Mogelijk een leuke aanbieding...

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Mogelijk een leuke aanbieding...

#1 Bericht door Duiker » woensdag 25 mei 2011, 23:50

Vandaag kreeg ik deze link toegestuurd: http://www.vakantieveilingen.nl/
Ik heb ik er (nog) geen gebruik van gemaakt, maar mogelijk kan iemand er zijn voordeel mee doen. Dit is de eerste keer dat ik van deze site hoor. Mocht iemand ervaring met deze site hebben, laat dan eens wat weten.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Mogelijk een leuke aanbieding...

#2 Bericht door joepattaya » donderdag 26 mei 2011, 02:31

NU (donderdag 8:30 uur Thai) open retourticket DUS-BKK voor 2 personen Euro 750 (hoogste bod).
Als het daar voor gaat lukken is dat niet gek, maar ik verwacht dat de uiteindelijke prijs zo'n 10% onder de geldende prijs uit gaat komen.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Mogelijk een leuke aanbieding...

#3 Bericht door Jeanette » donderdag 26 mei 2011, 07:52

Of er boven. Dit soort aanbiedingen die er 24 uur in staan is verkapte reclame. Het verhogen van de biedprijs met het maximum van €50,- per bod zou uit de omgeving van de aanbieder kunnen komen. Prijzen opdrijven is daar een spelletje, een soort russische roulette, de namen die opdrijven hebben bijna nooit het laatste bod.
Persoonlijk heb ik aardig wat voordeel gehad daar maar ik bied dan ook alleen in de laatste 15 seconden.

Denise:-)
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 171
Lid geworden op: dinsdag 27 juni 2006, 13:55
Locatie: Haarlem

Re: Mogelijk een leuke aanbieding...

#4 Bericht door Denise:-) » donderdag 26 mei 2011, 08:45

Duiker schreef:Vandaag kreeg ik deze link toegestuurd: http://www.vakantieveilingen.nl/
Ik heb ik er (nog) geen gebruik van gemaakt, maar mogelijk kan iemand er zijn voordeel mee doen. Dit is de eerste keer dat ik van deze site hoor. Mocht iemand ervaring met deze site hebben, laat dan eens wat weten.

Ik heb zelf veel ervaring met deze site... Je kan er hele leuke en goedkope dagtripjes e.d. verkrijgen..
Het is alleen waar wat Jeanette al aangeeft, je kan ook veel duurder uitzijn.. Goed opletten wat iets kost en ja,
in de laatste sec. gaan bieden (mits de prijs nog niet te hoog is...)
Groetjes Denise
Love Thailand !!!

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”