Een aantal vraagjes m.b.t. Kata Beach (Phuket)

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
tigerhead
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 01 augustus 2011, 14:37

Een aantal vraagjes m.b.t. Kata Beach (Phuket)

#1 Bericht door tigerhead » donderdag 04 augustus 2011, 19:55

Dag Thailand liefhebbers,

Eind september wil ik een weekje op Kata Beach te Phuket verblijven. Hierover heb ik de volgende vragen:

1. Zo'n 10 jaar geleden verbleef ik regelmatig in het Kata Garden Resort. De website bestaat nog, maar is verouderd. Bestaat deze nog en wat zijn de bevindingen? (ik hoor hier niet zo hele goede berichten over namelijk)
2. Als alternatief overweeg ik een bungalow te huren van Kata Country House. Iemand hier ervaringen mee?
3. In 2003 heb ik me rond de kerstdagen uitstekend vermaakt met de Live muziek in de Easy Riders bar. Bestaat deze nog en is deze open tijdens het laagseizoen (September/oktober)?
4. Voorheen speelde vaak ene gitarist Robert in deze genoemde bar. Het schijnt dat hij nu z'n eigen pub heeft genaamd Robert's Pub. Bestaat deze pub nog steeds en is deze geopend tijdens laagseizoen?
5. Is het zinvol om tijdens dit "regenseizoen" koh Phi Phi aan te doen voor een aantal dagen of is de zee dan te ruw en het weer te onvoorspelbaar?

Nog enige tips of adviezen voor andere bungalow resorts, bars, sightseeing etc.....?

PS Uiteraard heb ik met Google al wat antwoorden proberen te zoeken, maar die zijn nog niet echt bevredigend.

Groetjes van een Thailand freak.

maxidaver
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: dinsdag 15 oktober 2013, 10:20

Re: Een aantal vraagjes m.b.t. Kata Beach (Phuket)

#2 Bericht door maxidaver » woensdag 16 oktober 2013, 07:24

hey daar. katapalm beach resort was fantastisch....en de laatste keer zaten we op het orchidacea resort...ook een kamer die uitkijkt op zee en niet ver er van af.....

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”