Te koop Toyota Fortuner 2.7

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
greenthaiway
Expat
Expat
Berichten: 2376
Lid geworden op: donderdag 01 maart 2007, 21:28
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Te koop Toyota Fortuner 2.7

#61 Bericht door greenthaiway » woensdag 03 oktober 2012, 02:49

Duncan schreef:
Enne, Greenthaiway, ik ken uw persoonlijke omstandigheden en motivaties niet, maar als u nog niet definitief wil settelen is Thailand dan niet een stuk makkelijker om als "hub" te gebruiken voor de omliggende landen? Het ligt wel erg centraal, en - zeker waar wij zitten, Loei provincie - is bijvoorbeeld Viet Nam hemelsbreed gezien dichterbij dan Bangkok, Cambodja ook goed te doen, Laos op loopafstand en Tachilek op een uur of 10-11 rijden...
Als je eenmaal op de Filippijnen zit ben je toch wel erg vliegtuigafhankelijk...
Je kunt mij rustig en zonder enig gevaar tutoyeren, ik tutoyeerde eerder, macht der gewoonte.
Ben niet zo meer voor het settelen, ben een beetje uitgesetteld, hahahaha...
Woon nu in Jomtien, we verkassen over een twee weken naar Phuket.
Jouw financiering loopt over drie maanden af, de mijne pas over 66 maanden, DAN zouden we inderdaad Thailand als thuis-basis kunnen gebruiken en naar de landen die je noemde per auto kunnen reizen.
Wel zo leuk, je ziet meer dan via het vliegtuig.
Je woont in een schitterend gebied daar, Loei en vooral buiten Loei, Thaise steden zijn ronduit lelijk naar mijn smaak...
Steden zijn hoe mooi van architectuur ook in mijn ogen als een wrat op het ongerepte landschap.
Ach, had ik maar een tijdmachine, om van een mooi landschap te genieten moet je wel teruggaan naar een tijd van voor het bestaan van de mens...

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Te koop Toyota Fortuner 2.7

#62 Bericht door prajak » woensdag 03 oktober 2012, 03:52

"... van een mooi landschap te genieten moet je wel teruggaan naar een tijd van voor het bestaan van de mens..."

Je kent toch zo veel mensen ? Bel professor Barabas eens op..... Misschien plaatst hij je terug in de tijd van Jurassic Park.....

greenthaiway
Expat
Expat
Berichten: 2376
Lid geworden op: donderdag 01 maart 2007, 21:28
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Te koop Toyota Fortuner 2.7

#63 Bericht door greenthaiway » woensdag 03 oktober 2012, 04:36

Ben het nummer van Professor Barabas kwijt, zal de waanzin nabij zijnde Professor Lupardi, die is close met hem, eens bellen.
Oh ja, het schiet mij ineens te binnen dat ik ET nog moet contacten, kom er maar niet tussen, die heeft het druk met naar huis bellen.
Ufo komt zo, maak eind aan dit bericht, first things first :idea:

rdteth
Expat
Expat
Berichten: 63
Lid geworden op: dinsdag 15 februari 2011, 04:26
Locatie: Taphong

Re: Te koop Toyota Fortuner 2.7

#64 Bericht door rdteth » vrijdag 05 oktober 2012, 07:49

Ik heb 17 reacties op de advertentie gekregen en zou nummer twee van het lijstje kunnen bellen.
Nummer 3 op je lijstje kun je in ieder geval overslaan mocht je je weer bedenken.
Ik heb maar een nieuwe besteld. Wordt volgende week reeds geleved.

[|(

greenthaiway
Expat
Expat
Berichten: 2376
Lid geworden op: donderdag 01 maart 2007, 21:28
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Te koop Toyota Fortuner 2.7

#65 Bericht door greenthaiway » vrijdag 05 oktober 2012, 12:59

rdteth schreef:
Ik heb 17 reacties op de advertentie gekregen en zou nummer twee van het lijstje kunnen bellen.
Nummer 3 op je lijstje kun je in ieder geval overslaan mocht je je weer bedenken.
Ik heb maar een nieuwe besteld. Wordt volgende week reeds geleved.

[|(

IMHO een goede aankoop, gefeliciteerd :mrgreen:

rdteth
Expat
Expat
Berichten: 63
Lid geworden op: dinsdag 15 februari 2011, 04:26
Locatie: Taphong

Re: Te koop Toyota Fortuner 2.7

#66 Bericht door rdteth » vrijdag 05 oktober 2012, 14:14

Bedankt, Ik denk hetzelfde.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”