Verblijf langer dan 3 maanden in Nederland/Schengen

Post hier al je vragen voor Visa voor Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Wereldvreemd
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 15:15

Re: Verblijf langer dan 3 maanden in Nederland/Schengen

#16 Bericht door Wereldvreemd » dinsdag 07 juni 2011, 23:05

Langer dan 3 maanden is inderdaad op een "normale" wijze niet haalbaar. Nu werd al de MVV aangehaald. Als dat een optie is, dan zou je die kunnen combineren met een Duitslandroute.
- -

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Verblijf langer dan 3 maanden in Nederland/Schengen

#17 Bericht door jumbo » woensdag 08 juni 2011, 02:01

Mart schreef:
menan schreef:Wanneer ik officieel ingeschreven sta in Thailand is het dan mogelijk om voor mrs. een visa voor verblijf langer dan 3 maanden in Nederland/Schengen te krijgen? wij willen soms voor langer tijd naar Nederland. Langer dan 3 maanden.
Helaas is het nog steeds 90 dagen. Bovendien heeft men een probleem als men in NL is uitgeschreven, want dan kan men niet garant staan.
Ik heb al een paar keer garant gestaan voor mijn vrouw, inkomen in Thailand...geregistreerd bij de ambassade...
Dat geeft ook aan dat je zelf niet geinteresseerd bent in een langer verblijf in NL

De verlenging van de 3 maanden wordt alleen afgegeven onder serieuze omstandigheden zoals ziekte, overlijden en dat soort dingen, niet omdat je langer op vakantie wilt...
Dat heb ik niet gedestilleerd uit de informatie nog gehoord via IND, maar dat heet 'common sense'
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Visa Nederland”