Golven in Phuket

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
vttje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 12 september 2009, 08:32

Golven in Phuket

#1 Bericht door vttje » donderdag 17 maart 2011, 15:48

Wie kan mij vertellen of er een strand op Phuket is waar de golven in augustus niet zo hoog zijn.
Wij vinden het namelijk heerlijk om in zee te zwemmen en het schijnt dat dat in deze maanden wat lastiger is in Phuket.
In augustus is de zee in Samui heerlijk warm en rustig en dat is voor mijn man die artrose heeft erg fijn.
Maar we willen dit jaar graag wat anders zien maar wel genieten van de zee, wie heeft er tips?

Groetjes Connie

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Golven in Phuket

#2 Bericht door Jeanette » vrijdag 18 maart 2011, 12:35

Lees mijn vakantie belevingen 2011 Connie. We hebben daar onder Rayong het heerlijk gehad aan het strand. Het water is helder al spoelt er wel veel toeristen troep aan en de zeebodem loopt langzaam af.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Golven in Phuket

#3 Bericht door stevenl » zaterdag 19 maart 2011, 05:36

Connie,

Phuket is naar mijn mening mooier, de natuur, de stranden, en er is veel te doen, inclusief relaxen.

Maar dobberen in de zee in de zomer is veelal niet mogelijk, alleen in het zwembad.

Dit antwoord heb ik op dezelfde vraag van je op een ander forum gegeven. En sorry, maar dezelfde vraag ergens anders stellen betekent niet dat het antwoord anders wordt.

vttje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 12 september 2009, 08:32

Re: Golven in Phuket

#4 Bericht door vttje » maandag 21 maart 2011, 17:18

Steven,
Ja sorry maar misschien dat er iemand mij een tip kan geven van een baai of strand wat anders ligt zodat het een rustiger zwemwater is.
Van daar een ander forum.......

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”