Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
NielsGeraedts
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 149
Lid geworden op: zondag 08 april 2007, 13:58
Locatie: Swalmen

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#46 Bericht door NielsGeraedts » maandag 28 maart 2011, 18:43

Hoi Driver!

Bedankt!

Jullie heel veel succes met de aanvraag!

Gr

Niels

Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 461
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 10:49
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#47 Bericht door Ervee71 » dinsdag 29 maart 2011, 18:22

driver schreef:
Ervee71 schreef:Hoi Driver,

Ik ben benieuwd of het gelukt is, om beide documenten te bemachtigen?

M.v.g Ronald
Yep.....we konden pas 22 Maart terecht in Suphan.
Tot die tijd wat rondgehangen in o.a BKK/Ko Samet /strandje onder Rayon /idem bij Chon Bury en Ko Sichang.

21 Maart....met 2 zussen en de moeder van Suk naar Suphan, overnacht aldaar en s,morgens naar het gemeentehuis oid.
Moeders en de 2 zussen verklaren dat Suk nooit getrouwd is geweest etc en een uur later het ongehuwd zijn papier mee incl.stempel.

Terug naar BKK en 23 Maart naar de shop die iets voor de Ned.Ambassade zit bij een parkeer garage oid geweest dus niet die er recht t.o.v zit .

Omdat ik geen trouwplannen heb voorlopig en eerst de adviesaanvraag doe in Nederland moest ik 1 papier hebben voor de adviesaanvraag maar ja...leg dat maar eens uit dat begrijpen ze niet of willen ze niet dus heb ik gezegt dat ze alles alvast op scherp konden zetten en als de aanvraag positief is dat ze dan al het officiele papierwerk kunnen regelen.

7140 thb betaald dan ben ik er gelijk klaar mee en bij problemen oid komt dat denk ik ook wel weer goed ik denk daar makkelijk over meestal en het papier van ongehuwd moest per email naar mij worden gestuurd.
24 Maart was dat ook netjes doorgemaild

Vandaag wat verplichtingen dus niet gewerkt en alle papieren voor de IND klaargemaakt.
Tevens een brief erbij waarom ik de MVV aanvraag doe mede omdat Suk nog nooit hier is geweest .
Ook wat fotoos van ons erbij gedaan en samen met moeders, deze tip kreeg ik van een kennis van mij die een soortgelijke aanvraag heeft gedaan als ons en toen ook deze dingen als aanvulling moest nasturen.

De dikke envelop vervolgens aangetekend weggedaan en dus wordt het nu afwachten op bericht van de IND dat de brief daar is aangekomen.
Het wachten is dus begonnen :mrgreen:

mvg driver
Hoi Arie,


Goed om te horen, dat alles nu gelukt is en dat je de aanvraag hebt opgestuurd.
De foto's is inderdaad een goede tip en kan een boel tijd schelen wanneer je deze na moet sturen.
Zelf heb ik dat ook gedaan.

Ik wens je veel succes met de aanvraag en als er iets is, je hebt mijn nummer.

Groet,

Ronald
GETROUWD OP 24-08-2011

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#48 Bericht door driver » dinsdag 29 maart 2011, 19:57

Gijs-CNX schreef:
driver schreef:
Ervee71 schreef:Hoi Driver,

Ik ben benieuwd of het gelukt is, om beide documenten te bemachtigen?

M.v.g Ronald
Yep.....we konden pas 22 Maart terecht in Suphan.
Tot die tijd wat rondgehangen in o.a BKK/Ko Samet /strandje onder Rayon /idem bij Chon Bury en Ko Sichang.

21 Maart....met 2 zussen en de moeder van Suk naar Suphan, overnacht aldaar en s,morgens naar het gemeentehuis oid.
Moeders en de 2 zussen verklaren dat Suk nooit getrouwd is geweest etc en een uur later het ongehuwd zijn papier mee incl.stempel.

Terug naar BKK en 23 Maart naar de shop die iets voor de Ned.Ambassade zit bij een parkeer garage oid geweest dus niet die er recht t.o.v zit .

Omdat ik geen trouwplannen heb voorlopig en eerst de adviesaanvraag doe in Nederland moest ik 1 papier hebben voor de adviesaanvraag maar ja...leg dat maar eens uit dat begrijpen ze niet of willen ze niet dus heb ik gezegt dat ze alles alvast op scherp konden zetten en als de aanvraag positief is dat ze dan al het officiele papierwerk kunnen regelen.

7140 thb betaald dan ben ik er gelijk klaar mee en bij problemen oid komt dat denk ik ook wel weer goed ik denk daar makkelijk over meestal en het papier van ongehuwd moest per email naar mij worden gestuurd.
24 Maart was dat ook netjes doorgemaild

Vandaag wat verplichtingen dus niet gewerkt en alle papieren voor de IND klaargemaakt.
Tevens een brief erbij waarom ik de MVV aanvraag doe mede omdat Suk nog nooit hier is geweest .
Ook wat fotoos van ons erbij gedaan en samen met moeders, deze tip kreeg ik van een kennis van mij die een soortgelijke aanvraag heeft gedaan als ons en toen ook deze dingen als aanvulling moest nasturen.

De dikke envelop vervolgens aangetekend weggedaan en dus wordt het nu afwachten op bericht van de IND dat de brief daar is aangekomen.
Het wachten is dus begonnen :mrgreen:

mvg driver

Succes Arie, wij zijn vandaag in Amsterdam aangekomen. Mooie dag om te starten, zelfs nu is het nog te koud :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Goed nieuws en hoe snel het allemaal kan. Ik heb mijn Workpass en Permit voor Singapore binnen en Aoy heeft ook al haar long term pass visit approval binnen om in Singapore te verblijven en te werken. Dus zoals het er nu uitziet gaan we eerst 2 jaar bivakeren in zonnig Singapore. Met uitvalsbasis Chiang Mai en Arnhem.

[|) [|) [|) [|)
Hee Gijs .....Aoy in Holland nu ,hoelang blijft ze hier voordat jullie weer verder gaan ri.Thailand of Singapore ?
Jij reist al met al heel wat af vindt ik en alles per vliegtuig pffff..ik ben nu nog moe van 12 uurtjes BKK-Schiphol :mrgreen: en van het werken vandaag voor het eerst na 3,5 week dat viel ook ietswat tegen 8 uur begonnen en 19.00 uur klaar .

k,hoop jullie nog te zien en te spreken binnenkort.

mvg Arie

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#49 Bericht door driver » dinsdag 29 maart 2011, 19:58

NielsGeraedts schreef:Hoi Driver!

Bedankt!

Jullie heel veel succes met de aanvraag!

Gr

Niels
suc6 hebben we nodig dus afwachten maar wat het wordt.

mvg driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#50 Bericht door driver » dinsdag 29 maart 2011, 20:01

Ervee71 schreef:
driver schreef:
Ervee71 schreef:Hoi Driver,

Ik ben benieuwd of het gelukt is, om beide documenten te bemachtigen?

M.v.g Ronald
Yep.....we konden pas 22 Maart terecht in Suphan.
Tot die tijd wat rondgehangen in o.a BKK/Ko Samet /strandje onder Rayon /idem bij Chon Bury en Ko Sichang.

21 Maart....met 2 zussen en de moeder van Suk naar Suphan, overnacht aldaar en s,morgens naar het gemeentehuis oid.
Moeders en de 2 zussen verklaren dat Suk nooit getrouwd is geweest etc en een uur later het ongehuwd zijn papier mee incl.stempel.

Terug naar BKK en 23 Maart naar de shop die iets voor de Ned.Ambassade zit bij een parkeer garage oid geweest dus niet die er recht t.o.v zit .

Omdat ik geen trouwplannen heb voorlopig en eerst de adviesaanvraag doe in Nederland moest ik 1 papier hebben voor de adviesaanvraag maar ja...leg dat maar eens uit dat begrijpen ze niet of willen ze niet dus heb ik gezegt dat ze alles alvast op scherp konden zetten en als de aanvraag positief is dat ze dan al het officiele papierwerk kunnen regelen.

7140 thb betaald dan ben ik er gelijk klaar mee en bij problemen oid komt dat denk ik ook wel weer goed ik denk daar makkelijk over meestal en het papier van ongehuwd moest per email naar mij worden gestuurd.
24 Maart was dat ook netjes doorgemaild

Vandaag wat verplichtingen dus niet gewerkt en alle papieren voor de IND klaargemaakt.
Tevens een brief erbij waarom ik de MVV aanvraag doe mede omdat Suk nog nooit hier is geweest .
Ook wat fotoos van ons erbij gedaan en samen met moeders, deze tip kreeg ik van een kennis van mij die een soortgelijke aanvraag heeft gedaan als ons en toen ook deze dingen als aanvulling moest nasturen.

De dikke envelop vervolgens aangetekend weggedaan en dus wordt het nu afwachten op bericht van de IND dat de brief daar is aangekomen.
Het wachten is dus begonnen :mrgreen:

mvg driver
Hoi Arie,


Goed om te horen, dat alles nu gelukt is en dat je de aanvraag hebt opgestuurd.
De foto's is inderdaad een goede tip en kan een boel tijd schelen wanneer je deze na moet sturen.
Zelf heb ik dat ook gedaan.

Ik wens je veel succes met de aanvraag en als er iets is, je hebt mijn nummer.

Groet,

Ronald
ik hoop dat ze daar bij de IND niet schrikken van mijn fotoos ha,ha.
Nu rustig afwachten tot ik bericht krijg over wat dan ook.
En als ik je nodig heb weet ik je te vinden hoor.

Hoest bij jullie in Zeeland ?

mvg Arie

Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 461
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 10:49
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#51 Bericht door Ervee71 » woensdag 30 maart 2011, 07:18

Het gaat goed hier in het Zeeuwse.
De 1ste week week van ons samen zijn zit erop ennog geen problemen...hahaha

Pum is gisteren voor het eerst naar school gegaan en het valt haar niet tegen.
Verder hebben we prachtig weer gehad, de eerste week en zijn we samen begonnen de tuin wat aan te passen.
GETROUWD OP 24-08-2011

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: dinsdag 10 november 2009, 19:50

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#52 Bericht door Gijs-CNX » woensdag 30 maart 2011, 09:15

Succes Arie, wij zijn vandaag in Amsterdam aangekomen. Mooie dag om te starten, zelfs nu is het nog te koud :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Goed nieuws en hoe snel het allemaal kan. Ik heb mijn Workpass en Permit voor Singapore binnen en Aoy heeft ook al haar long term pass visit approval binnen om in Singapore te verblijven en te werken. Dus zoals het er nu uitziet gaan we eerst 2 jaar bivakeren in zonnig Singapore. Met uitvalsbasis Chiang Mai en Arnhem.

[|) [|) [|) [|)[/quote]
Hee Gijs .....Aoy in Holland nu ,hoelang blijft ze hier voordat jullie weer verder gaan ri.Thailand of Singapore ?
Jij reist al met al heel wat af vindt ik en alles per vliegtuig pffff..ik ben nu nog moe van 12 uurtjes BKK-Schiphol :mrgreen: en van het werken vandaag voor het eerst na 3,5 week dat viel ook ietswat tegen 8 uur begonnen en 19.00 uur klaar .

k,hoop jullie nog te zien en te spreken binnenkort.

mvg Arie[/quote]


Arie, we zijn tot 24 April in Nederland en waarschijnlijk nog tussendoor even naar Parijs. Dan terug naar Chiang Mai voor ons nieuwe huis en door Singapore. Yup maar een vliegtuig is voor mij net een bus. Niet voor Aoy maar die begint langzaam bij te komen. Het mooie weer in Nederland helpt en zeker het lange licht in de avond. Houden wel even contact en misschien doen we Ede nog even aan in de avond.

Groet en hou me op de hoogte van de aanvraag,

Gijs & Aoy
Tja.... het is genoeg geweest.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#53 Bericht door driver » zaterdag 02 april 2011, 11:24

Ervee71 schreef:Het gaat goed hier in het Zeeuwse.
De 1ste week week van ons samen zijn zit erop ennog geen problemen...hahaha

Pum is gisteren voor het eerst naar school gegaan en het valt haar niet tegen.
Verder hebben we prachtig weer gehad, de eerste week en zijn we samen begonnen de tuin wat aan te passen.
okee, lees nu pas berichten na 2 dagen werken in Kamperland en 2 dagen ziek thuis met migraine :cry: .
Mooi weer is het zeker en goed om te lezen dat het de eerste week al goed is gegaan :D

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Suk. geslaagd voor inb.examen en wat vragen !!!!

#54 Bericht door driver » zaterdag 02 april 2011, 11:31

Gijs-CNX schreef:Succes Arie, wij zijn vandaag in Amsterdam aangekomen. Mooie dag om te starten, zelfs nu is het nog te koud :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Goed nieuws en hoe snel het allemaal kan. Ik heb mijn Workpass en Permit voor Singapore binnen en Aoy heeft ook al haar long term pass visit approval binnen om in Singapore te verblijven en te werken. Dus zoals het er nu uitziet gaan we eerst 2 jaar bivakeren in zonnig Singapore. Met uitvalsbasis Chiang Mai en Arnhem.

[|) [|) [|) [|)
Arie, we zijn tot 24 April in Nederland en waarschijnlijk nog tussendoor even naar Parijs. Dan terug naar Chiang Mai voor ons nieuwe huis en door Singapore. Yup maar een vliegtuig is voor mij net een bus. Niet voor Aoy maar die begint langzaam bij te komen. Het mooie weer in Nederland helpt en zeker het lange licht in de avond. Houden wel even contact en misschien doen we Ede nog even aan in de avond.

Groet en hou me op de hoogte van de aanvraag,

Gijs & Aoy[/quote]
Rechtstreeks vliegen naar BKK blijft voor mij een strijd.
Kom er moe uit en ben minimaal 2 dagen van slag.
Nu ook weer hopeloos..2 dagen thuis en direct weer aan het werk en dagen van 12 tot 14 uur en dus ...migraine er overheen de laatste dagen en mijn planning naar de bekende kl.te.
Gelukkig zijn mijn opdrachtgevers op de hoogte van mijn gezondheidsprobleempjes en heeft het geen invloed op mijn werkopdrachten maar t,kost me wel poen de dagen ziek thuis want dat levert niks op helaas.
Met Mahan via Teheran veel minder last dus next time weer Mahan denk ik of een andere tussenstop vlucht zodat ik even dat vlieggeval uit kan tussendoor.
Maar ik hoop dat next time een enkele reis Nederland voor Sukanya wordt ;)

Contact ...laten we proberen dat te doen want bijv. a.s week zit ik in de buurt qua werk en een paar dagen nog niks .
De week erop volgepland en in de kost een paar dagen.

mvg Arie

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”