Wonderolie?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Wonderolie?

#16 Bericht door Jeanette » zondag 29 juli 2012, 10:02

Pieter schreef: wist je dat rond 1900 de grootste cocaine fabriek ter wereld in amsterdam stond
ook jaren lang een "succesvol" legaal export product
werd veel verkocht aan engeland die het aan de soldaten gaf in de krim oorlog

Pieter
Verbaast me niks http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands ... Fnefabriek ..... die roman van Conny Braam lijkt me wel spannend.

Gisteren zijn toch nog de druppels binnen gekomen. Vreemd gevoel, niet echt leuk of niet leuk, ik zal ze voor het slapen gaan nemen.
Spider solitair ging voor geen meter meer, jasses.
De pijn in mijn benen was er nog wel maar deed geen zeer meer. :mrgreen:
Als een egel die in een egelknuffell was veranderd. :?:

Vandaag dus geen diclofanac ingenomen.

Ben benieuwd.

[|)

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Wonderolie?

#17 Bericht door Jeanette » zaterdag 11 augustus 2012, 13:50

We zijn 14 dagen verder en tot nu toe gaat het goed met de medicijn wisseling.

Alleen bij die eerste keer heb ik me wat vreemd gevoeld, w.s. omdat ik toen druk bezig was.
Het kwam na ongeveer een uur en was 3 uur later weer weg. Ik neem nu de druppels voor het slapen gaan en dat heb ik langzaam opgebouwd naar 5 druppels.
En dan heb ik nog capcules met hennepolie en een spoortje THC om te slapen......
De capsules bevatten hennepzaadolie en wat toegevoegde THC.

Dat zorgt ervoor dat de hennepzaadolie extra effectief is.

Hennepzaadolie noem ik altijd de gezondste stof op aarde.

Ik denk dat je daarmee de groei van nieuw weefsel bevorderd.

Verder is het goed voor bijna alles, zeker de maag.
Dat werkt, iK slaap (nu nog) beter. Bij het wakker worden heb ik nog wel pijn in mijn rug maar minder zenuwpijn.
Bij mediwiet vinden ze dat ik beter de druppels over de dag verdeeld kan nemen, dat is effectiever.

Gisteren heb ik meer dan 20 km gefietst heb (ik ben 1 van de begeleiders van de scootmobielclub) en daarna zijn de benen echt op, vooral de knieën.
Gaan zitten is laten vallen en gaan staan is met de armen optrekken. En net als voor de wiet zet ik dan de 'palm mag' van Nikken er op.
Als ik dan even gezeten heb ga ik eerst 10 meter strompelen maar daarna gaat lopen toch nog steeds wel hoor.

Ik heb nu 13 dagen zonder diclofanac achter de rug, de omeprazol kan ik moeilijker missen, ik ben bang voor maagpijn.
Dan de darmen. Ik ben bekend met diarhee, pds en intoleranties. Duidelijk meer krampen en minder diarhee, de peristaltiek was luier. (grijns) :mrgreen:

Dan het feit dat ik toch minstens 'burgerlijk ongehoorzaam' ben. Dat vind ik echt niet leuk. Ik heb er een paar flinke huilbuien over gehad.
Ik wil beslist geen strafblad. Ik houd ook niet van stiekum maar daardoor praat ik er met veel te veel mensen over.
Een grote opsteker is dat het voor de bloedbank geen reden is dat ik moet stoppen met bloeddonor zijn. Tenminste, telefonisch, dinsdag ga ik er naar toe.

Het is de bedoeling van mediwiet dat mensen zelf de cannebas gaan telen en ook zelf de olie eruit abstraheren.
Nou wil ik wel met alcohol en gedroogde wiet spelen maar geen maanden lang plantjes opkweken. :?
Ik denk dat ik wel iemand vind die precies het tegenovergestelde wil. 8-)

Voorlopig valt deze test mij niet tegen.

Groetjes,
Jeanette
[|)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Wonderolie?

#18 Bericht door prajak » zaterdag 11 augustus 2012, 15:58

Jeanette, ik lees positieve dingen in jouw bericht. Proficiat.

Maar er zijn bijwerkingen. Doch vergeet niet dat de bijwerkingen niet alleen van het nieuwe spul komen. Jouw lijf is gewend geraakt aan de vorige pillen en die 'rommel' moet er uit en dat duurt echt langer dan twee weken.

Wat me verbaast is dat je het hebt over burgerlijke ongehoorzaamheid en strafblad. Ik dacht gelezen te hebben dat jouw product legaal is. Bepaalde soorten van dat spul zijn toch al langer in gebruik als geneesmiddel of als pijnbestrijder ?

Maar in dit land zul je een probleem hebben totdat het een internationaal geregistreerd medicijn is. En dan nog.....

Ik las op de site van de Heimweewinkel (van de krant die in de morgen zo vaag over schijnt te komen...) dat de oerhollandse hagelslag niet mag worden ingevoerd in Mexico en Iran.... Dat zou voor pillen ook zo maar kunnen.

Hou vol en hou ook contact met de behandelende mensen.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Wonderolie?

#19 Bericht door Pieter » zaterdag 11 augustus 2012, 16:13

Jeanette schreef:
Dan het feit dat ik toch minstens 'burgerlijk ongehoorzaam' ben. Dat vind ik echt niet leuk. Ik heb er een paar flinke huilbuien over gehad.
Ik wil beslist geen strafblad. Ik houd ook niet van stiekum maar daardoor praat ik er met veel te veel mensen over.
Een grote opsteker is dat het voor de bloedbank geen reden is dat ik moet stoppen met bloeddonor zijn. Tenminste, telefonisch, dinsdag ga ik er naar toe.

Het is de bedoeling van mediwiet dat mensen zelf de cannebas gaan telen en ook zelf de olie eruit abstraheren.
Nou wil ik wel met alcohol en gedroogde wiet spelen maar geen maanden lang plantjes opkweken. :?
Ik denk dat ik wel iemand vind die precies het tegenovergestelde wil. 8-)

Voorlopig valt deze test mij niet tegen.

Groetjes,
Jeanette
[|)
hoezo iedere arts mag het voorschrijven net als heroine trouwens mits hij het kan onderbouwen
en er zijn echt wel apotheken die het op verzoek kunnen leveren
het is alleen wel zo dat het dan wel veel duurder is

jaren terug had een kennis van mij zijn vader die longkanker had en nog een chemokuur kreeg niet om beter te worden maar om
prettiger dood te gaan zat dus een joint per dag te roken
eerst met spul via de dokter en via de apotheek; wel zelf betalen
daarna toch maar via de coffee-shop omdat dat 1/3 van de kosten was


Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Wonderolie?

#20 Bericht door Jeanette » woensdag 15 augustus 2012, 08:45

prajak schreef:Jeanette, ik lees positieve dingen in jouw bericht. Proficiat.

Maar er zijn bijwerkingen. Doch vergeet niet dat de bijwerkingen niet alleen van het nieuwe spul komen. Jouw lijf is gewend geraakt aan de vorige pillen en die 'rommel' moet er uit en dat duurt echt langer dan twee weken.

Wat me verbaast is dat je het hebt over burgerlijke ongehoorzaamheid en strafblad. Ik dacht gelezen te hebben dat jouw product legaal is. Bepaalde soorten van dat spul zijn toch al langer in gebruik als geneesmiddel of als pijnbestrijder ?

Maar in dit land zul je een probleem hebben totdat het een internationaal geregistreerd medicijn is. En dan nog.....

Ik las op de site van de Heimweewinkel (van de krant die in de morgen zo vaag over schijnt te komen...) dat de oerhollandse hagelslag niet mag worden ingevoerd in Mexico en Iran.... Dat zou voor pillen ook zo maar kunnen.

Hou vol en hou ook contact met de behandelende mensen.
Dank je Prajak en Pieter voorjullie steun.
Het is alleen legaal als de huisarts het voorschrijft en dat doet tie niet. Hij zegt dat het via de apotheek al een gepasseerd station is.
Alleen voor de bijverschijnselen van een chemokuur en nog wat zeldzame gevallen. Niet voor al die gevallen van een verpest immuumsysteem.
Dat spul van de apotheek is inderdaad erg duur en heeft geen goede naam.
Daarom wil niemand het en zeggen ze van de politiek dat patiënten wiet niet willen.

Daarom zit ik bij mediwiet die de mensen die vinden dat ze het nodig hebben helpen om het zelf te maken en dat is niet te verbieden.


[|)

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Wonderolie?

#21 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 15 augustus 2012, 09:59

Jeanette schreef:
prajak schreef:Jeanette, ik lees positieve dingen in jouw bericht. Proficiat.

Maar er zijn bijwerkingen. Doch vergeet niet dat de bijwerkingen niet alleen van het nieuwe spul komen. Jouw lijf is gewend geraakt aan de vorige pillen en die 'rommel' moet er uit en dat duurt echt langer dan twee weken.

Wat me verbaast is dat je het hebt over burgerlijke ongehoorzaamheid en strafblad. Ik dacht gelezen te hebben dat jouw product legaal is. Bepaalde soorten van dat spul zijn toch al langer in gebruik als geneesmiddel of als pijnbestrijder ?

Maar in dit land zul je een probleem hebben totdat het een internationaal geregistreerd medicijn is. En dan nog.....

Ik las op de site van de Heimweewinkel (van de krant die in de morgen zo vaag over schijnt te komen...) dat de oerhollandse hagelslag niet mag worden ingevoerd in Mexico en Iran.... Dat zou voor pillen ook zo maar kunnen.

Hou vol en hou ook contact met de behandelende mensen.
Dank je Prajak en Pieter voorjullie steun.
Het is alleen legaal als de huisarts het voorschrijft en dat doet tie niet. Hij zegt dat het via de apotheek al een gepasseerd station is.
Alleen voor de bijverschijnselen van een chemokuur en nog wat zeldzame gevallen. Niet voor al die gevallen van een verpest immuumsysteem.
Dat spul van de apotheek is inderdaad erg duur en heeft geen goede naam.
Daarom wil niemand het en zeggen ze van de politiek dat patiënten wiet niet willen.

Daarom zit ik bij mediwiet die de mensen die vinden dat ze het nodig hebben helpen om het zelf te maken en dat is niet te verbieden.


[|)

Ik weet niet of kopen van wiet in de koffieshop voor jou een mogelijkheid is, maar dat is ook niet illegaal.
Live your dream, don't dream your life.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Wonderolie?

#22 Bericht door Jeanette » donderdag 16 augustus 2012, 09:21

Wouter_Udon schreef:
Ik weet niet of kopen van wiet in de koffieshop voor jou een mogelijkheid is, maar dat is ook niet illegaal.
Natuurlijk is dat een mogelijkheid maar dat wil ik niet. Ik zie mezelf daar niet zomaar naar binnen lopen en bij twijfel zo weer weg gaan.
Ik ben blij dat ik die verdunde olie uit de cannabas heb gevonden.
Ik zoek geen joint, ik zoek medicijn.

De karrevrachten paracetamol die er wereldwijd geslikt worden - zorgen om de bijwerkingen zijn ondergeschikt aan de symbiose politiek en farmaseutische industrie die er beide aan verdienen - dus wat boeit het?
Wiet komt uit de natuur, daar verdienen ze niets aan. Wat een ellende was er niet om die stevia, (ook een plantje) puur omdat niemand er patent op kon aanvragen en coca cola het toch probeerde.

Maar dat ik dinsdag gewoon bloed mocht doneren was een opsteker.

[|)

Gebruikersavatar
vleespet
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1295
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2009, 16:28
Locatie: nijmegen/khorat

Re: Wonderolie?

#23 Bericht door vleespet » zondag 23 september 2012, 01:12

http://www.ziekenhuis.nl/nieuws/cannabi ... kgRM.nujij

Alweer een voorbeeld van de heilzame werking van cannabis,maar de pharmaceutische industrie kan niets verdienen aan "onkruid" dus zal het wel zo lang als mogelijk worden tegen gewerkt.

:oops:
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Wonderolie?

#24 Bericht door Jeanette » zondag 23 september 2012, 10:36

Ik zit daar bij nu.nl al over te discusren.
Ik slik nu 2 maanden de wietoliedruppels van mediwiet. Dit als proef omdat ik 9 jaar diclofenac wel genoeg vind en bang ben voor mijn maag, lever en nieren in de toekomst.
Nu had ik net gisteren gezien dat zo'n witte korrel die al jaren naast mijn neus zit aan het verdwijnen is.

Vandaar dat ik dit bericht fantastisch vind. Die rijstkorrel-achtige onderhuidse narigheid is uiteraard goedaardig en dat die aan het verdwijnen is vond ik al prachtig maar als ook kwaadaardige gezwellen stoppen voor ze uitzaaien is toch wereld nieuws.

@38
Niet in hennepolie gaan bakken hoor, dan verbrand je alle omega's, het is niet voor niets koud geperst. Ik heb ook capsules met hennepolie met een spoortje wietolie erin en ik zou zo graag willen dat die capsules wat makkelijker verkrijgbaar waren voor al die mensen die verslaafd zijn aan b.v. mogadon.

Lees meer: http://www.nujij.nl/algemeen/cannabis-s ... z27Hdj4pOt
Heel jammer dat ik met overwinteren zonder zal zitten. De grootste moeilijkheid van zelf maken is 96% alcohol te vinden die geschikt is voor consumptie.

De gedachte om 15 gram wiet in 100 cc strohrum te doen en daar iedere dag 2 cc van te nemen staat me meer aan dan weer 8 weken diclofenac te slikken. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Wonderolie?

#25 Bericht door Pieter » zondag 23 september 2012, 11:09

Jeanette schreef:Ik zit daar bij nu.nl al over te discusren.
Ik slik nu 2 maanden de wietoliedruppels van mediwiet. Dit als proef omdat ik 9 jaar diclofenac wel genoeg vind en bang ben voor mijn maag, lever en nieren in de toekomst.
Nu had ik net gisteren gezien dat zo'n witte korrel die al jaren naast mijn neus zit aan het verdwijnen is.

Vandaar dat ik dit bericht fantastisch vind. Die rijstkorrel-achtige onderhuidse narigheid is uiteraard goedaardig en dat die aan het verdwijnen is vond ik al prachtig maar als ook kwaadaardige gezwellen stoppen voor ze uitzaaien is toch wereld nieuws.

@38
Niet in hennepolie gaan bakken hoor, dan verbrand je alle omega's, het is niet voor niets koud geperst. Ik heb ook capsules met hennepolie met een spoortje wietolie erin en ik zou zo graag willen dat die capsules wat makkelijker verkrijgbaar waren voor al die mensen die verslaafd zijn aan b.v. mogadon.

Lees meer: http://www.nujij.nl/algemeen/cannabis-s ... z27Hdj4pOt
Heel jammer dat ik met overwinteren zonder zal zitten. De grootste moeilijkheid van zelf maken is 96% alcohol te vinden die geschikt is voor consumptie.

De gedachte om 15 gram wiet in 100 cc strohrum te doen en daar iedere dag 2 cc van te nemen staat me meer aan dan weer 8 weken diclofenac te slikken. :mrgreen:
en gewoon een st. bernardshond kopen en die de strohrum fles omdoen
en die meenemen naar thailand.

trouwens een 2 maanden geleden voelde mijn vrouw zich wat vreemd omdat op een verjaardags feestje van moeders van kinderen van mijn dochters klas een gesjeesde amerikaanse een spacecake had meegenomen zonder even dat space te vermelden

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Wonderolie?

#26 Bericht door prajak » zondag 23 september 2012, 15:26

Jeanette, ik begrijp dat je dat spul niet durft meenemen naar hier.

Maar heb je het de ambassade al voorgelegd ? Misschien hebben die ervaringen, contacten, die uiteraard niet op hun site staan. Het is het vragen waard en als je wilt zal ik aldaar meneer XYZ bellen of hij een persoonlijke email van jou wil hebben daarover.

Als er een kentering over 'snoepjes' komt in dit land dan is het over weed.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Wonderolie?

#27 Bericht door Jeanette » zondag 23 september 2012, 17:07

Het gaat maar om 8 weken.

En nee, ik neem niks mee door de douane. We blijven low level en zelfs met de mooiste stempels op een officieel papier vertrouw ik nog geen Thaise douane.
Die Thaise justitiële gastvrijheid, daar wil ik geen gebruik van maken. Voor nog geen 0.001 % kans. :mrgreen:

Maar bedankt voor jullie pb's en het meedenken.

[|)

maup53
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 09 november 2012, 19:45

Re: Wonderolie?

#28 Bericht door maup53 » vrijdag 09 november 2012, 20:17

weet iemand waar deze olie te krijgen is dan

mvg maup

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Wonderolie?

#29 Bericht door elst99 » zaterdag 10 november 2012, 01:45

Waarom is niet INHIBIN proberen, kun je zonder recept bij de apotheek halen, probeer is een kuur van 14 dagen.
Mijn man heeft het gebruikt en het heeft goed geholpen.
Google er maar is op!
Wel meenemen uit Nederland in Thailand niet te krijgen, hebben bij Bangkokziekenhuis Apotheek geprobeerd maar wordt ook niet geopereerd.
Bij de apotheek op je med. Paspoort laten zetten, geen probleem.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Wonderolie?

#30 Bericht door Jeanette » zondag 11 november 2012, 09:25

Dat heb ik gedaan en .... http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h03166.pdf ..... dit lijkt me niks om zomaar te slikken.
Nog erger dan diclofenac denk ik, zeker voor de wat ouderen.
Maar leuk van je dat je meedenkt.

Laat ik weer eens een update geven over die wietolie.
Ik ben nu aan mijn 3de flesje begonnen en dat zal ongeveer op zijn als we naar Thailand gaan.
De nachtelijke krampen zijn zo goed als weg.
Ik eet anders - minder - maar ik snoep meer. (weegschaal is nog heel) :D
De fibropijnen in het zitvlees (van knieholte tot stuitje) is er nog bij (te)veel zitten.
Gewoon bezig zijn is het beste voor mij.
Teveel staan en ook nog in de buitenkou veranderd mijn benen nog steeds in pijnpaaltjes.
Mijn huid verbeterd, kleine suikerkorrelachtige oneffenheden verdwijnen
Multitasken gaat minder ik wordt beslist vergeetachtiger.
Ook ben ik minder gefocusd bezig ... meer - oké, dan niet - of dingen uitstellen tot morgen.

Ik denk ook niet dat ik ooit weer zal kunnen hurken en weer overeind komen, dat is bij mij al 10 jaar niet meer mogelijk.
Oké, dan niet, :giggle3: mijn benen hoeven geen weelde te dragen. :mrgreen:
Zal ik dan toch die wietolie een plaatsje hebben gegeven?
Na het hier in de groep gegooid te hebben?

We zien wel hoe het gaat in Thailand.

[|)

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”