interview ambassade

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
hansie
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 17 maart 2012, 17:49

interview ambassade

#1 Bericht door hansie » donderdag 26 april 2012, 13:38

sawasdee krap,

Ik wil graag mijn vriendin voor 3 maanden op een toeristenvisum naar NL laten overkomen, eens kijken hoe het haar hier in NL bevalt. Gelukkig is op het internet en diverse fora hierover veel te vinden, de aanvraagprocedure is nu voor mij duidelijk.

Nu ziet zij wel op tegen het interview. Haar engels is goed, maar omdat ze toch al erg zenuwachtig is en ook veel verhalen heeft gehoord over afwijzingen zit ze zich hier erg druk om te maken. Daarom 2 vragen:

Wordt het interview in het engels of in thais afgenomen ?
Kan ze ter ondersteuning een vriendin meenemen naar het interview ?

Alvast dank

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: interview ambassade

#2 Bericht door Henk Korat » donderdag 26 april 2012, 13:43

Nergens druk over maken. Gewoon naar de Ambassade gaan en zorgen dat de documenten in orde zijn. Lees vooral alle verhalen die tot nu toe door andere soortgelijke vraagstellers zijn gepost. Scheelt je een hoop "teun ten". :clap: :clap:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: interview ambassade

#3 Bericht door Harm » donderdag 26 april 2012, 21:05

Wordt gewoon in het Thai gedaan

Zorg dat je er NIET bij bent

Mij overkwam het dat ze mijn vriendin wegstuurden, mijn naar binnen haalden en ik kreeg de zelfde vragen als die haar gesteld waren gewoon om te checken of ze wel de waarheid had gesproken
Dat had ze dus er was voor ons geen vuiltje aan de lucht
voor een koppel voor ons was het einde oefening die hadden kennelijk dus niet de waarheid opgebiecht
Ben je er niet bij kunnen ze je ook niets vragen en kun je ook geen onwaarheden vertellen.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”