Te huur gevraagd

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Te huur gevraagd

#1 Bericht door SiamTon » woensdag 16 november 2011, 15:40

Te huur gevraagd een appartement in Jomtien aan de kust of niet ver van de kust.
Wensen:
1) ADSL-aansluiting of de mogelijkheid hiertoe.
2) Goede kwaliteit en smaakvolle inrichting.
3) Woonkamer, slaapkamer en werkkamer.
4) Opp. ca. 70 m2 of meer.
5) Met ingang van naar alle waarschijnlijkheid jan 2012, voor langere tijd: enkele jaren, misschien langer.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Te huur gevraagd

#2 Bericht door prajak » woensdag 16 november 2011, 16:36

Wat ik mis in jouw verzoek...

soort bewaking
zwembad en fitness
openbaar vervoer in de buurt
veiligheid in de nabijheid op straat

De rest van jouw vragen zijn denk ik snel beantwoord.

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: Te huur gevraagd

#3 Bericht door SiamTon » woensdag 16 november 2011, 17:43

prajak schreef:Wat ik mis in jouw verzoek...

soort bewaking
zwembad en fitness
openbaar vervoer in de buurt
veiligheid in de nabijheid op straat

De rest van jouw vragen zijn denk ik snel beantwoord.
Over het algemeen is het met de veiligheid in Jomtien in de buurt van de kust redelijk goed gesteld. Echter je moet je wel bewust zijn van enkele gevaren 's-avonds en vooral 's-nachts, b.v. in de buurt van het strand. Maar dan ben ik over het algemeen gewoon thuis. Een zwembad is aan mij niet besteed en een fitness is in Pattaya aanwezig. Openbaar vervoer is er aanwezig in de vorm van een Baht-bus. De meeste appartementencomplexen hebben een 24-uurs bewaking, dus dat is ook wel in orde. Behalve natuurlijk ingeval ik zou huren van een particulier niet in zo'n complex. Maar dat zie ik dan wel ter plaatse.

Op het internet heb ik al diverse appartementen gezien, die overeenkomen met mijn wensen en niet onbelangrijk ook niet zo duur zijn. Tenminste naar de maatstaven van Pattaya/Jomtien gemeten. Een appartement voor pakweg THB 8.000/mnd zul je hier niet vinden. Mijn wensen zijn eigenlijk een beetje afgestemd op het aanbod binnen mijn budget. Voor b.v. THB 20.000/mnd heb je toch al een behoorlijk appartement, zoals ik omschreven heb. Geef toe, dat is best veel geld. Maar voor een paar jaar moet dat mogelijk zijn. Later kan ik altijd nog verkassen naar iets goedkopers, als dat nodig blijkt te zijn. Zelf heb ik natuurlijk niet zoveel uitgaven. Ben vrijgezel, dus geen vrouw en kinderen te onderhouden. Heb ook geen buitensporige 'hobbies', welke eventueel veel geld zouden kosten. Dus al met al zal die 20k/mnd voor mij haalbaar moeten zijn.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”