565
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#7 Bericht door jomel17 » woensdag 19 december 2012, 14:45

Het valt me trouwens op dat bontje prajac schrijft net als een eerdere trol... :o
หลงรัก

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#8 Bericht door Harm » woensdag 19 december 2012, 15:29

Als het niet in het openbare forum kan dan houd ik mij aanbevolen om deze topic in mijn prive box te ontvangen
Het is zoals jullie al zeggen een kwestie van ervaring en die hebben jullie beide
Ik heb die ervaring (nog) niet maar wil graag van jullie (evt fouten) leren
Dus schroom niet en stuur me ze prive

bvd.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#9 Bericht door prajak » woensdag 19 december 2012, 15:32

Er is er maar EEN die het IP van trollen kan natrekken en desnoods weigeren. Dat is eigenaar van het forum. De trol kan zich daarna melden in een internetcafe/bibliotheek/wachtkamer van zijn psychiater wellicht maar niet meer thuis.

Bij het Belgische forum hebben ze alle trollen er uit gegooid en dan lever je berichtjes in maar de kwaliteit van het forum schiet vooruit.

Helaas bestaat dit soort galbakken die bewust de zaak verzieken. De laatste twee pipo's die mij hier hebben aangevallen staan op de vijandlijst. Zou Bontje de naam van zijn werkgever wel kunnen spellen ? Ik zal hem helpen: Josti Band.

Harm, ik zie jouw bericht. Het is verre van af......
Laatst gewijzigd door prajak op woensdag 19 december 2012, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Fritsie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 405
Lid geworden op: donderdag 26 april 2007, 21:04
Locatie: Bangkok

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#10 Bericht door Fritsie » woensdag 19 december 2012, 15:50

prajak schreef:Er is er maar EEN die het IP van trollen kan natrekken en desnoods weigeren. Dat is eigenaar van het forum. De trol kan zich daarna melden in een internetcafe/bibliotheek/wachtkamer van zijn psychiater wellicht maar niet meer thuis.

Bij het Belgische forum hebben ze alle trollen er uit gegooid en dan lever je berichtjes in maar de kwaliteit van het forum schiet vooruit.

Helaas bestaat dit soort galbakken die bewust de zaak verzieken. De laatste twee halve zolen die mij hier hebben aangevallen staan op de vijandlijst.
Dus op deze manier zouden we dus wel met elkaar om moeten gaan Prajak? Wees eens sportief man.

Ik ben het overigens met de andere leden eens dat een stappenplan voor emigranten een waardevolle aanvulling zal zijn voor dit forum. Wil bij deze ook wel mijn beperkte steentje bijdragen voor de wat jongere generatie die hier de kost zal moeten gaan verdienen. Stuur me een pb en we regelen het.

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#11 Bericht door Harm » woensdag 19 december 2012, 15:54

Maakt mij niet uit alle info is welkom ook al is deze niet compleet
Op een aantal dingen kun je zelf komen maar soms heel voor de hand liggende dingen zie je over het hoofd
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#12 Bericht door torkom » woensdag 19 december 2012, 16:00

Fritsie schreef:
prajak schreef:Er is er maar EEN die het IP van trollen kan natrekken en desnoods weigeren. Dat is eigenaar van het forum. De trol kan zich daarna melden in een internetcafe/bibliotheek/wachtkamer van zijn psychiater wellicht maar niet meer thuis.

Bij het Belgische forum hebben ze alle trollen er uit gegooid en dan lever je berichtjes in maar de kwaliteit van het forum schiet vooruit.

Helaas bestaat dit soort galbakken die bewust de zaak verzieken. De laatste twee halve zolen die mij hier hebben aangevallen staan op de vijandlijst.
Dus op deze manier zouden we dus wel met elkaar om moeten gaan Prajak? Wees eens sportief man.

Inderdaad !... Ik vind dat prajak hier niet echt veel onderdoet voor die andere "galbakken"....
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#13 Bericht door Henk Korat » woensdag 19 december 2012, 16:22

Ik denk dat dit een foute conclusie is. Het is de tweede keer, voorzover ik weet, dat Prajak een door hem aangekondigd item niet verder zet. En dat is omdat op voorhand het leven van Prajak, de initiatiefnemer, onmogelijk wordt gemaakt.

Zo zet je niet een forum op. Zo schiet je alle doelstellingen van een forum voorbij. Het was immers de bedoeling van het forum ervaringen te delen en niet om het leven van forum leden te verzuren met langs de kantlijn gemekker.

Net als bij het voetbal, stel ik voor dat Chang hardere regels opstelt en forum leden bij overtreding eruit sodemietert.

Het is mijn grootste wens ervaren forum leden, zoals Prajak, Printen, Dutch en nog een aantal anderen hun ervaringen, in volle vrijheid en onbelemmerd, te laten neerpennen.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

torkom
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1392
Lid geworden op: dinsdag 25 april 2006, 17:55

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#14 Bericht door torkom » woensdag 19 december 2012, 16:35

Henk Korat schreef:Ik denk dat dit een foute conclusie is. Het is de tweede keer, voorzover ik weet, dat Prajak een door hem aangekondigd item niet verder zet. En dat is omdat op voorhand het leven van Prajak, de initiatiefnemer, onmogelijk wordt gemaakt.

Zo zet je niet een forum op. Zo schiet je alle doelstellingen van een forum voorbij. Het was immers de bedoeling van het forum ervaringen te delen en niet om het leven van forum leden te verzuren met langs de kantlijn gemekker.

Net als bij het voetbal, stel ik voor dat Chang hardere regels opstelt en forum leden bij overtreding eruit sodemietert.

Het is mijn grootste wens ervaren forum leden, zoals Prajak, Printen, Dutch en nog een aantal anderen hun ervaringen, in volle vrijheid en onbelemmerd, te laten neerpennen.
Ik vind dat iedereen in volle vrijheid en onbelemmerd zijn mening mag neerpennen zonder bang te zijn om er uit gesodemietert te worden...natuurlijk binnen de forumregels en ik vind de huidige regels prima voldoen. Anders krijg je wel een erg eenzijdig en saai forum.
Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Stappenplan emigreren naar Thailand vervallen

#15 Bericht door Harm » woensdag 19 december 2012, 16:52

Henk Korat schreef:Ik denk dat dit een foute conclusie is. Het is de tweede keer, voorzover ik weet, dat Prajak een door hem aangekondigd item niet verder zet. En dat is omdat op voorhand het leven van Prajak, de initiatiefnemer, onmogelijk wordt gemaakt.

Zo zet je niet een forum op. Zo schiet je alle doelstellingen van een forum voorbij. Het was immers de bedoeling van het forum ervaringen te delen en niet om het leven van forum leden te verzuren met langs de kantlijn gemekker.

Net als bij het voetbal, stel ik voor dat Chang hardere regels opstelt en forum leden bij overtreding eruit sodemietert.

Het is mijn grootste wens ervaren forum leden, zoals Prajak, Printen, Dutch en nog een aantal anderen hun ervaringen, in volle vrijheid en onbelemmerd, te laten neerpennen.

Volledig mee eens.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”