Koh Chang of Koh Samet???

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Koh Chang of Koh Samet???

#16 Bericht door driver » zaterdag 26 maart 2011, 15:51

baco101 schreef:
driver schreef:
baco101 schreef:je bent zelf toch ook toerist dus als je ergens heen gaat is er ook toerisme en je verteld waar je heen gaat en ook dat het daar nog niet zo toeristisch is. Het gevolg kan zijn dat er dus meer toeristen heen gaan dus werk jezelf ook mee aan de verspreiding vh toerisme.

als ik weg wil vh toerisme ga ik naar mijn schoonmoeder.



Ik zeg altijd: de lonely planet is het begin v einde.
klopt ,duszzz....Ko Sichang moet je niet heengaan want er valt niks te beleven zeker niet in de weekenden , veel te rustig , koud en vies water dus wegblijven aub ;)

gr driver
zeker ook alleen maar thai die geen engels spreken en geen mc donalds of KFC ;)
Thai die engels praten maakt me niet uit alhoewel ik nog weinig ouderen engels heb horen praten in de dorpen.
Meestal de jeugd die wat engels op school krijgt blijkbaar, BKK oid tel ik niet mee das een internationale stad waar engels er gewoon bij hoort mede gezien de vele toeristen ,bedrijven, scholen etc .
de mc donalds kom ik weinig maar af en toe huppel ook ik daar ffe naar binnen voor wat gezond voer de KFC kan ik even niet thuisbrengen

mvg driver

Gebruikersavatar
baco101
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: donderdag 03 februari 2011, 19:02

Re: Koh Chang of Koh Samet???

#17 Bericht door baco101 » zaterdag 26 maart 2011, 16:20

driver schreef:
zeker ook alleen maar thai die geen engels spreken en geen mc donalds of KFC ;)
Thai die engels praten maakt me niet uit alhoewel ik nog weinig ouderen engels heb horen praten in de dorpen.
Meestal de jeugd die wat engels op school krijgt blijkbaar, BKK oid tel ik niet mee das een internationale stad waar engels er gewoon bij hoort mede gezien de vele toeristen ,bedrijven, scholen etc .
de mc donalds kom ik weinig maar af en toe huppel ook ik daar ffe naar binnen voor wat gezond voer de KFC kan ik even niet thuisbrengen

mvg driver[/quote]

KFC=Kentucky Fried Chicken
zal de Thaise logica nooit begrijpen.

Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis

opinions are like assholes, everybody has one

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Koh Chang of Koh Samet???

#18 Bericht door driver » zondag 27 maart 2011, 11:01

baco101 schreef:
driver schreef:
zeker ook alleen maar thai die geen engels spreken en geen mc donalds of KFC ;)
Thai die engels praten maakt me niet uit alhoewel ik nog weinig ouderen engels heb horen praten in de dorpen.
Meestal de jeugd die wat engels op school krijgt blijkbaar, BKK oid tel ik niet mee das een internationale stad waar engels er gewoon bij hoort mede gezien de vele toeristen ,bedrijven, scholen etc .
de mc donalds kom ik weinig maar af en toe huppel ook ik daar ffe naar binnen voor wat gezond voer de KFC kan ik even niet thuisbrengen

mvg driver
KFC=Kentucky Fried Chicken[/quote]
Okee.....neej daar kom ik nooit.

mvg driver

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”