Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thailand

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#46 Bericht door joepattaya » woensdag 23 maart 2011, 04:51

Ik houd het voor gezien in deze topic. 8-)

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#47 Bericht door prajak » woensdag 23 maart 2011, 07:14

Mart, jij weet -met een aantal andere leden- wat dit forum een kleine 2 jaar terug heeft gedaan voor een NL-er. Het werkt dus wel.

Ik hou het hier ook voor gezien. Ik heb leukere items te lezen.

yandre
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1007
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 21:56
Locatie: nongkhai

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#48 Bericht door yandre » woensdag 23 maart 2011, 07:54

heeft gewerkt voor de nl 2 jaar terug prachtig
maar was ook het nodige comentaar van forumleden
hier over maar goed .
alles is op zijn pootjes terecht gekomen toen
ook hier werd met argens oog op gereageerd toen
zowel positief als negatief.
meen ik mij te herinneren .
maar was natuurlijk goede actie van de iniatief nemers.

Borowolf
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 794
Lid geworden op: zondag 17 oktober 2010, 08:05
Locatie: Chiang Mai

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#49 Bericht door Borowolf » woensdag 23 maart 2011, 07:58

En mogen de minder oude leden ook weten wat dat was of is dit net zo'n groot geheim als de OP van deze thread er van maakt?
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#50 Bericht door Mart » woensdag 23 maart 2011, 08:00

Mag ik als mede coördinator allen verzoeken dit als afgedaan te eerbiedigen, DANK

Actieve ( nieuwe ) leden die toch nog wat willen weten, sturen mij een PB.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#51 Bericht door elst99 » woensdag 23 maart 2011, 08:04

Dat is heel goed opgelost voor de betrokkene en denk dat we dat item afgesloten moeten houden, er is ook nog zoiets als privacy voor degene die het aanging ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: dinsdag 10 november 2009, 19:50

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#52 Bericht door Gijs-CNX » woensdag 23 maart 2011, 08:38

kemsia schreef:
perry schreef:Dat idee krijg ik ook steeds meer even over de rug van anderen een Companie LTD oprichten en iets heel anders daarmee gaan doen.

Onder het motto Stichting Domme Hollanders [|(
Wie zegt over de rug van een ander ? of aan een ander zijn poen komen, dat is helemaal niet aan de orde, uiteindelijk ben je er zelf toch bij. Het is alleen een onderzoek naar een draagvlak voor dit idee, echter ik heb het al gezien aan de reacties, buiten een enkeling die wel willen meedenken aan dit idee en hoe dit in elkaar te schroeven, zitten hier vnml oude zeurkousen, die het voor elkaar denken te hebben en alleen kritiek kunnen spuien, bang zijn dat iemand aan de poen komt. Als ik 65+ ben en een goed leven leidt zou ik er ook niet meer in stappen,
het enige wat je dan rest is je tuintje in Thailand schoffelen en wachten op de dood.
Ik houd het hiermee voor gezien, wat mij weer tegenvalt is het typische Nederlandse gezeur, alleen kritiek en alleen maar beren op de weg zien en zeggen dit en dat kan allemaal niet. Kan allemaal best maar ik had toch meer iets van ideeen verwacht

Succes, gauw wegwezen als je geen openheid van zaken doet.

Je geeft aan dat er zoveel misstanden zijn en dan doe je geheimzinnig en alleen via PB nou daar win je geen zieltjes mee.

Kritiek en zeuren zou ik het niet willen noemen, maar blijkbaar ben zo overtuigd van je eigen idee dat je geen andere gedachten accepteerd.

[|( [|( [|(
Tja.... het is genoeg geweest.

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#53 Bericht door Akang » woensdag 23 maart 2011, 09:05

Wie zegt over de rug van een ander ? of aan een ander zijn poen komen, dat is helemaal niet aan de orde, uiteindelijk ben je er zelf toch bij. Het is alleen een onderzoek naar een draagvlak voor dit idee, echter ik heb het al gezien aan de reacties, buiten een enkeling die wel willen meedenken aan dit idee en hoe dit in elkaar te schroeven, zitten hier vnml oude zeurkousen, die het voor elkaar denken te hebben en alleen kritiek kunnen spuien, bang zijn dat iemand aan de poen komt. Als ik 65+ ben en een goed leven leidt zou ik er ook niet meer in stappen,
het enige wat je dan rest is je tuintje in Thailand schoffelen en wachten op de dood.
Ik houd het hiermee voor gezien, wat mij weer tegenvalt is het typische Nederlandse gezeur, alleen kritiek en alleen maar beren op de weg zien en zeggen dit en dat kan allemaal niet. Kan allemaal best maar ik had toch meer iets van ideeen verwacht[/quote]


Auw auw auw, gevalletje eigen ruiten ingooien ouwe jongen [of moet ik jonge jongen zeggen?!?]
Want dit forum vertegenwoordig toch wel je doelgroep vrees ik ;)
Even the longest journey starts with the first step...

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#54 Bericht door dutch » woensdag 23 maart 2011, 10:42

Akang schreef:Wie zegt over de rug van een ander ? of aan een ander zijn poen komen, dat is helemaal niet aan de orde, uiteindelijk ben je er zelf toch bij. Het is alleen een onderzoek naar een draagvlak voor dit idee, echter ik heb het al gezien aan de reacties, buiten een enkeling die wel willen meedenken aan dit idee en hoe dit in elkaar te schroeven, zitten hier vnml oude zeurkousen, die het voor elkaar denken te hebben en alleen kritiek kunnen spuien, bang zijn dat iemand aan de poen komt. Als ik 65+ ben en een goed leven leidt zou ik er ook niet meer in stappen,
het enige wat je dan rest is je tuintje in Thailand schoffelen en wachten op de dood.
Ik houd het hiermee voor gezien, wat mij weer tegenvalt is het typische Nederlandse gezeur, alleen kritiek en alleen maar beren op de weg zien en zeggen dit en dat kan allemaal niet. Kan allemaal best maar ik had toch meer iets van ideeen verwacht

Auw auw auw, gevalletje eigen ruiten ingooien ouwe jongen [of moet ik jonge jongen zeggen?!?]
Want dit forum vertegenwoordig toch wel je doelgroep vrees ik ;)[/quote]

Kan goed zijn dat ik een van die ouwe zeurkousen ben :mrgreen:
Bang dat er iemand aan mijn poen komt ? Bang is het woord niet,maar wel voorzichtig.Ik heb de jaren niet meer om bij eventueel verlies met "rare" avonturen,de boel weer bij te spijkeren.
Ook een vreemde gedachte dat er alleen nog tuintje geschoffeld kan worden :lol: Is dat alles wat je kan bedenken over ons,of hoort de niet (nog)uitgesproken activiteit van zuipen en hoereren als enige ander alternatief er ook nog bij.? :(
Gelukkig dat er nog een grote groep met andere activiteiten bestaat en we leiden een goed leven hier,vergeleken met onze leeftijdsgroep in Nederland.(Lijkt me)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#55 Bericht door Akang » woensdag 23 maart 2011, 11:02

Ik zou bijna zeggen dat t hem siert dat hij zich ergens voor inzet, ware het niet dat t hem vreselijk ontsiert dat ie niet tegen kritiek kan....?! En dan met van die waardeloze beledigingen gaat gooien die kant noch wal raken, beetje sneu...
Even the longest journey starts with the first step...

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1208
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 23:53
Locatie: Weeze/Udonthani.

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#56 Bericht door perry » woensdag 23 maart 2011, 11:06

Het is zonde van mijn Tijd om hier nog verder op te reageren dus ga ik nu mij Tuin maar schoffelen want ik heb toch niks anders te doen. [|)
Werk om te leven leef niet om te werken.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#57 Bericht door prajak » zondag 27 maart 2011, 16:59

In de week dat de heer Kemsia hier aan het "pruttelen" was heb ik 4 NL-ers in prive van duidelijke informatie kunnen en mogen voorzien over allerlei zaken. Ik weet dat meer leden bereid zijn -en het ook daadwerkelijk doen- mensen te helpen, ieder op zijn vakgebied. We hebben hier een kringetje van deskundige mensen. Wij voegen de daad bij het woord en houden ons niet bezig met kretologie.

En wat deed Kemsia ? Met modder gooien.

Ja ja, wij zeurende semi-ouwetjes toch ! Hebben wel heel wat in onze mars !

Nova-Mayawee
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 30 december 2010, 06:58

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#58 Bericht door Nova-Mayawee » vrijdag 01 april 2011, 11:14

Geachte Kemsia, mocht ik ooit in de problemen komen en dat is gezien de vele leden met een ervaring op dit forum niet geheel ondenkbaar.
Dan hoop ik dat er een belangen vereniging zoals jij schetsste als aanspreekpunt mocht dienen.
Laat je niet van de wijs brengen door gelukkig sommigen van de gevestigde orde hier op dit forum, want zij zitten helaas vastgeroest in oude structuren en dat bewijzen zij door sarcastische opmerkingen te maken en te generaliseren.
Het begon met gezonde kritiek, en naarmate ik de opmerkingen verder volgde, zag ik steeds meer modder......
Natuurlijk is dit forum voor menig lid vaak een goede vraagbaak, maar soms worden feiten hier verkeerd geinterpreteerd, verdraaid, of zelfs verkeerd uitgelegd.

Dus zo een vraagbaak met deskundigen, heeft in mijn optiek zeker bestaansrecht!
( en ik denk dat wij daar niet als enige zo over denken)....

Ik ben nieuw, en dat zal mij straks wel kwalijk genomen worden, maar ik ben niet dom......

Lekker out of the box denken, met een frisse geest....

Ik ben voor Kemsia!

" Op het randje van de ravijn, heb je het mooiste vergezicht "....

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#59 Bericht door Jeanette » vrijdag 01 april 2011, 13:07

Nova-Mayawee schreef:Geachte Kemsia, mocht ik ooit in de problemen komen en dat is gezien de vele leden met een ervaring op dit forum niet geheel ondenkbaar.
Dan hoop ik dat er een belangen vereniging zoals jij schetsste als aanspreekpunt mocht dienen.
Laat je niet van de wijs brengen door gelukkig sommigen van de gevestigde orde hier op dit forum, want zij zitten helaas vastgeroest in oude structuren en dat bewijzen zij door sarcastische opmerkingen te maken en te generaliseren.

Wie is hier nu sarcastisch?

Het begon met gezonde kritiek, en naarmate ik de opmerkingen verder volgde, zag ik steeds meer modder......
Natuurlijk is dit forum voor menig lid vaak een goede vraagbaak, ( dank u [|) ) maar soms worden feiten hier verkeerd geinterpreteerd, verdraaid, of zelfs verkeerd uitgelegd. O ja joh?

Dus zo een vraagbaak met deskundigen, heeft in mijn optiek zeker bestaansrecht!
( en ik denk dat wij daar niet als enige zo over denken)....

O nee hoor, trek maar een blikje hulpverlenende, deskundige vrijwilligers open.


Ik ben nieuw, en dat zal mij straks wel kwalijk genomen worden, maar ik ben niet dom......

Wat je wel en niet bent nemen we je niet kwalijk. (of zo iets?)

Lekker out of the box denken, met een frisse geest....

Ik ben voor Kemsia!

" Op het randje van de ravijn, heb je het mooiste vergezicht "....

Maar je moet niet moeten niezen daar. [|(

Borowolf
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 794
Lid geworden op: zondag 17 oktober 2010, 08:05
Locatie: Chiang Mai

Re: Oprichten belangen vereniging van Buitenlanders in Thail

#60 Bericht door Borowolf » vrijdag 01 april 2011, 13:23

Kijk even naar de eerdere berichten van deze "meneer" en de conclusies die daaruit getrokken zijn.
Een en dezelfde misschien?
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”