Stage Chiang Mai of omgeving

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Daan
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 21 september 2011, 23:44

Stage Chiang Mai of omgeving

#1 Bericht door Daan » donderdag 22 september 2011, 16:11

Beste Forumleden!

Ik ben tweedejaars maatschappelijk werk en dienstverlening student, in mijn volgende jaar mag ik op stage in het buitenland. Ik ben inmiddels 2 keer op reis geweest in Thailand. Het land spreekt mij zo aan dat het mij heeft doen besluiten om ook op zoek te gaan naar een stage in dit mooie land. Ik zou graag 9 maanden stage willen lopen in Chiang Mai of omgeving.

Mijn vraag is of iemand projecten in deze omgeving kent waar ik stage zou kunnen lopen? Ik heb uiteraard al wat onderzoek op het internet gedaan. Vaak kom ik dan bij (erg Dure) georganiseerde stage plaatsen uit, deze spreken mij niet aan. Veelal gaat het ook om Engels leren aan kinderen, dit is voor mij geen mogelijkheid omdat het niet aan mijn stage eisen voldoet. Ik heb gehoord dat er in deze regio ook vluchtelingenkampen moeten zijn met vluchtelingen die veelal uit Birma komen. Weet iemand hier iets van? Ontwikkelingshulp spreekt mij sowieso erg aan.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groeten,

Daan

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Stage Chiang Mai of omgeving

#2 Bericht door Akang » donderdag 22 september 2011, 19:21

Wat voor soort 'werk' voldoet wel aan je stage eisen? Wellicht handig om even te vermelden.....
Even the longest journey starts with the first step...

Plaats reactie

Terug naar “Steden”