Kawasaki Boss 175

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
chelobechek
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 293
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 13:58

Kawasaki Boss 175

#1 Bericht door chelobechek » donderdag 26 mei 2011, 05:52

Ik ben op zoek naar een Kawasaki Boss 175 bij voorkeur omgeving Khon Kaen. Weet iemand er een te koop met redelijke kwaliteit en voor een redelijke prijs, voorzien van de juiste documentatie

bij voorbaat dank

chelo

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Kawasaki Boss 175

#2 Bericht door Edje » donderdag 26 mei 2011, 12:02

chelobechek schreef:Ik ben op zoek naar een Kawasaki Boss 175 bij voorkeur omgeving Khon Kaen. Weet iemand er een te koop met redelijke kwaliteit en voor een redelijke prijs, voorzien van de juiste documentatie

bij voorbaat dank

chelo
Mijn vriend kocht een splinternieuwe, was blij dat ie hem na 1 jaar kon verkopen, zeer ontevreden.
Rijdt nu al jaren Honda Phantom.
Groetjes; Edje

chelobechek
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 293
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 13:58

Re: Kawasaki Boss 175

#3 Bericht door chelobechek » vrijdag 27 mei 2011, 04:41

Wat waren zijn bezwaren tegen de Kawa? De berichten op thaivisa en andere sites leveren toch wel een wat gemengd beeld op; de laatste serie Honda Phantom 200 voordat Honda er definitief mee is gestopt lijkt gebukt te gaan onder verminderde kwaliteitscontrole en wordt door de dealers althans hier in KK inmiddels niet meer nieuw geleverd.

Mechanische vergelijkingen heb ik nog niet kunnen maken maar de zit van de Kawa is voor mijn fysiek meer geschikt; het voorste deel van het zadel is iets langer waardoor je niet de hele tijd tegen de tank aanschuift.

Mocht ik overigens tegen een redelijk aanbod Phantom 200 aanlopen dan zal ik dat zeker in overweging nemen, er staat hier op de parkeerplaats van de condo een gloednieuwe en het ziet er wel heel mooi uit.

Groet

Chelo

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Kawasaki Boss 175

#4 Bericht door Edje » vrijdag 27 mei 2011, 11:01

Wat waren zijn bezwaren tegen de Kawa?

Moet ik hem vragen, is op dit moment in NL.

Heb er eens op gereden terwijl ik de Phantom al had, vond het een rammelkist, niet lekker schakelend enz. Rijden op mijn Phantom vond ik een stuk aangenamer. Dit is zo'n 6 jaar geleden.

Ik rij nu gezien de leeftijd, Phantom ingeruild, de nieuwe PCX van Honda. Een genot om mee te rijden.
Groetjes; Edje

chelobechek
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 293
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 13:58

Re: Kawasaki Boss 175

#5 Bericht door chelobechek » zaterdag 28 mei 2011, 10:03

Een goede keuze inderdaad, de PCX is een technisch hoogstandje

bedankt voor je info. Dat ongemakkelijk schakelen is toch wel een belangrijk punt. Ik heb momenteel zo een Honda Wave 100 van 5 jaar oud die er ook last van begint te krijgen, produceert allerlei schraperige geluiden ondanks regelmatig vervangen olie en normaal onderhoud, grotere afstanden durf ik er niet meer mee te rijden

je hebt me bijna overtuigd. Ik zag net onderweg nog zo een Phantom 200 rijden, met een redelijk zwaarlijvige hardrocker erop maar met rustige rijstijl, zag er erg relaxed uit :)

groet

Chelo

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”