Quote van de dag

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Quote van de dag

#1561 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 15 december 2015, 20:15

Een al niet meer zo’n jonge ‘provinciaal’ (net zo een als ik er een ben dus :giggle: ) bezoekt voor het eerst van z'n leven de grote stad Amsterdam.

Hij stapt een café binnen en leest op een bord een wel heel aantrekkelijke aanbieding:

- Bier .................. : 2 euro
- Sandwich met kip .. : 4 euro
- Masturberen ........: 15 euro

De man twijfelt een beetje over dit aanbod.
De dienster achter de bar bekijkend, super aantrekkelijk met zwarte haren, vraagt hij haar:

"Heu, die masturbatie, doe jij die ook?"

Met een hete blik en een zwoele lage stem antwoordt zij: "Jazeker, mooie jongen..."

"Goed", zegt hij dan, "wil je dan s.v.p. je handen goed wassen, want ik wil graag een sandwich met kip".
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Quote van de dag

#1562 Bericht door Jeanette » dinsdag 15 december 2015, 20:36

Eh ... de weg kwijt?
Moppentrommel is om de hoek. ;)

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Quote van de dag

#1563 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 15 december 2015, 23:54

Jeanette schreef:Eh ... de weg kwijt?
Moppentrommel is om de hoek. ;)
Ach Jeanette, ik beschouw het maar als zijnde gelijk aan jouw berichten van 27-11-2015 om 17:14, 10-12-2015 om 16:47 en 13-12-2015 om 23:02 en nog talloze andere berichten van jou in dit topic maar overigens ook van andere schrijvers. Maar voor jou gelden natuurlijk andere normen dan voor mij. En dat heb ik maar te respecteren. :happyno:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Quote van de dag

#1564 Bericht door Jeanette » woensdag 16 december 2015, 00:11

Jij hebt gelijk zeg. :D Afbeelding

Maar toch leuk van je dat je 'gulden' hebt vervangen door 'euro'.

Zo is tie weer als nieuw.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Quote van de dag

#1565 Bericht door Gardensafari » woensdag 16 december 2015, 00:22

Jeanette schreef:Jij hebt gelijk zeg. :D Afbeelding
Dat is een heel leuke.
Hij slaat trouwens op 99% van de leden van dit forum en niet alleen de vrouwen!
Die ene procent bestaat vooral uit Borus.
Waar is die toch?
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10297
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Quote van de dag

#1566 Bericht door RuudThai » zondag 20 december 2015, 07:18

Afbeelding

Goed idee! :thumbsup: :clap:

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Quote van de dag

#1567 Bericht door serpay » zondag 20 december 2015, 18:10

RuudThai schreef:Afbeelding

Goed idee! :thumbsup: :clap:
pas jij de rest bij die we te kort komen?

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Quote van de dag

#1568 Bericht door Lammert de Haan » zondag 20 december 2015, 18:31

RuudThai schreef:Afbeelding

Goed idee! :thumbsup: :clap:
Zullen we een actie op touw gaan zetten RuudThai? Ik doe zeker mee! :clap:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10297
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Quote van de dag

#1569 Bericht door RuudThai » maandag 21 december 2015, 16:33

serpay schreef: pas jij de rest bij die we te kort komen?
Ik draag niks vrijwillig bij aan Defensie, die krijgen al veel te veel met hun speeltjes als de JSF en binnenkort weer tanks, onderzeeboten en kanonnen. :evil:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Quote van de dag

#1570 Bericht door prajak » maandag 21 december 2015, 16:47

Het komt uit jouw belastingcenten, heer Ruud. Ieder betaalt zijn deel. Troost je met de gedachte dat mensen die niks willen weten van de vluchtelingen in hun aanslag ook daaraan meebetalen.

Ach, waar is de goeie ouwe tijd van de heffingen voor het landbouwschap! Boeren die 3 gulden en 18 centen niet betaalden want dat zou naar de kruisraketten gaan! En dan kwamen deurwaarders en zo.....

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Quote van de dag

#1571 Bericht door serpay » maandag 21 december 2015, 17:06

RuudThai schreef:
serpay schreef: pas jij de rest bij die we te kort komen?
Ik draag niks vrijwillig bij aan Defensie, die krijgen al veel te veel met hun speeltjes als de JSF en binnenkort weer tanks, onderzeeboten en kanonnen. :evil:
al het belastinggeld zal op gaan aan de gelukzoekers , misschien een optie om AOW uitkering overzee te stoppen
zo is er een klein compromis de tekorten te stabiliseren ik blij jij blij

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1566
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Quote van de dag

#1572 Bericht door jomel17 » maandag 21 december 2015, 19:27

serpay schreef:
RuudThai schreef:
serpay schreef: pas jij de rest bij die we te kort komen?
Ik draag niks vrijwillig bij aan Defensie, die krijgen al veel te veel met hun speeltjes als de JSF en binnenkort weer tanks, onderzeeboten en kanonnen. :evil:
al het belastinggeld zal op gaan aan de gelukzoekers , misschien een optie om AOW uitkering overzee te stoppen
zo is er een klein compromis de tekorten te stabiliseren ik blij jij blij
oops Serpay,
niet vloeken in de kerk als ik na mijn emigratie geen AOW zou krijgen moet ik in nederland blijven en dat wil ik niet
หลงรัก

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Quote van de dag

#1573 Bericht door prajak » dinsdag 22 december 2015, 00:31

Mijn informatie is dat er gewerkt wordt aan een beperking van de AOW op basis van het woonlandbeginsel. Wat Serpay roeptoetert over afschaffen klopt niet, het EU recht, de Koninkrijksregelingen en de verdragen sociale zekerheid zijn er ook nog. In Duitsland lopen staatspensioen en weduwerente ook onbeperkt naar alle buitenlanden.

Ik ben blij ook andere media te lezen, dat maakt me niet afhankelijk van roeptoeters die van toeten noch blazen weten.

Ik zou me maar meer zorgen maken over wat over een jaar gaat gebeuren: internationale dekking gaat wegvallen uit de Nederlandse basispolis. Je staat in NL nu op het punt een nieuwe zorgpolis te nemen en kunt nu kiezen wie de beste aanvullende internationale dekking gaat geven; dan ben je er vroeg bij.

(Maar nu zit ik hier wel off topic te wezen...)

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Quote van de dag

#1574 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 22 december 2015, 07:06

serpay schreef:
RuudThai schreef:
serpay schreef: pas jij de rest bij die we te kort komen?
Ik draag niks vrijwillig bij aan Defensie, die krijgen al veel te veel met hun speeltjes als de JSF en binnenkort weer tanks, onderzeeboten en kanonnen. :evil:
al het belastinggeld zal op gaan aan de gelukzoekers , misschien een optie om AOW uitkering overzee te stoppen
zo is er een klein compromis de tekorten te stabiliseren ik blij jij blij
Serpay, leg me toch eens uit waarom er eerst een 'zee' tussen moet zitten? Hebben ‘landsgrenzen’ en ‘landgrenzen sluiten’ (maar dan vooral voor politieke vluchtelingen) dan opeens geen betekenis meer voor jou? Geldt zoiets dan niet voor iemand die in Kleve woont? Heet zoiets geen ‘eigen belang’? Maar ik ben toch benieuwd naar jouw antwoorden. Neem daar dan ook gerust de tijd voor!

Er vindt in Nederland echter geen enkele discussie plaatst over toepassing van het woonlandbeginsel op de AOW-uitkering. Daarvoor moet je in Duitsland of Thailand wonen.

De korting op de AOW-toeslagen i.v.m. het woonlandbeginsel is al heel lang een feit, maar daar heb ik reeds uitvoerig over geschreven in dit forum.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Quote van de dag

#1575 Bericht door prajak » dinsdag 22 december 2015, 09:43

Academische vraag, Lammert. Is Thailand wel 'overzee' als je in NL woont? Bij overzee denk ik aan plaatsen waar je zonder zeepassage niet kunt komen. Thailand is vanuit NL over land te bereiken. Overzee betekent 'aan de andere kant van de zee'.

Terugkomend op de AOW, we hebben samen commentaar gegeven op belastingzaken in een zeker blog en daar kwam een meneer schrijven dat men ten departemente in Den Haag werkt aan het woonlandbeginsel AOW. Bewijzen gaf hij evenwel niet.

We zitten helaas wel met een regering die er toe in staat is. Of zijn ze dat niet allemaal tegenwoordig? De heilige staatskas moet gevuld worden.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”