Te koop gevr een honden kennel

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
eltoro53
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 126
Lid geworden op: maandag 20 september 2010, 19:10
Locatie: Nakhon Ratchasima

Te koop gevr een honden kennel

#1 Bericht door eltoro53 » zondag 27 mei 2012, 05:46

Wie heeft een hondenkennel te koop of weet waar ik die kan kopen in of omgeving Korat? [|)

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Te koop gevr een honden kennel

#2 Bericht door dutch » zondag 27 mei 2012, 06:01

eltoro53 schreef:Wie heeft een hondenkennel te koop of weet waar ik die kan kopen in of omgeving Korat? [|)
Ik zoek al jaren een goed adres om,gedurende mijn vakanties,mijn hondjes achter te kunnen laten.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
eltoro53
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 126
Lid geworden op: maandag 20 september 2010, 19:10
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Te koop gevr een honden kennel

#3 Bericht door eltoro53 » zondag 27 mei 2012, 06:10

Hoi Dutch,

Dat is niet echt wat ik bedoel, maar begrijp je probleem wel.
Ik zoek een metalen kennel (hondenhok) om ze snachts in te doen, ze maken de plantjes van mijn vriendin stuk s nachts.
Ja als je huisdieren aanhaalt dan leggen we ons wel een probleem op, je bent dan erg beperkt.

Gr Henk.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Te koop gevr een honden kennel

#4 Bericht door prajak » zondag 27 mei 2012, 07:40

In Nongkhai zijn hokken te koop maar de maat is maar 1 m bij 80 bij 80 cm en dat is voor een grote hond klein en jij praat over honden.....

Maar waarom laat je het niet bouwen ? Lijkt me veel goedkoper en dan heb je het op jouw maten.

Betonnen vloertje laten storten; zoek een lokale naay chaang, samen ijzeren buis kopen van 2 cm vierkant, jij maakt een tekening, zij snijden en lassen en monteren het geraamte op de gestorte vloer. Een lik verf er op. Dan May Fa er omheen, dat is een soort geperst hout maar is geen hout, lijkt op eternitplaat, spotgoedkoop, en een dakje er op van dakplaten. Ik zal een foto zoeken van het kattenhuis dat wij hebben laten maken want die slapen niet meer in de Boeddhakamer van Kai; katten en beeldjes, dat gaat niet zo goed samen....

De naay chaang hier rekenen 400 b/dag en dat is een goeie prijs als ze 8 uur werken.

Afbeelding

Afbeelding

Voor weinig geld kun je een ren laten maken of zelf maken van 2 meter x de breedte van het hok. IJzeren staven in de grond, stevig kippengaas, zodat ze er uit kunnen om een keutel te leggen en een plas te doen.... en bij regen en wind zitten ze droog binnen. Mijn katten zijn er tevreden mee en de buurtkatten ook......vooral met het eten dat er staat....

Gebruikersavatar
eltoro53
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 126
Lid geworden op: maandag 20 september 2010, 19:10
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Te koop gevr een honden kennel

#5 Bericht door eltoro53 » zondag 27 mei 2012, 14:39

Dank je Prajak, Ik denk dat ik dat maar eens ga uitzoeken hier.
Komplete kennels zoals in Nederland voor een goede prijs zijn er hier niet denk ik.
Het gaat mij er meer om als nachthok, omdat ze snachts met z'n beiden de planten stukbijten.
Dus hoeft ook niet zo heel groot te zijn.

Gr Henk.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Te koop gevr een honden kennel

#6 Bericht door Edje » zondag 27 mei 2012, 14:50

OPVOEDEN, you now, en aandacht.
Groetjes; Edje

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Te koop gevr een honden kennel

#7 Bericht door nbreeker » maandag 28 mei 2012, 01:59

Edje schreef:OPVOEDEN, you now, en aandacht.
Gelijk heb je Edje ik heb hond met puppy van 2 maanden nu die vernielde ook planten en mijn slippers maar ik heb hem met z'n neus in de plantenbak geduwd en een tik voor z'n kont en het is over hetzelfde met mijn slippers,we bergen ze nu wel op s'nachts maar overdag staan ze gewoon voor de deur en er gebeurt niets mee,maar we geven ze wel veel aandacht zitten vaak buiten en dan spelen we met ze en ze staan s'morgens voor de deur te wachten tot je naar buiten kom en zijn dan door het dolle heen.
We laten de honden ook uit ze lopen niet los op straat,en worden iedere dag geborsteld in het begin vonden ze dat niks maar nu als ze de borstel zien komen ze al aangerend.
Honden hebben is meer dan alleen maar eten en drinken.
En het mooie is ze zijn gemeend blij.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”